arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۸۰۵۹
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۲۲ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۱
برای کسب سهمیه آسیایی خیلی دیر شده است

بوناچیچ: بردهای پرگل را دوست دارم/ 3 سال زمان بدهید تا مس را متحول کنم

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: پیروزی با گل‌های زیاد را دوست دارم و خوشحالم که از اعتمادتان به من پشیمان نیستید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


لوکا بوناچیچ پس از پیروزی 4 بر صفر مس کرمان برابر راه‌آهن در نشست خبری اظهار داشت: در نیمه اول خوب بازی نکردیم اما در نیمه دوم با تعویض‌هایی که انجام دادیم کنترل بازی را در دست گرفتیم و بازی را تنظیم کردیم. این نتیجه را هم خیلی دوست دارم. همواره به برد با گل‌های زیاد علاقه‌مندم.

به گزارش انتخاب ورزشی و به نقل از فارس، وی ادامه داد: روز اولی که به مس آمدم گفتم به من زمان بدهید و اکنون خوشحالم که از اعتمادتان پشیمان نیستید. از بازی با ذوب‌آهن روند خوبی را شروع کرده‌ایم و قصد داریم این شرایط را تا پایان لیگ حفظ کنیم. امروز با وجود آنکه چند بازیکن اصلی را در اختیار نداشتیم اما پیروز شدیم.

سرمربی مس با اشاره به آمادگی بازیکنانش گفت: 20 بازیکن آماده دارم و این کار مرا برای تعیین ترکیب اصلی خیلی سخت می‌کند. کار بازیکنان هم سخت می‌شود زیرا باید خودشان را به من ثابت کنند.

بوناچیچ در مورد کسب سهمیه آسیایی گفت: برای کسب سهمیه آسیایی خیلی دیر شده و کار خیلی سخت است اما اگر دو سه سال به من زمان بدهید یک تیم مس متحول شده به شما تحویل می‌دهم. نمی‌شود که هر سال تیم مس مربی و دوازده‌ سیزده بازیکن عوض کند زیرا با این شرایط فوتبال کرمان جواب نمی‌گیرد. من سال آینده جوانان بیشتری از فوتبال کرمان را به فوتبالتان معرفی می‌کنم و فوتبال بهتری هم برای مس تعریف می‌کنم.

نظرات بینندگان