کد خبر: ۸۵۵۸۱۷
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۴ - ۲۳ اسفند ۱۴۰۳

ویدیو / سفیر کره جنوبی با شعری از حافظ به استقبال نوروز رفت

کیم جون‌پیو سفیر کره جنوبی با انتشار ویدیویی در صفحه ایسنتاگرام خود به استقبال نوروز رفته است.
ویدیو / سفیر کره جنوبی با شعری از حافظ به استقبال نوروز رفت
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کیم جون‌پیو سفیر کره جنوبی با انتشار ویدیویی در صفحه ایسنتاگرام خود به استقبال نوروز رفته است. 

او در پیام ویدیویی‌اش به مناسبت نوروز شعری از حافظ شیرازی می‌خواند: «ز کوی یار می‌آید نسیم باد نوروزی.» 

به گفته سفیر کره جنوبی، او از حافظ شیراز ایران آموخته است که خوشبختی در مادیات نیست بلکه به عشق و دوستی برمی‌گردد. 

پیش‌تر هم ویدیویی از آوازخوانی سفیر کره جنوبی منتشر شده بود که ترانه «پرسون‌پرسون» را می‌خواند.

 

نظرات بینندگان
captcha