arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۹۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۳ - ۱۰ تير ۱۳۹۲

امیر عابدینی: آقای عباسی خدا پشت و پناهت/ مدیرعامل باشگاه پرسپولیس را می‌پذیرم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس تاکید کرد در صورتیکه این سمت را گردن او بیندازند خواهد پذیرفت. البته عابدینی از برکناری محمد رویانیان به عنوان سومین اشتباه وزیر ورزش و جوانان یاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر عابدینی که ظهر امروز در حاشیه نشست اتحادیه فوتبال باشگاه های کشور با خبرنگاران گفتگو می کرد ضمن بیان این مطلب در مورد احتمال حضورش در باشگاه پرسپولیس گفت: این خبری است که دوستان به من لطف دارند و منتشر می کنند اما اگر مدیرعاملی پرسپولیس را گردن من بیندازند می پذیرم.

وی ادامه داد: برکناری محمد رویانیان سومین اشتباه وزیر ورزش بود. ایشان قبل از این هم اشتباهاتی داشت که کنار گذاشتن رویانیان یکی دیگر از این اشتباهات بود. اعتقاد دارم آقای عباسی برای وزارت ورزش زحمت کشید اما حالا زمان آن رسیده که به او خدا قوت بگوییم و بگوییم آقای عباسی خدا پشت و پناهت. امیدوارم وزیر بعدی مدیریت باشگاه پرسپولیس را مورد بررسی قرار دهد.

مدرعامل باشگاه داماش گیلان در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر که گفته می شود افرادی مثل مهدی مهدوی کیا و افشین پیروانی گزینه های حضور در هیات مدیره پرسپولیس هستند گفت: به نظرم اعضای هیات مدیره نباید از سرمربی تیم جوانتر باشند.

امیر عابدینی از دریافت قراردادهای میلیاردی بازیکنان دفاع کرد و گفت: جنس فوتبال همین است. شما نمی توانید از یک بازیکن انتقاد کنید که چرا شغلش این است. به نظرم در مقایسه با شرایط کلی فوتبال این رقم ها خیلی هم زیاد نیست. صداوسیما باید حق و سهم فوتبال را بپردازد. فوتبال باید در دولت آینده به سمت خصوصی شدن برود و استقلال و پرسپولیس هم باید با نگاه ویژه وزیر آینده به سمت خصوصی شدن بروند و از زیر مجموعه دولت خارج شوند.

عابدینی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم دولت آینده نگاه ویژه ای به ورزش داشته باشد و سهم ورزش را به خودش بدهد.

نظرات بینندگان