arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۹۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۳ - ۱۱ تير ۱۳۹۲

اظهارنظر وزیر ارشاد درباره وضعیت خانه سینما: نشست خبری را به حاشیه نبرید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار نظر درباره وضعیت بازگشایی خانه سینما را با توجه به دستور مجدد رئیس جمهور به روزهای آتی موکول کرد.

سید محمد حسینی درباره دستور مجدد محمود احمدی‌نژاد به جواد شمقدری مبنی بر اقدام فوری در بازگشایی خانه سینما گفت: مسوولان سینمایی، در این زمینه اظهار نظر می‌کنند.

او که معمولا به پرسش‌های خبرنگاران در موضوعات مختلف به راحتی پاسخ می‌دهد در حاشیه‌ی نشست خبری نمایشگاه قرآن در پاسخ به این پرسش تاکید کرد: نمی‌خواهم نشست خبری نمایشگاه قرآن و مسائل قرآنی در حاشیه قرار بگیرد، به همین دلیل انشاء‌الله در روزهای آتی درباره این موضوع اظهار نظر خواهم کرد.

به گزارش ایسنا، اواخر هفته‌ی گذشته با انتشار نامه‌ تاکید مجدد محمود احمدی‌نژاد بر بازگشایی خانه سینما، جواد شمقدری گفت: نامه کمی با تداخل زمان مواجه شده بود و همین امر اشتباهاتی را به وجود آورده است. این نامه‌ مربوط به فروردین است و ما اوایل اردیبهشت موضوع هیأت بازگشایی را با آقای دکتر احمدی‌نژاد مطرح کرده و ایشان نیز موافقت کردند.

اما پس از اظهارنظر شمقدری، معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهور ضمن تایید محتوای نامه، زمان دستور رییس جمهور را پس از دیدار شمقدری و ارائه توضیحات وی و نه قبل از آن دانست.

محمد شیخان به ایسنا گفت: نظر رییس‌جمهور همچنان بر این است که خانه سینما باید بازگشایی شود و نباید با تنگ‌نظری مانع فعالیت یک نهاد صنفی شد.

پس از این اظهارنظر بود که جواد شمقدری و از سوی هیات مدیره‌ی خانه سینما اعلام کردند که قطعا با محمود احمدی‌نژاد دیدار خواهند کرد.

نظرات بینندگان