arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۳۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۰ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۲

ابطال مجوز 9 آژانس‌ فروش بلیت قطار

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیر کل تنظیم و نظارت بر بازار راه‌آهن از ابطال مجوز 9 آژانس‌ فروش بلیت قطار در سال جاری خبر داد و گفت: در حال حاضر 1300 مرکز مجاز فروش بلیت قطارهای مسافری در سراسر فعال هستند.

علی کاظمی‌منش در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: نظارت بر عملکرد فروش بلیت قطار در این مراکز علاوه بر اداره کل تنظیم و نظارت بر بازار راه‌آهن توسط سه شرکت سفیر، رجاء و جوپار نیز انجام می‌شود.

وی درباره آخرین آمار ابطال مجوز مراکز فروش بلیت قطار گفت: از ابتدای امسال تاکنون مجوز 9 آژانس‌ باطل شده و دهها مورد تذکر کتبی از سوی راه‌آهن و شرکت‌ها‌ به آژانس‌های فروش بلیت قطارهای مسافری داده شده که این کار در راستای تکریم ارباب رجوع و فعالیت قانونی این مراکز صورت گرفته است.

کاظمی‌منش گفت: رجاء و جوپار بر مراکز فروش بلیت قطارهای شرکت‌های خود نظارت دارند و شرکت سفیر نیز به نمایندگی از 9 شرکت بر عملکرد و فعالیت مراکز مربوطه نظارت دارد.

مدیر کل تنظیم و نظارت بر بازار راه‌آهن با بیان اینکه واگذاری مجوز نمایندگی فروش بلیت قطار از 30 تیرماه آغاز شده است، گفت:‌ متقاضیان اخذ مجوز نمایندگی فروش بلیت قطار می‌توانند در شهرهایی که نمایندگی فروش بلیت ندارند تقاضای خود را ارائه دهند که در صورت داشتن شرایط بدون نوبت به آن‌ها مجوز داده می‌شود.

وی یادآور شد: این ثبت‌نام تا 25 مرداد ماه ادامه دارد و سهمیه‌های شهرها در این زمینه مشخص شده که پس از بررسی درخواست متقاضیان بر اساس سهمیه مشخص شده به آن‌ها مجوز داده می‌شود.

نظرات بینندگان