arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۷۱۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۴ - ۲۴ آبان ۱۳۹۲
پاسخ محمد علی انصاری به اظهارات اخیر فرزند آیت الله منتظری:

ای کاش بعضی از طرفداران افراطی آقای منتظری حداقل می پذیرفتند که ایشان هم اشتباهاتی داشته است

اخیرا فرزند آیت الله منتظری در جلسه ای پیرامون نامه 6 فروردین 68 امام خمینی خطاب به آیت الله منتظری، این نامه را نوشته ی مرحوم یادگار امام دانسته و به ایشان نسبت جعل داده است .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
اخیرا فرزند آیت الله منتظری در جلسه ای پیرامون نامه 6 فروردین 68 امام خمینی خطاب به آیت الله منتظری، این نامه را نوشته ی مرحوم یادگار امام دانسته و به ایشان نسبت جعل داده است .

به گزارش «انتخاب» به نقل از جماران، با توجه به اشراف حجه الاسلام و المسلمین انصاری نسبت به این موضوع، نظر وی را این باره جویا شدیم؟

حجه الاسلام و المسلمین محمد علی انصاری در این خصوص گفت: موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی به کرات و به طور رسمی نسبت به صحت انتساب نامه مذکور به حضرت امام خمینی که در آن حضرت امام مرحوم آیت الله منتظری را مخاطب قرار داده اند ، اعلام نظر نموده است بدون شک و تردید این نامه بسیار مهم و تاریخی از تصمیمات قطعی الصدور امام عظیم الشان است که پس از نگارش آن تعدادی از چهره های شاخص سیاسی و حوزوی نظام و امنای امام از متن آن در حضور ایشان مطلع گردیدند لکن امام بنا به آنچه صلاح می دیدند که به نظرم بیشتر به سبب نامه 7 فروردین آقای منتظری بوده باشد ، از انتشار آن جلو گیری نموده و نامه دیگری را به تاریخ 8 فروردین برای آقای منتظری ارسال داشتند که همان نامه ملاک عمل قرار گرفت.

یقینا هر گونه تشکیک و نسبت جعل و تحریف نسبت به نامه 6 فروردین ناشی از جهل یا خدای ناکرده ناشی از عناد و یا انتقام جویی است و به نوعی تلاش در جهت وارونه جلوه دادن حقایق و واقیعیات تاریخ انقلاب است.

حقیقتا برای اینجانب که از مدت ها قبل ازنگارش این نامه از وجود شکاف و اختلاف عمیق میان حضرت امام و ایت الله منتظری مطلع بودم و نامه 6 فروردین را به ترتیبی خاص و شخصا از سوی امام به قم برده و تحویل آقای منتظری دادم و علاوه بر ان دو فقره وصیت نامه امام که نزد ایشان بود را باز پس گرفته و به تهران آوردم و موارد متعدد دیگری که همه ان ها حکایت گر نا رضایتی و دل گیری وخشم امام نسبت به اقای منتظری بود ، تعجب آور است که کسانی چشمان خود را بر روی حقایق ملموس بسته اند و بر عملی که روح مرحوم منتظری را هم آزار می دهد اصرار می ورزند و در شرایط امروز کشور که مردم محتاج همدلی و آرامش هستند نغمه ای آن هم از نوع تهمت به مرحوم یادگار امام سر می دهند کسی که بالا ترین جرمش دفاع عاقلانه و عارفانه و خالصانه از راه ورسم مکتب امام بود.

ای کاش در این زمانه که امام و یادگار امام و آیت الله منتظری در میان ما نیستند بعضی از منسوبین و طرفداران افراطی آقای منتظری به جای القای شبهه و تحریف حد اقل می پذیرفتند که ایشان هم اشتباهاتی داشته است .و شجاعانه برای ثبت در تاریخ از نقش بعضی از اطرافیان در ایجاد شکاف و تخریب رمز گشایی می نمودند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱۰۶
غیر قابل انتشار: ۵
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
15
43
این همه نبش قبر کردن ها ، سودی هم برای کشور دارد ؟
نظرات بینندگان