کد خبر: ۹۱۵۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۵ - ۰۹ فروردين ۱۴۰۵

وزیر خارجه سعودی جهت شرکت در نشستی چهار جانبه با دستور کار صلح در منطقه، وارد اسلام‌آباد شد

فیصل بن فرحان عصر امروز وارد پایتخت پاکستان شد و قرار است در جلسه ۴ جانبه با همتایان خود از پاکستان، مصر و ترکیه با دستور کار صلح منطقه شرکت کند. 
وزیر خارجه سعودی جهت شرکت در نشستی چهار جانبه با دستور کار صلح در منطقه، وارد اسلام‌آباد شد
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزیر خارجه عربستان جهت شرکت در نشستی چهار جانبه، وارد اسلام آباد شد.

به گزارش انتخاب، فیصل بن فرحان عصر امروز وارد پایتخت پاکستان شد و قرار است در جلسه ۴ جانبه با همتایان خود از پاکستان، مصر و ترکیه با دستور کار صلح منطقه شرکت کند. 

 وزرای خارجه مصر و ترکیه شب گذشته وارد اسلام‌آباد شدند.

وزارت خارجه عربستان اعلام کرد: وزیر امور خارجه با همتای پاکستانی خود درباره تلاش‌های مشترک در خصوص تحولات منطقه‌ای گفتگو کرد.

نظرات بینندگان
captcha