arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۰۲۲۵
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۵ - ۱۸ تير ۱۳۹۲

دلخوری كشاورز و خانواده اش از برخی رسانه ها

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
محمد علي كشاورز و خانواده اش در مورد خبرهايي كه اين روزها از حال فعلي برادرش در برخي سايت ها منتشر مي شود به شدت گله دارند.

محمدعلي كشاورز به باشگاه خبرنگاران گفت: من در حال حاضر دوران نقاهت پس از عمل جراحي سختي را كه داشتم طي مي كنم و سعي مي كنم تا جايي كه مي شود از خودم مراقبت كنم، خواهش مي كنم خبرگزاري ها و روزنامه ها خبرهاي كذب را منتشر نكنند و ذهنيت مردم را نسبت به وضعيت جسماني مخدوش نكنند.

خواهر وی نیز در این باره توضیح داد: از خبرهايي كه اين روزها از حال برادرم در برخي سایت ها و روزنامه ها منتشر مي شود،به شدت گله دارم،چرا كه حال فعلي برادرم را به شكل ديگري به اطلاع مردم مي رسانند.اين سايتها سعي در مخدوش كردن ذهن طرفداران محمدعلي كشاورز دارند،چرا كه دائم در خبرها مطرح مي شود برادرم در اوضاع وخيم جسماني قرار دارد و هر لحظه قرار است به كما برود و از اين قبيل دروغ ها. اين درحالي است كه برادرم در صحت و سلامت كامل به سر مي برد و دوران نقاهت خود را مي گذراند و در وضع وخيمي نيست. شايد از دردهايي ناشي از عمل جراحي سختي كه داشته كمي رنج ببرد و تحت مراقبت هاي لازم توسط من و دخترم و نيز زير نظر دكتر باشد،اما به آن شدتي نيست كه در خبرها از قول خودشان منتشر مي كنند و اگر به اين شكل ادامه پيدا كند،مجبور مي شوم از طريق قانوني با اين خبرگزاري ها برخورد كنم.
نظرات بینندگان