arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۵۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۰ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۲
سفر پرماجرا

صحبت جالب سرپرست استقلال: کاروان ما 70 نفر بود و پولش را عربستان پرداخت کرده است!!

ماجدی سرپرست استقلال در پی درج خبر انتخاب مبنی بر سفر 83 نفره استقلال به عربستان در وضعیت بد مالی استقلال ادعا کرده است که پول این سفر را عربستان داده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، چند روز قبل رسانه انتخاب و رسانه های دیگر تحلیلی را مبنی بر سفر 83 نفره کاروان استقلال به عربستان در خبرها درج کردند که گویا به مذاق مسئولان استقلال خوش نیامد. دیروز مدیر عامل باشگاه استقلال در یکی از رسانه ها عنوان کرد که به کسی ربطی ندارد که ما جند نفر را اعزام کردیم و در ثانی پول سفر را افراد خودشان متقبل شدند و در پی آن میرشاد ماجدی سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت:.کاروان ما 70 نفره بود نه 80 نفر و پولش را عربستان پرداخته است.
سرپرست استقلال درباره تعداد زیاد کاروان اعزامی استقلال به عربستان گفت:تعداد نفرات ما را بیش از آنچه بود مطرح کردند. ضمن اینکه پیروزی استقلال در عربستان نشاط اجتماعی ایجاد کرد و از داخل و خارج کشور تماس‌های زیادی با من گرفتند و این برد را تبریک گفتند که این پیروزی نقاط ضعف و منفی را پوشش داد. با این حال پرداختن به حاشیه‌ها باعث دلسردی بازیکنان می‌شود. بازیکنان دوست دارند از آنها تقدیر شود نه از لحاظ مادی بلکه از نظر معنوی.
وی در حاشیه تمرینات دیروز استقلال ادامه داد: باشگاه استقلال یک باشگاه فرهنگی ورزشی است و اشکالی نداشت که در این سفر معنوی تعداد همراهان ما زیاد باشد. زیرا بار مالی برای باشگاه نداشت. هواپیما چارتر بود که هواپیمای چارتر چه با 10 نفر، چه با 100 مسافر پول مشخصی می‌گیرد. بقیه هزینه‌ها نیز بر عهده عربستان بود.کاروان ما 70 نفره بود نه 80 نفر و پولش را عربستان پرداخته است.

ای کاش مدیران باشگاه استقلال طبق گفته سرپرست تیم، بازیکنان را علاوه بر شارژ روحی و معنوی شارژ مادی هم می کردند که حاشیه های مالی هم از دور و بر استقلال دور شود نه اینکه بازیکنان و مربیان تیم دم از بی پولی استقلال بزنند و بازیکنانشان را بخاطر نپرفتن مطالباتشان غیور بخوانند و در سوی دیگر میر عامل تیم بپوید مشکل مالی نداریم ولی آنچه که مشاهده می شود خلاف گفته هاست.

نظرات بینندگان