arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۱۰
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۰۹ - ۱۴ بهمن ۱۳۸۹

مصباحی مقدم: امروز هیچ تهدیدی برای ایران جدی نیست

رئيس كميسيون اقتصادي مجلس با اشاره به توفيقات انقلاب اسلامي ايران تأكيد كرد: امروز هيچ تهديدي براي جمهوري اسلامي ايران جدي نيست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : فارس: رئيس كميسيون اقتصادي مجلس با اشاره به توفيقات انقلاب اسلامي ايران تأكيد كرد: امروز هيچ تهديدي براي جمهوري اسلامي ايران جدي نيست.

حجت‌الاسلام والمسلمين غلامرضا مصباحي‌مقدم چهارشنبه شب در جمع مردم ورامين با اشاره به انحراف ايجاد شده در اسلام پس از رحلت پيامبر اعظم(ص) اظهار داشت: ملت مسلمان بر اثر بي‌كفايتي سردمداران چند پاره شده و در نتيجه كفار به مسلمانان مسلط شدند.

رئيس كميسيون اقتصادي مجلس شوراي اسلامي گفت: عزت و عظمت در اثر ناداني سردمداران از ميان مسلمانان رخت بربست، و در حال حاضر شاهد اين هستيم كه بيشتر كشورهاي اسلامي تحت تسلط غربي‌ها و بيگانان است.

وي در ادامه با تبيين شرايط حاكم بر كشور ايران در زمان طاغوت افزود: ايران در زمان رژيم طاغوت همان‌طور عمل مي‌كرد كه آمريكايي‌ها و غربي‌ها مي‌خواستند و نيروي ايران براي سركوب نيروهاي اسلام‌خواه در اتيوپي، عمان و ... استفاده مي‌شد و از سرمايه اين ملت براي منافع غرب استفاده مي‌شد.

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: به بركت عنايت الهي از ميان اين كشور روح ‌الله برخاست و قيام امام (ره) نقشه‌هاي دو قرن غرب را به باد داد و الان پس از 32 سال عزت، قدرت و عظمت ملت ايران را شاهد هستيم، امروز ما به‌طور مستقل ماهواره مي‌سازيم، تمام فناوري‌هاي روز دنيا را داريم و امروز هيچ تهديدي براي انقلاب جدي نيست و تنها ملت مستقل دنيا ايران است.

مصباحي مقدم تاكيد كرد: همچنين جوانان كشور لبنان از اين ملت درس آموختند و موفق شدند پنجمين قدرت نظامي جهان را زمين‌گير كنند.

رئيس كميسيون اقتصادي مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان كرد: جوانان لبنان با الگو گرفتن از رهنمودهاي امام (ره) و رهبري دشمن را شكست دادند و خود براي ديگران الگو شدند.

نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي در پايان تصريح كرد: به لطف خدا الگوي انقلاب اسلامي و اسلام‌خواهي اشاعه يافت و پيام الهي انقلاب به اين ملت‌ها رسيد و سي و سومين سالروز پيروزي انقلاب اسلامي را در شرايطي آعاز مي‌كنيم كه فكر انقلاب اثر خود را در دنيا گذاشته است و اين بركات قيام و انقلاب ملت ايران در سال 57 است.
نظرات بینندگان