arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۷۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۰ - ۲۲ آذر ۱۳۹۱

صدور کیفرخواست برای افراد دولتی در پرونده 3هزار میلیاردی

این پرونده هم اکنون درحال رسیدگی است که به طور کلی دراین مرحله بیش از ۲۰ کیفرخواست به دادگاه رسیده و ممکن است در صورت ادامه این تعداد بیشتر هم شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
قاضی رسیدگی کننده به پرونده فساد بزرگ مالی گفت: در کیفرخواست های جدید افراد دولتی مطرح هستند که زمان رسیدگی به پرونده‌های آن‌ها در دادگاه مشخص خواهد شد.

به گزارش انتخاب به نقل از ایلنا قاضی سراج در حاشیه مراسم تحلیف کارآموزان قضایی در جمع خبرنگاران با اشاره به مرحله دوم رسیدگی به پرونده فساد بزرگ مالی گفت: این پرونده هم اکنون درحال رسیدگی است که به طور کلی دراین مرحله بیش از ۲۰ کیفرخواست به دادگاه رسیده و ممکن است در صورت ادامه این تعداد بیشتر هم شود.

وی ادامه داد: در کل این پرونده بیش از ۲۰۰ متهم داشته که در این مرحله برای ۷ نفر از متهمان احکام اولیه صادر و به دادگاه تجدید نظر ارسال شده است.

وی با بیان اینکه احکام صادر شده حبس و جریمه مالی هستند گفت: در مرخله جدید پرونده افراد دولتی مطرح هستند که زمان دادگاه آن‌ها مشخص خواهد شد.

قاضی سراج در پایان تاکید کرد: که مرحله دوم این دادگاه‌ها نیز به شکل علنی برگزار شده و هم اکنون شما نیز می‌توانید در آن حضور داشته باشید.
نظرات بینندگان