arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۰۱ - ۲۱ بهمن ۱۳۸۹

مقایسه ی تصویر منتسب به دختر میرحسین و ماجرای دختر مشاور احمدی نژاد

انتشار عکس هائی از یک دختر خانم منسوب به صبیه مهندس میرحسین موسوی توسط رسانه متعلق به صدا و سیمای جمهوری اسلامی و ایجاد جنجال خبری با بار منفی علیه مهندس موسوی به اعتبار نامانوس بودن ظاهر و رفتار دختر مزبور با عرف جامعه مذهبی، سندی زننده از انحطاط و نزول اخلاق در رقابت های سیاسی در ایران است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
داریوش سجادی طی یادداشتی که برای خبرگزاری "انتخاب" ارسال کرده، ضمن انتقاد از انتشار تصاویر منسوب به دختر میرحسین موسوی می نویسد: انتشار عکس هائی از یک دختر خانم منسوب به صبیه مهندس میرحسین موسوی توسط رسانه متعلق به صدا و سیمای جمهوری اسلامی و ایجاد جنجال خبری با بار منفی علیه مهندس موسوی به اعتبار نامانوس بودن ظاهر و رفتار دختر مزبور با عرف جامعه مذهبی، سندی زننده از انحطاط و نزول اخلاق در رقابت های سیاسی در ایران است. انحطاطی که علی رغم مذموم به ذائقه بودن مسبوق به سابقه نیز هست.

سجادی می افزاید: هر چند نوع تصاویر منتشره از دختر خانم مزبور خلاف تلقی و توقع رسمی حکومت و عرف اقشار مذهبی از وجاهت دختر مسلمان است و در صورت صحت انتساب وی به مهندس موسوی، این امر تلخ کننده ذائقه اقشار مذهبی از نوع تربیت و پرورش فرزند توسط شخصیتی است که در پیشینه خود جایگاه بالای حکومتی در جمهوری اسلامی دارد اما:

اولاً مگر می توان به احتساب خلاف یا دگرباشی فرزند، اقدام به صدور کیفرخواست برای پدر کرد؟

داریوش سجادی در ادامه، تصاویر منتشر شده منسوب به دختر موسوی را با تصویر منتشر شده از دختر یکی از مشاوران رییس جمهور، مقایسه می کند و می نویسد: اگر چنین است چرا سال گذشته وقتی «نرگس کلهر» صبیه جناب آقای مهدی کلهر مشاور وقت رئیس جمهور اصولگرا با شکل و شمایلی مشابه با دختر منسوب به مهندس موسوی در مقابل دوربین تلویزیون BBC ظاهر شد و به این نیز اکتفا نکرد و هر آنچه خواست علیه تمامیت جمهوری اسلامی گفت احدی از منسوبین به جناح اصولگرا معترض مشاور رئیس جمهور نشده و ارزنی بر بی صلاحیتی وی در تربیت بهینه فرزند تصریح نداشتند؟

منظور آن نیست که ایشان باید چنین تصریحی علیه مشاور رئیس جمهور می کردند. منظور آن است که نمی توان و نباید با استانداردی دوگانه یک بام و دو هوا کرد.

سجادی در بخش دیگری از یادداشت می افزاید: ثانیاً اگر قوه عاقله وعرف مذهبی می پذیرد چنین رفتار و مچ گیری هائی از رقیب در رقابت های سیاسی خلاف اخلاق است چاره ای ندارند تا ریشه چنین پلشتی و آلودگی ها را از مصب آن بجویند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
PORTUGAL
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۱
0
6
پدیده پاپاراتسی ( آن هم از نوع هتاک ، تقلبی و دروغ پرداز ) تو این مملکت داره درست میشه و از فردا دیگه هیشکی در امان نیست و روزی شود که خودتان از کرده خودتان پشیمان شوید !
نظرات بینندگان