arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۹۸۷۰
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۳ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۵

رضایت نوروزی مردم از خدمات بانک شهر

بر اساس نظر سنجی صورت گرفته با تلاش بی وقفه مجموعه بانک شهر در خدمات دهی به شهروندان از آغاز تعطیلات سال نو، تا کنون بیش از ٩٥درصد مراجعه کنندگان از این خدمات اعلام رضایت کرده اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : بر اساس نظر سنجی صورت گرفته با تلاش مجموعه بانک شهر در خدمات دهی به شهروندان  از آغاز تعطیلات سال نو، تا کنون بیش از ٩٥درصد مراجعه کنندگان  از این خدمات اعلام رضایت کرده اند.

به گزارش انتخاب به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، بر اساس نظر سنجی های صورت گرفته از آغاز تعطیلات تا کنون با توجه به حجم مراجعه کنندگان به دستگاه های خودپرداز و همچنین پیشخوان های شهرنت بانک شهر در سراسر کشور، بیش از ٩٥ درصد شهروندان از خدمات دهی بانک شهر اعلام رضایت کرده اند.

بر این اساس، علاوه بر  استفاده از خدمات دستگاه های خودپرداز، بیشتر مراجعات شهروندان به پیشخوان های شهرنت نیز به دلیل دریافت کارت هدیه، استفاده از دستگاه های خوددریافت و خودپرداز بوده است .

با آغاز تعطیلات، مجموعه بانک شهر به طور شبانه روزی و با تشکیل تیمی متشکل از مدیران و کارکنان این بانک، به طور دائم بر خدمات دهی دستگاه ها نظارت و از آن پشتیبانی می کنند و همچنین خدمات در  شعب کشیک نیز با تمام ظرفیت همچون روزهای معمول صورت می گیرد.

با توجه به مشکلاتی همچون کمبود پول در دستگاه ها که به طور معمول در ایام پیک برای مراجعه کنندگان به بیشتر بانک ها  وجود دارد، اما بانک شهر از ابتدای تعطیلات، بی وقفه و با تمام ظرفیت به ارائه خدمات به شهروندان می پردازد و ازاین رو تا کنون رضایت ٩٥ درصدی مراجعه کنندگان را کسب کرده است.
نظرات بینندگان