کد خبر: ۹۱۷۲۵۰
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۰۰ - ۲۳ فروردين ۱۴۰۵

سی‌ان‌ان: مذاکرات نتایج مثبتی داشته اما بن‌بست در مورد کنترل تنگه هرمز همچنان ادامه دارد

سی‌ان‌ان به نقل از منابع پاکستانی اعلام کرد: مذاکرات نتایج مثبتی داشته است، اما بن‌بست در مورد کنترل تنگه هرمز همچنان ادامه دارد.
سی‌ان‌ان: مذاکرات نتایج مثبتی داشته اما بن‌بست در مورد کنترل تنگه هرمز همچنان ادامه دارد
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سی‌ان‌ان به نقل از منابع پاکستانی اعلام کرد: مذاکرات نتایج مثبتی داشته است، اما بن‌بست در مورد کنترل تنگه هرمز همچنان ادامه دارد.

به گزارش «انتخاب»، پس از چهل روز تجاوز آمریکا - اسرائیل علیه ایران، بامداد روز ۱۹ فروردین ۱۴۰۵، تهران و واشنگتن با میانجیگری پاکستان بر سر یک آتش‌بس دو هفته‌ای توافق کردند. شامگاه روز ۲۳ فروردین، هیات ایرانی متشکل از قالیباف، عراقچی، احمدیان و همتی برای مذاکره با آمریکا وارد اسلام آباد شدند. هیات آمریکایی هم متشکل از جی. دی ونس، ویتکاف، کوشنر و برد کوپر است.

در روز اول، پس از  مذاکرات اولیه هنوز دو طرف به توافق چارچوبی دست نیافته‌اند و به گفته منابع خبری، عمده اختلاف، تاکنون بر سر موضوع تنگه هرمز بوده است. در همین حال، یک منبع پاکستانی از احتمال ادامه مذاکرات تا یکشنبه خبر داده است.

نظرات بینندگان
captcha