arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۹۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۲۰ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۱

نویل: دل رسانه‌ها برای مورینیو تنگ شده/ انگلیس می‌خواهد او برگردد

مدافع پیشین منچستریونایتد با اعلام اینکه دل رسانه‌ها برای مورینیو تنگ شده اعلام کرد انگلیسی‌ها دوست دارند وی به این کشور بازگردد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دیدار تیم‌های منچستریونایتد و رئال مادرید در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب و از ساعت 23:15 به وقت تهران در ورزشگاه اولدترافورد شهر منچستر آغاز خواهد شد.

به گزارش انتخاب ورزشی و به نقل از ساکرنت، ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی رئال به همراه بازیکنانش برای حضور در این دیدار وارد فرودگاه شهر منچستر شدند. مورینیو که پیشینه حضور در لیگ برتر انگلیس به عنوان سرمربی چلسی را در کارنامه دارد، بارها اعلام کرده ممکن است یک بار دیگر به این لیگ جذاب بازگردد.

گری نویل در این مورد گفت: اگر شما یک شخصیت قدرتمند را با موفقیت و یک چهره جذاب درآمیزید، ترکیب خوبی خواهد شد. من 2 فاکتور از 3 فاکتوری که نام بردم را ندارم ولی مورینیو همه آنها را باهم دارد. ممکن است او در برخی از مواقع رفتارهایی داشته باشد که قابل قبول نباشند ولی به عقیده من ایده‌هایش را خیلی خوب بیان می‌کند. شخصیت جالبی دارد و بدون موفقیت‌هایش نمی‌توانست تا این حد مورد توجه قرار بگیرد. او هر چیزی که می‌خواسته را بدست آورده است.

نویل همچنین در مورد بازگشت مورینیو به لیگ انگلیس صحبت‌هایی بر زبان آورده است. «مردم می‌گویند زمانی که فرگوسن منچستریونایتد را ترک کند، او باید جانشین وی شود. بسیاری هم معتقدند او به چلسی یا منچستریونایتد خواهد رفت. برخی دلایل حاکی از آن هستند که او مادرید را ترک خواهد کرد. به همین دلیل شایعه‌ها آغاز شده‌اند. لیگ انگلیس دوست دارد ژوزه بازگردد. دل رسانه‌ها برای او تنگ شده است. فوتبال ما به چنین افرادی که تعصب را وارد فوتبال کرده‌اند احتیاج دارد.»

نظرات بینندگان