arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۳۷۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۲۰ - ۲۸ مهر ۱۳۹۲

روحاني: ديپلماسي فعال ايران، روند فزاينده تحريم‌ها را متوقف کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
هيات وزيران عصر امروز (يکشنبه) به رياست حجت‌الاسلام والمسلمين دكتر حسن روحاني رييس‌جمهوري اسلامي ايران تشکيل جلسه داد.

به گزارش انتخاب به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، رييس‌جمهور در ابتداي اين جلسه با تشکر از تلاش‌هاي هيات ديپلماتيک در مذاکرات با کشورهاي 1+5 در ژنو گفت: به لطف خداوند و به يمن حماسه سياسي مردم در انتخابات، تحرک ديپلماتيک دولت در تعامل سازنده با جهان،با حمايت و اعتماد رهبر معظم انقلاب اسلامي در همين مدت کوتاه، آثار ارزشمندي داشته است که هم دولت‌ها را به تجليل از مردم سالاري در ايران واداشته است و هم روند فزاينده تحريم‌ها را متوقف کرده است.

دکتر روحاني افزود: ديپلماسي فعال ايران، ابتکار عمل را به دست گرفته و افکار عمومي جهان را حتي در کشورهاي تحريم‌کننده، به سمت خود جلب کرده است و مي‌رود تا قدم به قدم با تثبيت حقوق حقه هسته‌اي ايران، موانع پيشرفت را هم از سر راه ملت بردارد.

رييس جمهور با اشاره به اينکه در اين ميان، موضع خصمانه رژيم صهيونيستي که سعي دارد فرايند تفاهم و تعامل را تخريب کند در انزوا قرارگرفته ، خاطرنشان کرد:در تاريخ انقلاب اسلامي هم شاهد بوده‌ايم که هر زمان، نظام اسلامي به توفيقي در صحنه سياسي جهاني نزديک مي‌شده است، صهيونيست‌ها دست به خرابکاري و حادثه‌سازي در داخل يا خارج مي‌زده‌اند.

دکتر روحاني گفت: در شرايط حساس کنوني، مردم فهيم و هوشيار ما مراقب هستند تا دشمن با حادثه‌سازي در روند حراست از حقوق مسلم مردم خرابکاري نکند و براي انحراف افکار عمومي جنجال جديدي نيافريند و در صفوف منسجم ملت، خللي ايجاد نکند.

رييس جمهور افزود: مسير عزتمند حرکت ملت ايران روشن است و اهدافي که رهبر معظم انقلاب براي پيشرفت کشور ترسيم کرده‌اند به دقت دنبال خواهد شد. دولت مصمم است اين راه را با رويکرد تعامل سازنده دنبال کند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۳
غیر قابل انتشار: ۰
محك
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
1
33
ممنون آقاي رييس جمهور...آرزوي موفقيت شما و ملت عزيز را دارم.لطفا در مقابل متحجرين كم نياريد.البته مطمين هستم كه انتقادات را پذيرا هستيد.
نظرات بینندگان