arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۷۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۰۲ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۱
و برد پورتو مقابل مالاگا

تحقیر آرسنال در خانه/ گزارش لحظه به لحظه + تصاویر

دور رفت جام قهرمانان اروپا بین تیم های آرسنال و بایرن مونیخ در استادیوم امارات شهر لندن با نتیجه شگفت انگیز 3-1 به نفع بایرن مونیخ به پایان رسید
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


انتخاب ورزشی: دور رفت جام قهرمانان اروپا بین تیم های آرسنال و بایرن مونیخ در استادیوم امارات شهر لندن با نتیجه شگفت انگیز 3-1 به نفع بایرن مونیخ به پایان رسید و آرسن ونگر بار دیگر با انتقادات تندی مواجه شد. قضاوت این دیدار به عهده پنج داور از کشور نروژ بود.

به گزارش انتخاب ورزشی ، این بازی برخلاف انتظار با حملات مونیخی ها آغاز شد و آن ها در 20 دقیقه اول بازی بر روی تیم آرسنال فشار زیادی وارد آوردند. این بازی که با خشونت زیادی همراه بود دارای 8 کارت زرد بود که سهم آرسنال 5 کارت زرد بوده است. انتخاب ورزشی لحظات دیدنی این بازی درگیرانه را گزارش کرده است:

دقیقه 7: گل تماشایی بایرن مونیخ با یک سانتر زمینی زیبا از سمت راست زمین در پشت محوطه جریمه آرسنال به تامی کروس رسید و او با یک ضربه محکم چکشی دروازه آرسنال را باز کرد.



دقیقه 14: خطای فرمالن در پشت محوطه جریمه آرسنال بر روی مارتینز باعث سلب یک موقعیت خطرناک شد و داور به او کارت زرد داد و ضربه کاشته بایرن به بیرون رفت.

دقیقه 19: فلیپ لام یک پاس به جلوی عالی برای بازیکنان بایرن مونیخ ارسال کرد که بازیکنان آرسنال با دست پاچگی آن را به کرنر فرستادند.

دقیقه 20: کرنر ارسالی از سمت راست با ضربه سر عالی فن بویتن همراه بود که چزلی دروازه بان آرسنال آن را دفع کرد واما در برگشت توماس مولر با یک ضربه سنگین در محوطه شش قدم تبدیل به گل دوم بایرن کرد.

به گزارش انتخاب ورزشی، بازیکنان تیم آرسنال بعد از دریافت گل دوم روی به بازی خشن آوردند و در دقیقه 22 ساینا و در دقیقه 24 کلاترز از تیم آرسنال بخاطر خطا های خشن اخطار گرفتند.



دقیقه 34: شوان اشتایگر بازیکن بایرن مونیخ بخاطر خشونت در خطا کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 44: سانتر عالی فلیپ لام را ماتزولیچ مهاجم بایرن با یک ضربه سر تماشایی روانه دروازه کرد که مماس با تیرعمودی دروازه به بیرون رفت.

نیمه دوم با حملات پراکنده آرسنال شروع شد که مونیخی ها به دفع سراسیمه توپ می پرداختند.

دقیقه 55: شوت کازورلا بازیکن آرسنال در پشت محوطه جریمه مونیخ به پودولسکی هم تیمی خودش برخورد کرد و به بیرون رفت که داور به اشتباه آن را کرنر اعلام کرد. و پودلسکی ضربه کرنر ارسالی را با یک ضربه سر تبدیل به گل اول آرسنال کرد.

دقیقه 57: تکل خشن مولر باعث اعتراض تماشاگران و بازیکنان آرسنال قرار گرفت که داور به او کارت زرد نشان داد.



دقیقه 59: شوت سنگین فرانک ریبری از بالای دروازه آرسنال به بیرون رفت.

دقیقه 62: تامی کروس مهاجم بایرن با یک شوت سنگین از پشت محوطه جریمه دروازه آرسنال را تهدید کرد که دروازه بان آرسنال آن را به کرنر فرستاد.

دقیقه 65: پودلسکی از تیم آرسنال بخاطر خطای بد اخطار گرفت.

دقیقه 67: رمزی بازیکن آرسنال بخاطر خطا بر روی مولر اخطار گرفت.

دقیقه 72: سانتر زیبای والکات از سمت راست در پشت محوطه شش قدم بایرن به والیز رسید و او با یک ضربه استثنایی دروازه بان بایرن را وادار به واکنش کرد که نویر به زیبایی ضربه را دفع کرد.

دقیقه 77: یک حمله توسط ماتزولیچ مهاجم مونیخ طراحی شد و آرین روبن با یک پاس زمینی تماشایی توپ را به دهانه دروازه آرسنال فرستاد و توپ با برخورد به پای ماتزولیچ به طور عجیبی وارد دروازه آرسنال شد.

دقیقه 89: با حمله تیم آرسنال لام مدافع بایرن خطایی بر روی مهاجم آرسنال انجام داد که منجر به دریافت کارت زرد شد.



تماشاگران آرسنال از دقیقه 80 به بعد بخاطر عملکرد بد بازیکنان و در اعتراض به مربی تیم شروع به ترک استادیوم کردند و با ایجاد سر و صدای به نحوه بازی شاگردان ونگر اعتراض داشتند.

در دیگر بازی انجام شده تیم پورتوی پرتغال با یک گل بر تیم مالاگای شگفتی ساز اسپانیایی در خانه پیروز شد تا با این برد نه چندان مطمئن چشم انتظار بازی برگشت باشد. تک گل این دیدار را موتینهو در دقیقه 65 برای پورتو به ثمر رساند

جهت مشاهده آخرین اخبار ورزشی، به صفحه انتخاب ورزشی بروید.
نظرات بینندگان