arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۲۰۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۵ - ۲۷ دی ۱۳۹۱

گل‌محمدی: امیدوارم رویانیان ما را تنها نگذارد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی پرسپولیس گفت: امیدوارم رویانیان ما را تنها نگذارد و در پرسپولیس بماند.

به گزارش انتخاب به نقل از تسنیم، یحیی گل محمدی درباره استعفای رویانیان عنوان کرد: از شنیدن این خبر غافلگیر شدم و انتظار این موضوع را نداشتم و امیدوارم وی روی استعفایش اصرار نداشته باشد و در پرسپولیس بماند.

وی ادامه داد: واقعیت این است که رویانیان زحمات زیادی کشیده که بر هیچ کس پوشیده نیست و تاکنون سابقه نداشته است. کارهایی که رویانیان انجام داده ارزشمند و قابل تقدیر است. او آکادمی پرسپولیس را ایجاد و با باشگاه های بزرگ ارتباط برقرار کرد. رویانیان به تیم های پایه ای هم توجه ویژه ای کرده است.

سرمربی پرسپولیس عنوان کرد: ایجاد نمایندگی های خارج از کشور و تاسیس دانشگاه و درآمدزایی از جمله مواردی بود که رویانیان انجام داد. او بهترین نفرات را هم برای تیم فوتبال بزرگسالان جذب کرد و پرسپولیس در این زمینه از سایر تیم ها جلوتر بود.

گل محمدی اظهار داشت: رویانیان همه شرایط را برای موفقیت پرسپولیس فراهم کرد و اکنون نیز بستر مناسبی برای موفقیت تیم فراهم شده است. امیدوارم رویانیان ما را تنها نگذارد و در پرسپولیس بماند.

وی درباره دیدار روز جمعه با داماش گفت: تمرینات خوبی انجام داده ایم و بدون مشکل به مصاف حریف می رویم. امیدوارم با حضور هواداران 3 امتیاز این بازی را کسب کنیم.

نظرات بینندگان