arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۸۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۸ - ۰۲ دی ۱۳۹۱

برگزاری کلینیک تیبا در اهواز: نوآوری در خدمات پس از فروش صنعت خودرو

اگر سنگ انداری دیگرکشورها نبود ما در حال حاضر می توانستیم باخودروسازان مطرح جهان هم رقابت کنیم و امیدواریم با استعداد هایی که درصنعت خودرو وجود دارد و با توجه به برنامه ریزیهای تحقیقی و توسعه ای در این بخش، در بحث کیفی در محصولات خوئروسازان نیز شاهد پیشرفت باشیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی برگزاری کلینیک سایپا در اهواز را یکی از بدعت های نوین در خدمات پس از فروش در صنعت خودرو دانست و افزود: در واقع یکی از امتیازات خودروسازان بحث خدمات پس از فروش در این بخش است و این خدمات که در قالب ایده ها و بدعت های جدیدی توسط خودروسازان ایجاد می شود باعث افزایش رضایت مندی مشتری و کاهش هزینه های تبلیغاتی خواهد شد.
 
به گزارش سایپانیوز سید شریف حسینی عضو کمیسیون صنایع ومعادن مجلس ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت عامل گروه خودروسازی سایپا جهت حضور در این نمایشگاه اظهار داشت: حضور پررنگ گروه خودروسازی سایپا باعث ایجاد رونق و نشاطی خاص در این نمایشگاه شد.

وی با تاکید  برادامه روند برگزاری این گونه نمایشگاه ها ادامه داد: برگزاری چنین نمایشگاه هایی در شهرستان ها ، باعث ارتباط نزدیک و رو در رو مردم با تولید کنندگان شده و اقشار مختلف جامعه را با زحمات تولید کنندگان آشنا می سازد .

حسینی با اشاره به مزایای دو طرفه ارتباط صنعت خودرو و مردم اظهار داشت: برگزاری این نمایشگاه ها باعث استفاده از نظرات و پیشنهادات مردم به تولیدکنندگان و استفاده این بخش ها از این نظرات خواهد شد و این موضوع اقدام موثری در پیشرفت صنایع مختلف محسوب می شود.

این عضو کمیسون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی پیشرفتهای اخیر خودروسازان در 20 سال گذشته را اقدامی بزرگ دانست و اذعان داشت: اگر سنگ انداری دیگرکشورها نبود ما در حال حاضر می توانستیم  باخودروسازان مطرح  جهان هم رقابت کنیم و امیدواریم با استعداد هایی که درصنعت خودرو وجود دارد و با توجه به برنامه ریزیهای تحقیقی و توسعه ای در این بخش، در بحث کیفی  در محصولات خوئروسازان نیز شاهد پیشرفت  باشیم.
نظرات بینندگان