arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۷۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۲۲ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲

فرمانده نيروي انتظامي: سربازان بايد حقوقي براساس قانون كار دريافت كنند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانده نيروي انتظامي افزايش حقوق سربازان را نيازمند اقدامات موثري از سوي مسئولان دانست و افزود: سربازان بايد حقوقي براساس قانون كار دريافت نمايند تا مشكلات آنان حل شود‏‎.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس، اعضاء ستاد برگزاري جشنواره جوان سرباز در ديدار با فرمانده نيروي انتظامي، به ارائه گزارشي از اقدامات انجام شده در خصوص برگزاري پنجمين جشنواره جوان سرباز در نيروهاي مسلح پرداختند.

سردار دكتر اسماعيل احمدي مقدم فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران ضمن ابراز خرسندي از اقدامات انجام شده در نيروهاي مسلح در راستاي فرهنگ سازي و اعتلاي نام سرباز با اشاره به اهميت خدمت مقدس سربازي اظهار داشت:خدمت سربازي بايد تا حدي اعتلا يابد كه انجام خدمت وظيفه عمومي در نيروهاي مسلح به منزله يك امتياز براي افراد تلقي شود و همه جوانان به محض حصول شرايط لازم به دنبال كسب اين امتياز باشند.

وي افزود: افزايش حقوق سربازان نيازمند اقدامات موثري از سوي مسئولان مي باشد و سربازان بايد حقوقي براساس قانون كار دريافت نمايند تا مشكلات آنان حل شود‏‎؛ الحمدالله زواياي سربازي و مشكلات درون سازماني و برون سازماني آنها توسط نيروهاي مسلح مورد بررسي قرار گرفته و گام هايي نيز در اين زمينه برداشته شده و ناجا نيز در ارائه خدمات به سربازان پيشگام بوده مانند ارائه بيمه عمر و حوادث سربازان كه اقدام بسيار خوبي بوده است.

سردار احمدي مقدم تاكيد كرد: در ناجا مشاغل دون شأن به سربازان واگذار نمي شود و تا حد ممكن سعي شده شخصيت و منزلت سرباز حفظ شود.

احمدي مقدم بيان داشت: سربازي محلي براي سازندگي است كه در آن بايد آموزش هايي به سربازان ارائه شود كه آنها پس از پايان خدمت به انسان هايي خود ساخته ، كار آزموده و مجرب تبديل شوند.

فرمانده نيروي انتظامي با بيان اينكه جشنواره جوان سرباز خاستگاهي براي ارتقاء منزلت و هويت سربازان وظيفه است ،تاكيد كردند: اين جشنواره بايد در هر دوره از جهت كمي و كيفي ارتقاء يابد.

وي جشنواره جوان سرباز را نماد معرفي سربازان فرهيخته و برگزيده نيروهاي مسلح و جوان برتر كشور دانست.
نظرات بینندگان