arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۸۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۰۲ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۱

صعود مقتدرانه رئال به فینال جام حذفی با هنرنمایی رونالدو/ لحظه به لحظه ی ال کلاسیکو

بازی زیبا و سریع دو تیم با حملات ابتایی بارسا آغاز شد و کم کم این تیم رئال بود که با هنر نمایی دی ماریا و رونالدو بازی را تحت کنترل درآورد تا اینکه در دقیقه 12 در محوطه جریمه بارسا بر روی رونالدو خطا انجام شد و داور ضربه پنالتی اعلام کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دوتیم رئال مادرید و بارسلونا در مرحله نیمه نهایی جام کوپا دل ری در حالی این دیدار را برگزار می کردند که بازی دور رفت آنها به تساوی یک - یک انجامید و این دوتیم در دویست و بیست و پنجمین دیدار رو در رو تشنه پیروزی بودند. بازی با یک دقیقه سکوت بخاطر سقوط هواپیما در اسپانیا آغاز شد.

به گزارش انتخاب ورزشی، بازی زیبا و سریع دو تیم با حملات ابتایی بارسا آغاز شد و کم کم این تیم رئال بود که با هنر نمایی دی ماریا و رونالدو بازی را تحت کنترل درآورد تا اینکه در دقیقه 12 در محوطه جریمه بارسا بر روی رونالدو خطا انجام شد و داور ضربه پنالتی اعلام کرد.

دقیقه 13 ضربه پنالتی را کریس رونالو به شکل زمینی به سمت چپ دروازه بارسا زد و تبدیل به گل اول کرد.

دقیقه 15 در محوطه جریمه رئال بر روی مسی برخوردی انجام شد که بازیکنان بارسا اعتقاد به پنالتی داشتند ولی داور دستور به ادامه بازی داد.

دقیقه 25 رونالدو ترتیب یک ضد حمله سریعی را دا د و باسرعت خودش را به پشت محوطه جریمه بارسا رساند که دنی آلوز با یک تکل بلند توپ او را به بیرون زد و داور به اشتباه اوت را به نفع بارسا اعلام کرد که مورد اعتراض شدید رونالدو قرار گرفت.

دقیقه 33 حرکت پدرو مهاجم بارسا بعد از دریبل چند بازیکن رئال وارد محوطه جریمه شد که ژاوی آلونسو با برخورد به اواین بازیکن را نقش بر زمین کرد که تمام بازیکنان و تماشاگران اعتقاد به پنالتی داشتند اما داور عقیده ایی به پنالتی نداشت و مورد اعتراض شدید بازیکنان واقع شد.

دقیقه 34 توپ مسی در محوطه جریمه به داور برخورد کرد و به بیرون رفت که بازیکنان به داور اعتراض کردند.

دقیقه 37 خطای آرولوا بر روی اینیستا در قوس پشت محوطه جریمه رئال را داور خطا اعلام کرد و به او کارت زرد داد.

دقیقه 38 ضربه آزاد پشت محوطه جریمه را مسی به شکل خیلی زیبا زد و از کنار دروازه رئال به بیرون رفت.

دقیقه 40 پویول کاپیتان بارسا بخاطر خطا بر روی رونالدو در پشت محوطه جریمه اخطار گرفت.

دقیقه 41 سانتر زیبای رونالدو در محوطه شش قدم بارسا به سرخیو راموس رسید اما وی قدر این موقعیت را ندانست و نتوانست آن را به گل دوم تبدیل کند.

دقیقه 49 ضربه کنترائو در گوشه محوطه جریمه را پینتو دروازه بان بارسا دفع کرد.

دقیقه 51 بوسکتز بازیکن بارسا از روی خط جریمه رئال یک ضربه سنگین را روانه دروازه رئال کرد که لوپز دروازه بان رئال با یک واکنش زیبا دفع کرد.

دقیقه 56 یک ضد حمله عالی توسط دی ماریا تدارک دیده شد و او با جا گذاشتن پویول وارد محوطه جریمه شد و با یک ضربه بغل پا قصد داشت که دروازه بارسا را باز کند که دروازه بان توپ او را با پا دفع کرد اما توپ برگشتی در اختیار رونالدو قرار گرفت واو با یک بغل پای استادانه تبدیل به گل دوم خودش و رئال کرد.

دقیقه 61 یک ضد حمله دیگر توسط دی ماریا طراحی شد که این بار دروازه بان بارسا با هوشیاری آن را دفع کرد.

دقیقه 67 ضربه کرنر را که به نقطه پنالتی ارسال شده بود رافائل واران با یک ضربه سر دیدنی تبدیل به گل سوم کرد تا نیو کمپ در خاموشی کامل بسر ببرد.

دقیقه 82 ضد حمله سریع کریس رونالدو از سمت راست آغاز شد و این مهاجم با سرعت زیاد وارد محوطه جریمه شد و شوت زمینی او را دروازه بان بارسا به کرنر فرستاد.

دقیقه 88 پاس عالی اینیستا در عمق به جردی آلوا در محوطه شش قدم رسید و او با یک بغل پای آرام توپ را وارد دروازه رئال کرد و اولین گل بارسا را به ثمر رساند تا کمی از دردهای بارسلونا کاهش پیدا کند.

در ادامه بازی کمی با برخوردهای فیزیکی دنبال شد که نتیجه ایی در برنداشت و بازی با همین نتیجه سه بر یک به نفع رئال به پایان رسید تا در مجموع این تیم رئال باشد که با نتیجه جهار بر یک به فینال جام کوپا دل ری صعود کند.

نظرات بینندگان