arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۹۷۴۰
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۰۹ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۱

ترور محقق حادثه 11 سپتامبر

فیلیپ مارشال محقق حادثه 11 سپتامبر و فرزندانش ترور شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
«پرس تی وی» نوشت: یک افسر سابق آژانس امنیت ملی آمریکا می‌گوید: «فیلیپ مارشال نویسنده محقق حادثه 11 سپتامبر و فرزندان وی طی یک «عملیات ضربتی مخفی» سازمان سیا کشته شدند و فرضیه خودکشی در این باره صحت ندارد.»

وین مدسن در جریان برنامه‌ای که کوین برت، از بنیانگذاران ائتلاف اسلام- یهودیت-مسیحیت ترتیب داده بود، گفت: «بعد از تحقیقاتی که یک هفته به طول انجامید، به این نتیجه رسیده است.»

مدسن ضمن بیان اینکه مارشال نگران بود که صدایش به دلیل افشاگری‌ها در مورد حادثه 11 سپتامبر خاموش شود، افزود: «یک درب فرعی که مارشال هرگز از آن استفاده نمی‌کرد در زمان پیدا شدن جسد وی کاملا باز بود.»

بر پایه این گزارش، همراه با جسد مارشال اجساد میکالیای 14 ساله و الکس 17 ساله، فرزندان این نویسنده آمریکایی نیز پیدا شد.

مدسن خاطر نشان کرد، مارشال که ناظر بسیاری از عملیات مخفی بود، در سال‌های آخر زندگی خود تصمیم گرفت که از مسائل مرموز و پنهان پرده بردارد. مارشال اعتقاد داشت، جرج دبلیو بوش رئیس جمهور وقت آمریکا به منظور راه انداختن یک کودتای دولتی حملات 11 سپتامبر را ترتیب داد. وی قرار بود در کتاب چهارم خود اطلاعاتی حیاتی را در این زمینه منتشر کند.

به گفته مدسن، صحنه جنایت توسط افراد حرفه‌ای پاکسازی شد و همچنین یک خودروی شاسی بلند با پلاکی نامشخص همراه با دسته‌ای از آنتن‌های ارتباطی که به سقف آن نصب شده بودند در خارج از ساختمان محل جنایت وجود داشت.

همچنین کوین برت اخیرا در مصاحبه‌ای با پرس تی‌وی گفت: «در آمریکا گروه‌های امنیت ملی می‌توانند هم اسرائیلی و هم آمریکایی باشند زیرا اساسا جامعه آمریکا از 11 سپتامبر تحت تصرف اسرائیلی‌ها قرار گرفته است.»

وی افزود: «به نظر می‌رسد همانطور که مدسن می‌گوید، فیلیپ مارشال به یک سری اطلاعات حساس و انفجاری دست پیدا کرده بود و قصد داشت این اطلاعات را در کتاب بعدی خود منتشر کند.»
نظرات بینندگان