پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : بیمه بازار پلتفرم فعال در صنعت اینشورتک ایران، امروز با افتتاح اولین شعبه خدمات حضوری خود در شهر مشهد، رسما وارد فاز جدیدی از استراتژی omnichannel (همه کاناله) خود شد. این اقدام استراتژیک که در راستای تحول برند اخیر این شرکت صورت گرفته، با هدف ایجاد اعتماد بیشتر و پاسخ به نیاز آن دسته از مشتریانی انجام میشود که مشاوره چهرهبهچهره را به خرید کاملا آنلاین ترجیح میدهند.
این شعبه، یک دفتر بیمه سنتی نیست؛ بلکه یک مرکز مشاوره مدرن است که بهترین ویژگیهای دنیای دیجیتال و انسانی را با هم ترکیب میکند.
از این پس، شهروندان مشهدی میتوانند با مراجعه به شعبه، از راهنمایی و تخصص کارشناسان بیمهبازار بهرهمند شوند و با کمک آنها، بهترین بیمه را متناسب با نیاز خود، مقایسه و خریداری کنند.
این فرایند، ضمن حفظ شفافیت، تنوع و قیمتهای رقابتی بازار آنلاین، دغدغه و بیاعتمادی برخی کاربران در فریند خرید اینترنتی را از بین میبرد.
امیر جباری، مدیر ارشد بازاریابی (CMO) بیمهبازار: «ریبرندینگ ما یک پیمان برای نزدیکتر شدن به مردم بود و امروز با افتتاح اولین شعبهمان در شهر مشهد، این پیمان را عملی کردیم.
ما میدانیم که اعتماد، ارزشمندترین دارایی در صنعت بیمه است. این شعبه یک پل است؛ پلی میان قدرت و سادگی تکنولوژی ما و گرمای یک گفتگوی انسانی. هدف ما این است که هر فرد، با هر سطحی از دانش دیجیتال، بتواند با اطمینان کامل، بهترین تصمیم را برای آرامش خیال خود بگیرد.»
این حرکت بیمهبازار نشاندهنده تعهد این برند به فراگیر بودن خدمات و ساختن «طاقی برای آسودگی» برای تمام مردم ایران است.