arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۸۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۲۰ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۱
گل مجیدی نشأت‌گرفته از روح بزرگ اوست

قلعه‌نویی: عباسی نگاه ویژه‌ای به استقلال داشته باشد/ شاید حاتمی را تنبیه کنم و به قطر نبرم

سرمربی تیم فوتبال استقلال ضمن گلایه از مشکلات مالی این باشگاه گفت: مسابقات آسیایی را در پیش داریم و از وزیر ورزش می‌خواهم نگاه ویژه‌ای نسبت به استقلال داشته باشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم استقلال که تیمش روز چهارشنبه باید در قطر به مصاف نماینده این کشور برود در خصوص افتخارآفرینی کشتی‌گیران در مسابقات جهانی اظهار داشت: جا دارد در ابتدا افتخار بزرگ را که در وهله اول روی سکوها به دست آمد به جامعه ورزش کشور و کشتی تبریک بگویم.

به گزارش انتخاب ورزشی، وی افزود: یک بار دیگر از طریق یک رشته ورزشی تماشاگران بافرهنگ ایرانی سنت حسنه ایرانیان را به جهان نشان دادند که جا دارد از فدراسیون کشتی به خاطر این موضوع تشکر کنیم.

قلعه نویی در مورد شرایط جسمانی‌اش که در این چند روز دچار مشکل شده بود گفت: دیگر چیزی از قلب ما باقی نمانده است اما یک سری مشکلات بود که در طول چند هفته گذشته باعث ایجاد فشار زیادی شد و مجبور شدم چند ساعت در بیمارستان آتیه بمانم اما خوشبختانه شرایط بهتری پیدا کردم.

سرمربی تیم استقلال در خصوص مشکلات ممنوع‌الخروجی که توسط اداره مالیات برای او رخ داده است گفت: من یک گله‌ از اداره مالیات دارم چون در این سال جز افراد خوش‌حساب بودم. هنگامی که در سال 87 استقلال را قهرمان کردم و از این تیم رفتم و هنوز هم بابت آن سال 80 میلیون تومان طلبکار هستم مبلغ 53 میلیون تومان مالیات من بوده که متأسفانه باشگاه قرار بود آن را پرداخت کند اما تا به امروز این کار را انجام نداده است. روز گذشته امیدوار رضایی و نظری جویباری نزد مسئول اداره مالیات رفتند و با صحبت‌هایی که انجام دادند مشکل را حل کردند اما گله‌ من این است که چرا من خوش‌حساب را اینگونه بدحساب معرفی کردند در حالی که می‌دانستند در این چند سال من در استقلال حضور نداشتم.

وی تأکید کرد: من مقصر این قضیه نبودم چون سال 86 استقلالی‌ها قرار بود این رقم را پرداخت کنند و بعد از آن هم مسئولان سپاهان مالیات من را پرداخت کردند که جا دارد از آنها تشکر کنم.

قلعه‌نویی با اشاره به مشکلات مالی استقلال در آستانه بازی‌های این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما هنوز هم دغدغه مسائل مالی داریم و انصافاً اگر شما پولی گرفتید بازیکنان ما هم آن را گرفته‌اند. باید از بازیکنان تیمم و به خصوص اعضای کادر فنی تشکر کنم و شاید کریم بوستانی از دست من ناراحت شود اما ایشان تا به امروز 15 میلیون تومان دریافتی داشته است. کادر پزشکی و پشتیبانی نیز شرایطی مشابه دارند. 7 بازی تا پایان لیگ مانده و اکثر بازیکنان مبالغ خود را نگرفته‌اند در این بین فتح‌الله‌زاده و هیئت مدیره تلاش می‌کنند.

سرمربی تیم استقلال در ادامه صحبتهایش تأکید کرد: بودجه استقلال 16 میلیارد تومان تصویب شده که قرار بود نیمی از آن را فتح‌الله‌زاده و مابقی را وزارت ورزش تأمین کند حتی از چیزی که مجلس تصویب کرده تنها 2 میلیارد به ما پرداخت شده و 6  میلیارد آن باقی مانده است البته شخص محمد عباسی به استقلال حسن نیت دارد و همه می‌دانیم که به خاطر مشکلات اقتصادی کشور وزارت هم دچار مشکل است.

وی در پاسخ به این سئوال که مگر استقلال اسپانسر ندارد گفت: علی انصاری همیشه نسبت به باشگاه ما لطف دارد و هر ساله کمکهایی را انجام می‌دهد اما قبول کنیم که تنها یک اسپانسر نمی‌تواند مشکلات را حل کند. من از عباسی می‌خواهم که نگاه ویژه‌ای نسبت به استقلال داشته باشد چون ما هم نماینده ایران هستیم و بازی‌هایمان ملی محسوب می‌شود.

 سرمربی استقلال در خصوص اینکه تیمش چه زمانی به قطر می‌رود گفت: جا دارد از مدیریت شرکت هواپیمایی تابان تشکر کنم که با بیش از 40 درصد تخفیف شرایطی را مهیا کرد که استقلال با پرواز چارتر به کشور قطر برود. ما روز دوشنبه ساعت 11 به دوحه می‌رویم و دو جلسه تمرین داریم و فکر می‌کنم بازیکنان با توجه به پیروزی هفته پیش روحیه خوبی دارند و اعتقاد دارم آنها دلاورانه در بازی مقابل نفت بازی کردند ولی واقعا دو روز است که فکرم مشغول است تا فرزاد حاتمی را به قطر نبرم. او کار بسیار بچه‌گانه انجام داد و باعث شد بازیکنان دیگر فشار بسیار زیادی را تحمل کنند.

وی در پاسخ به این سئوال که ظاهرا فرهاد مجیدی هم آسیب دیده است گفت: مجیدی به عنوان بزرگتر تیم واقعا برای استقلال تلاش می‌کند و گل بسیار قشنگ او نشأت گرفته از روح بزرگش است. او هم دچار کشیدگی شده و قرار است امروز جواب نهایی را بگیریم و وضعیت او برای دیدار با الریان مشخص شود البته دو، سه مصدوم دیگر داریم ولی آنها مشکلی برای دیدار روز چهارشنبه ندارند جا دارد از کادر پزشکی تیم هم به خاطر شرایط بازیکنان تشکر کنم.

قلعه نویی در پاسخ به این سئوال که چگونه می‌توانید فرزاد حاتمی را تنبیه کنید گفت: شاید او را با خودمان به قطر نبریم البته هنوز در این خصوص تصمیم نگرفته‌ام ولی بازیکن باید بداند رفتار حرفه‌ای داشته باشد اگر مدافع تیم حریف کاری هم انجام دهد که بعید می‌دانم چنین اتفاقی افتاده باشد،‌ حاتمی نباید آن واکنش را نشان می‌داد. شاید آن بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا بود و بازیکن باید بداند که این رفتار نه در روحیات فوتبال جوانمردانه همکاری دارد و نه با روحیات من قلعه‌نویی.

وی در پایان از مردم خواست با دعای خود شرایط موفقیت تیم استقلال را در دیدار روز چهارشنبه فراهم کند.

 دیدار تیم‌های الریان قطر و استقلال روز چهارشنبه از ساعت 18:50 و در اولین دیدار لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب برگزار خواهد شد.

نظرات بینندگان