arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۲۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۲ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۲

تجهیز 34 تقاطع شهر تهران به سیستم ثبت تخلفات عبور از چراغ قرمز

مدیر عامل شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه با نصب دوربین های نظارت تصویری، نظارت و مدیریت بهتر و دقیق تر بر وضعیت ترافیک پایتخت فراهم شده است، گفت: تعداد دوربین های نظارت تصویری شهر تهران از مرز 1100 دستگاه گذشته است و بزرگراه های جدید در اولویت تجهیز به این دوربین ها قرار دارند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایسنا: حجت الله بهروز اظهار کرد: طی سال های گذشته سعی کردیم بیشترین تمرکز را برای نصب دوربین های نظارت تصویری در بزرگراه ها داشته باشیم تا از لحاظ نظارت تصویری بتوانیم پوشش کاملی در شهر فراهم کنیم.

وی ادامه داد: تقریبا از سال گذشته هر بزرگراه جدیدی که به بهره برداری می رسد به سیستم های نظارت تصویری مجهز است چرا که تلاشم می کنیم همزمان با عملیات اجرایی احداث بزرگراه ها زیرساخت‌های توسعه سیستم های هوشمند مدیریت ترافیک را نیز در آن بزرگراه ها فراهم سازیم و دوربین ها نظارت تصویری را همزمان با بهره برداری از آن معبر، نصب و راه اندازی کنیم.

وی همچنین در خصوص تجهیز بزرگراه های شهر تهران به سیستم ثبت تخلفات سرعت گفت: تاکنون بیش از 50 درصد بزرگراه های شهر تهران به سیسم ثبت تخلفات سرعت مجهز شده‌اند و در تلاشیم که سال آینده نیز بقیه بزرگراه های پایتخت را به این سیستم مجهز کنیم.

بهروز همچنین درخصوص تجهیز تقاطع های شهر تهران به سیستم ثبت تخلفات عبور از چراغ قرمز، گفت: بنا بود تا پایان سال 91 تعدادی از تقاطع های شهر به این سیستم مجهز شوند که خوشبختانه تاکنون 34 تقاطع به دوربین های ثبت تخلفات عبور از چراغ قرمز مجهز شده است و در تلاشیم که تا پایان سال به صورت ارشادی برگه جریمه را بری متخلفان ارسال کنیم و از اوایل سال آینده اعمال جریمه برای متخلفان صورت گیرد.
نظرات بینندگان