arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۷۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۱ - ۲۳ آذر ۱۳۹۱

لجاجت‌های احمدی نژاد ختم به خیر نمی‌شود

امیدواریم این اتفاق نیفتد كه مردم بخواهند مقابل برخی لجاجت های احمدی نژاد موضع سرسختانه بگیرند چراكه مردم با كسی تعارف ندارند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده دشتستان در مجلس نهم شورای اسلامی در خصوص برخی صحبت های مطرح شده پیرامون حضور مشایی در انتخابات و حمایت احمدی نژاد برای اخذ رای برای رئیس دفتر سابقش گفت: ‌در سلامت نفس احمدی نژاد باید شك كرد.

سید مهدی موسوی نژاد با بیان این مطلب به ایلنا گفت:‌ اگر صحبت های احمدی نژاد در خصوص سفر شهر به شهر برای اخذ رای برای مشایی در انتخابات ریاست جمهوری صحت داشته باشد، در سلامت نفس احمدی نژاد شك می كنم.

موسوی نژاد تصریح كرد:‌ احمدی نژاد بداند ادامه لجاجت‌هایش برای حمایت از مشایی ختم به خیر نخواهد شد. بنابراین بهتر است كه احمدی نژاد آب به آسیاب دشمن نریزد.

وی ادامه داد:‌ مشایی نیز بداند كه مردم با كسانی كه كشور را با مشكلات تغییر دادند و مسیر عدالت را به سمت دیگری بردند آشتی نخواهند كرد و در صورتی هم كه در انتخابات شركت كنند مردم دست رد به سینه آنها خواهند زد.

این نماینده مجلس اظهار داشت:‌ به نظر من تلاش ها برای كاندیداتوری مشایی از جنس تلاش های بیهوده و ناشایسته ای است. از این رو امیدواریم حداقل احمدی نژاد در پایان دولت دهم به احمدی نژاد دوران دولت نهم برگردد و همان احمدی نژادی باشد كه بود.

وی افزود:‌ امیدواریم این اتفاق نیفتد كه مردم بخواهند مقابل برخی لجاجت های احمدی نژاد موضع سرسختانه بگیرند چراكه مردم با كسی تعارف ندارند.

موسوی نژاد یادآور شد:‌ اگر مشایی كاندیدا و تایید صلاحیت شود هرگز به او رای نخواهم داد چراكه معتقدم او كشور را با مشكلات عدیده ای رو به رو كرده است.
نظرات بینندگان