arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۲۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۸ - ۲۸ دی ۱۳۹۱

ولایتی: نامزد نهایی ائتلاف سه‌گانه تیمش را به مردم معرفی خواهد کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم اعلام کرد بر اساس توافق اعضای این ائتلاف، نامزد نهایی در هنگام اعلام کاندیداتوری تیم خود را برای تصدی پست ریاست جمهوری و کابینه به مردم معرفی خواهد کرد.

به گزارش مهر، علی اکبر ولایتی در خصوص برنامه خود برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: ما با دو نفر دیگر از دوستانمان یعنی آقایان محمدباقر قالیباف و غلامعلی حداد عادل قراری گذاشته ایم که به اتفاق هم در جهت وحدت اصولگرایان تلاش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس قرار ما بر این است که در نهایت یک نفر از بین ما انتخاب و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری 92 شود و دو نفر دیگر از او حمایت کنند.

عضو ائتلاف سه گانه افزود: در نهایت هر کس که بر اساس اتفاق انتخاب شود در هنگام اعلام کاندیداتوری تیم خود را برای تصدی پست ریاست جمهوری و کابینه به مردم معرفی خواهد کرد.

ولایتی که با شبکه المیادین گفتگو می کرد افزود: این یک پدیده جدید و مهم است که امیدواریم در نهایت به نفع کشور باشد و امیدواریم با این روند انتخابات خوبی داشته باشیم.

علی اکبر ولایتی مشاور بین الملل رهبر معظم انقلاب و دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی در گفتگویی مشروح با شبکه المیادین لبنان درخصوص مسائل مختلفی از جمله آخرین وضعیت سوریه و نقش کشورهای حاشیه خلیج فارس در این بحران، وضعیت فلسطین و لبنان، شرایط منطقه و آخرین وضعیت بیداری اسلامی سخن گفته است که در روزهای آینده از این شبکه خبری پخش خواهد شد.
نظرات بینندگان