arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۴۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۲۳ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۲

شهروند تهرانی یکی از حرفه‌اي ترين سارقان تهران را به دام انداخت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رييس كلانتري 118 ستارخان گفت: يك شهروند به صورت ناآگاهانه يكي از حرفه‌ترين سارقان فراري تهران را به دام انداخت.

سرهنگ امير حسين رضايي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با اعلام اين خبر اظهار داشت: يك شهروند در حالي كه خودرو سواري خود را در كنار خيابان پارك كرده بود و قصد ترك آن را داشت، پس از پياده شدن بلافاصله ريموت قفل درب ها را مي‌زند.

رييس كلانتري 118 ستارخان اذعان داشت: پس از قفل شدن درب خودرو سارق كه به دليل سرقت خودرو زير صندلي عقب پنهان شده بود و در موقعتي مناسب قصد فرار از خودرو را داشت بازهم در خودرو گرفتار مي‌شود، ولي اين بار سر و صداي ايجاد از باز كردن درب، توجه صاحب خودرو را جلب مي‌كند.

اين مقام مسئول انتظامي در ادامه بيان كرد: صاحب خودرو با مشاهده سارق بلافاصله با سامانه 110 تماس گرفته و ماموران كمتر از 3 دقيقه خود را به محل مي‌رسانند.

وي خاطر نشان كرد: سارق كه با ضربه زدن توانسته بود شيشه خودرو را بشكند قبل از فرار توسط ماموران دستگير و در حالي كه دستانش توسط شيشه اتومبيل جراحت ديده بود، به همراه شاكي به كلانتري انتقال داده شد.

گفتني است متهم در بازجويي اوليه اظهار داشت: قصد سرقت خودرو را در چند خيابان پايين تر داشتم كه با ورود به خودرو صاحبش سر رسيد و من نيز خود را زير صندلي عقب پنهان كردم و زماني كه صاحب خودرو با گذر از چند خيابان مجدد توقف كرد خود را براي فرار در بين زمان كوتاه باز كردن درب خودرو و بستن آن به وسيله ريموت آماده كردم، كه ناگهان راننده به محض پياده شدن ريموت را فشار داده و من نيز نتوانستم از خودرو پياده شوم كه در نهايت با متوجه شدم صاحب خودرو و حضور به موقع پليس دستگير شدم.
نظرات بینندگان