arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۳۲۵۹
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۳ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۲

میرتاج الدینی: دلیل معروفیت احمدی نژاد در دنیا / دانشگاه احمدی نژاد تشکیل شود به آنجا می روم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : معاون قانون اساسی رئیس جمهور با بیان اینکه بعد از پایان دولت به کارهای فرهنگی و آموزشی در دانشگاه مشغول خواهم شد، گفت: اگر دانشگاه احمدی نژاد تشکیل شود به آنجا می روم.

حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی با حضور در راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی امروز در سراسر کشور نشان می دهد که ملت ما زنده، بانشاط و انقلابی است و همواره راه امام و رهبری عزیز را ادامه می دهد.

وی در پاسخ به اینکه دولت آینده باید در خصوص حمایت از ملت فلسطین چگونه عمل کند، گفت:  آقای احمدی نژاد به عنوان فرزند این انقلاب درباره فلسطین به خوبی ظاهر شد، خط امام، دیده امام و فکر امام را در دنیا مطرح کرد. احمدی نژاد به عنوان نماد مبارزه با استکبار و رژیم صهیونیستی در دنیا شناخته شد و برای همیشه در تاریخ خواهند ماند.

معاون قانون اساسی ریاست جمهوری ادامه داد: آقای احمدی نژاد به  هر کشوری که برود همه طرفداران خود و طرفداران انقلاب اسلامی و مخالفان رژیم صهیونیستی و استکبار دور او جمع می شوند، چرا احمدی نژاد در دنیا این همه معروف شد چون سخن امام را تکرار کرد که رژیم صهیونیستی رژیم فاسق و جعلی است و باید از بین برده شود و حق مردم فلسطین که ساکنان فلسطین  هستند به آنها داده شود و مردم قدس باید به خانه و کاشانه خود باز گردند.

وی در پاسخ به این سوال که بعد از پایان دولت احمدی نژاد به چه کاری مشغول خواهید شد، گفت: در دانشگاه کارهای فرهنگی و آموزشی انجام خواهم داد.

میرتاج الدینی در پاسخ به این سوال که آیا به دانشگاه آقای احمدی نژاد خواهید رفت یا نه گفت: باید ابتدا دانشگاه شکل بگیرد و اگر تشکیل شد به آنجا خواهم رفت.

نظرات بینندگان