arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۷۱۵۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۲ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۲

واکنش سالار عقیلی نسبت به گشت ارشاد در هنگام خواندن

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
کنسرت سالار عقیلی (پنجشنبه شب) در سالن همایش‌های برج میلاد حاشیه‌هایی در پی داشت.

به گزارش ایسنا؛ گشت ارشاد شامگاه 7 شهریورماه، در حالی در برج میلاد مستقر شد که مخاطبان زیادی که بعضا از حجاب مناسبی برخوردار نبودند برای کنسرت «پردیس» به خوانندگی سالار عقیلی به این محل آمده بودند.

پارت اول کنسرت بدون هیچ حاشیه‌ای به روی صحنه رفت اما از آنجا که از ورود تعدادی از مخاطبان خانوم به دلیل پوشش نامناسب ممانعت شده بود یکی از حاضران در پارت دوم کنسرت به نشان اعتراض از جای خود بلند شد و خطاب به سالار عقیلی گفت: آقای عقیلی ما امشب آمده بودیم تا از موسیقی لذت ببریم اما متاسفانه افرادی در بیرون این در ایستاده‌اند که با مردم برخورد نامناسب دارند.

سالار عقیلی آن لحظه به خواندنش ادامه داد و پس از چند دقیقه گفت: بسیار متاسفم که امشب در اینجا چنین اتفاقاتی رخ داده است. 20 دقیقه پیش از شروع کنسرت هم به من خبر دادند که برای یکی از نزدیکانم چنین اتفاقی افتاده است. او ادامه داد: من همیشه با مردم هستم و برای شما می‌خوانم.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
1667
1074
می گن در آخر الزمان معروف به منکر و منکر به معروف تبدیل میشه به بی حجاب تذکر نمیده بلکه به کسانی که امر به معروف می کنن تذکر میده
خدا امام زمان رو برسون
پاسخ ها
بهلول
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
نه عزیز بحث اینه که معانی جابجا شده اند ، آقای عدالت پرور ومخالف مافیای رانتی ، خود 16 میلیارد تومان از بیت المال برای دانشگاهش می گیرد اونهم در آخرین روزهای ریاست جمهوری ، پس خدا می داند در این 8 سال چه کرده اند ، نیروی انتظامی هم حجاب را فقط چادر می بیند وهر خوش پوشی را بی حجاب فرض می کند، به مسلمانان باحجاب ترکیه واندونزی و... نگاه کنید با حفظ حجاب لباسهای رنگی زیبا با رنگهای روشن و... اونوقت ما آنقدر این دایره را تنگ کرده ایم که حتی بعضی ها را برخلاف عقیده وادار به واکنش لجوجانه در امر حجاب کرده ایم . کاش نسیم تدبیر واعتدال به ارگانها ، نهادها ودستگاههای خارج از حوزه دولت هم می رسید تا مردم نفسی تازه می کشیدند . آخر عزیز من کجای اسلام نوشته که مردم عادی همانند طلاب حوزه علمیه وعلمای مذهبی باید زندگی کنند.
نظرات بینندگان