کد خبر: ۹۲۷۲۷۶
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۵ - ۰۲ تير ۱۴۰۵
در گفت‌و‌گو با «انتخاب»؛

ویدیو / کوروش احمدی، دیپلمات سابق ایران در نیویورک: از ابتدا می‌گفتیم که ذخایر اورانیوم به هیچ عنوان بازدارندگی برای ایران ایجاد نمی‌کند / یک اقتصاددان اصلاح طلب یک هفته قبل از جنگ ۱۲ روزه گفت که همین چند کیلو اورانیوم ما باعث شده که نتوانند به ما حمله بکنند / خب این واقعا عجیب است و یک خطای شناختی است

کوروش احمدی، دیپلمات سابق ایران در نیویورک در گفت‌و‌گو با «انتخاب» گفت: از ابتدا می‌گفتیم که ذخایر اورانیوم به هیچ عنوان بازدارندگی برای ایران ایجاد نمی‌کند. یک اقتصاددان اصلاح طلب یک هفته قبل از جنگ ۱۲ روزه گفت که همین چند کیلو اورانیوم ما باعث شده که نتوانند به ما حمله بکنند. خب این واقعا عجیب است و یک خطای شناختی است
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
کوروش احمدی، دیپلمات سابق ایران در نیویورک در گفت‌و‌گو با «انتخاب» گفت: از ابتدا می‌گفتیم که ذخایر اورانیوم به هیچ عنوان بازدارندگی برای ایران ایجاد نمی‌کند. یک اقتصاددان اصلاح طلب یک هفته قبل از جنگ ۱۲ روزه گفت که همین چند کیلو اورانیوم ما باعث شده که نتوانند به ما حمله بکنند. خب این واقعا عجیب است و یک خطای شناختی است.
 
وی افزود: ذخایر اورانیوم تنها یک کارکرد فقط برای ایران میتوانست داشته باشد و آن هم به عنوان ابزار چانه زنی جهت امتیازگیری و لغو تحریم‌ها.
ویدیوی کامل مصاحبه در لینک زیر
نظرات بینندگان
captcha