arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۴۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۲۲ - ۱۳ فروردين ۱۳۹۲

قلعه‌نوعی: بازی فردا فینال زودرس است/الهلال جوانمردانه بازی نمی کند

قلعه‌نویی گفت: اعتقاد دارم این گروه مرگ است به این خاطر که از چهار تیم حاضر 3 تیم آنها توانستند قهرمان آسیا شوند
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، امیر قلعه‌نویی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل الهلال گفت: تا به اینجا که به عربستان آمدیم 2 گله داریم اول اینکه 3 نفر در فرودگاه ما را اسیر و خسته کردند و دوم اینکه از هتل تا به اینجا یک ساعت در راه بودیم. از رفتار الهلالی‌ها ناراحت هستم، الهلال باشگاه بزرگی است اما در عمل این رفتار را از آنها ندیدیم.
وی افزود: شعاری در فوتبال وجود دارد به نام بازی جوانمردانه ولی ما از دیروز تا الان این موضوع را ندیدیم. ما ایرانی‌ها در دنیا به مهمان‌نوازی شهرت داریم و از همه تیم‌ها بهترین مهمان‌نوازی را انجام دادیم. همین الهلال وقتی به اصفهان آمد من مربی سپاهان بودم و از آنها بهترین مهمان‌نوازی را کردیم. حتی خود مسئولین این تیم از ما تشکر کردند. اما امروز با ما این رفتار انجام نشد.
قلعه‌نویی در مورد مسائل فنی بازی گفت: اعتقاد دارم این گروه مرگ است به این خاطر که از چهار تیم حاضر 3 تیم آنها توانستند قهرمان آسیا شوند، بازی فردا فینال زودرس است، الهلال تیم بسیار خوب و قدرتمندی است. بازی‌های آنها را در لیگ و آسیا آنالیز کردیم. شماره 24 این تیم یکی از بهترین‌های آسیا است. جنگ اصلی در مسابقه فردا در میانه زمین است. یاسر قحطانی بازیکن الهلال از بهترین های عربستان است که تجربه زیادی دارد. سال قبل او در العین بود که امسال به الهلال بازگشته است. اگر ارتباط میانه زمین و جناح چپ را قطع کنیم می‌توانیم به یکی از اهدافمان که گل نخوردن است، برسیم. الهلال نقاط ضعفی دارد که اجازه بدهید در این ارتباط فعلا صحبتی نکنم. امیدوارم فردا بازی انجام شود که تمام تماشاگران و بیننده‌ها لذت ببرند و در توقع آسیا باشد.
قلعه‌نویی در پاسخ به سوال خبرنگاری که از صحبت‌های قلعه‌نویی در مورد میزبانی ناراحت بود، تأکید کرد: دیدم ایشان عصبانی است و صدایش بلند شده، فکر کردم اتفاقی افتاده است. ایشان معلوم است خیلی طرفدار الهلال است. قبل از جواب باید توضیحی بدهم، در بازی‌های بیرون از خانه دو هدف را باید دنبال کرد اول اینکه گل نخوریم و دوم اینکه باید از موقعیت‌ها استفاده کنیم، ایشان شاید خوب صحبت‌های من را متوجه نشدند اما اگر بخواهید در ریاض با الهلال بازی کنید یکی از مهم‌ترین کارها این است که اول گل نخورید.
وی در مورد شکست تیمش در جام حذفی مقابل سپاهان افزود: آن بازی جزو تاریخ شد و جام حذفی برایمان تمام شده است، ما در لیگ برتر و آسیا اهدافمان را دنبال می‌کنیم، ما به لیگ برتر و لیگ قهرمان آسیا فکر می‌کنیم طبیعی است فشاری هم به بازیکنان آمده باشد اما در این مدت ریکاوری کردیم و تلاشمان آماده کردن تیم بوده است. دیگر به دیدار حذفی مقابل سپاهان فکر نمی‌کنیم و در ادامه اهدافمان را دنبال می‌کنیم.
قلعه‌نویی خاطرنشان کرد: بازی الهلال و الاتحاد را دیدیم، بسیار درگیرانه بود به شکلی که پای برخی از آنها از جمله بازیکن شماره 24 گرفت. اما الهلال مسابقه‌اش یک روز زودتر بود و زمان بیشتری تا این مسابقه داشته است.
سرمربی استقلال در پاسخ به سؤالی در مورد برنامه لیگ برتر فوتبال ایران عنوان کرد: ما هم از این برنامه‌ریزی گله داریم چون به نفع رقبای ما شد، واقعیت است و باید با آن کنار بیاییم و این چند روز بیشتر به کار ریکاوری پرداختیم و نتوانستیم کارهای تاکتیکی انجام دهیم. این برنامه به ما لطمه زد و بیشتر به نفع رقبایمان در آسیا بود.

نظرات بینندگان