arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۸۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۱ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۱

ارتش آزاد سوریه هنرمند کمدی سوریه ای را بقتل رساند + عکس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
هنرمند مشهور سریالها و فیلمهای کمدی سوریه "یاسین بقوش" کشته شد.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب ؛"جبهة النصر" از یگانهای ارتش آزاد سوریه و تابع گروهک القاعده تصاویری از جسد این هنرمند مقتول را پخش کرد و ادعا نمود که جسد او را از اتومبیل در حال سوختن که توسط ارتش دولتی سوریه با موشک "آر پی جی" هدف قرار گرفته بود خارج کرده است.

پس از انتشار این ویدئو؛کارشناسان به بررسی ویدئو پرداختند و با دلایل انکار ناپذیری ثابت کردند این هنرمند هدف "آر پی جی" قرار نگرفته است.

دلایل این کارشناسان اینگونه بود که هیچ جای سوختگی در بدن این هنرمند نیست،آثار شکنجه تنها در صورت و پای این هنرمند موجود میباشد ضمن اینکه اوراق شناسایی او کاملاً تمیز میباشد و جای هیچ لکه خون و یا سوختگی و حتی دود آتش روی آن موجود نیست و کاملاً مشخص است که پیش از کشته شدن اوراق شناسایی او گرفته شده است.

پیش از این نیز ارتش آزاد سوریه مسئولیت قتل دیگر هنرمند سوریه"محمد رافع" که در سریال پر طرفدار "باب الحاره" نقش ابراهیم را داشت،بعهده گرفتند و او را از افسران ارتش بشار اسد معرفی کردند؛او توسط یگان دیگری از ارتش آزاد سوریه موسوم به "کتیبة احفاد الصدیق" ربوده شد و دو روز بعد جسد او یافت شد و این گروه مسئولیت قتل را بعهده گرفت.

 

جسد مرحوم یاسین بقوش با آثار شکنجه

alt

 

کارت شناسایی خالی از هرگونه آسیب

alt

جسد هنرمند محمد رافع که کشتن او توسط ارتش آزاد سوریه رسماً بعهده گرفته شد

alt

نظرات بینندگان