کد خبر: ۱۳۸۲۳۷
تعداد نظرات: ۳۷۹ نظر
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۳ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲

عصبانیت شدید اسرائیل/ اقدام "انتحاری" رسایی و بذرپاش در مجلس: توافقنامه ایران و 1+5 باید به تصویب مجلس برسد/ داریم دلسوزی می کنیم

دفتر بنیامین نتانیاهو در بیانیه‌ای که صبح روز یکشنبه منتشر کرد، نوشت: «آنچه ایران می‌خواست با برداشتن بخشی از تحریم‌ها در حالی که بخش‌های اصلی برنامه هسته ای ایران پابرجاست، بدست آمد.»
عصبانیت شدید اسرائیل/ اقدام
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نخست وزیر اسرائیل در نخستین واکنش به توافق ایران و گروه ۵+۱ در ژنو با «بد» توصیف کردن آن گفت: «تهران توانست به آنچه می‌خواست برسد.»

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب ؛ دفتر بنیامین نتانیاهو در بیانیه‌ای که صبح روز یکشنبه منتشر کرد، نوشت: «آنچه ایران می‌خواست با برداشتن بخشی از تحریم‌ها در حالی که بخش‌های اصلی برنامه هسته ای ایران پابرجاست، بدست آمد.»

نتانیاهو گفته ادامه فشارهای اقتصادی نتیجه بهتری از این توافق حاصل می‌کرد.

آویگدور لیبرمن وزیرامورخارجه اسرائیل هم به رادیوی اسرائیل گفت: «توافق اخیر پیروزی دیپلماتیک بزرگی برای ایران بود». در همین حال نفتالی بِنّت، وزیر اقتصاد اسرائیل در اظهارات تندی گفت باوجود توافق اخیر، اسرائیل همچنان حق خود را برای دفاع محفوظ می‌داند.

واکنش تند رسایی و بذرپاش

با وجود حمایت ها و تشکر رهبر معظم انقلاب از تیم مذاکره کننده، دو نماینده مجلس در قدامی که به گفته برخی منباع مطلع، اقدامی انتخاری به حساب می آید، به تیم هسته ای حمله کردند.

حمید رسایی با تأکید بر اینکه توافقنامه ایران و 1+5 درباره موضوعات هسته‌ای باید در ابتدا به تصویب مجلس برسد، گفت: نمایندگان مردم در مجلس هنوز در جریان توافقنامه بین ایران و 1+5 نیستند و من تعجب می‌کنم آقای ابوترابی‌فرد صبح امروز چه چیزی را تبریک گفت.
 
این نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه پارلمان)، در اخطاری قانونی با استناد به اصول 77 و 125 قانون اساسی، خطاب به حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد نائب رئیس مجلس که ریاست جلسه را برعهده داشت، گفت: طبق کدام ماده آئین‌نامه داخلی مجلس، اگر نماینده‌ای اخطار یا تذکر دارد، باید در ابتدا بیاید جایگاه هیئت رئیسه و به شما بگوید، شما پاسخ آقای دستغیب را دادید ولی ما اصلا نمی‌دانیم که سخن آقای دستغیب چه بود، هیچ کجای آئین‌نامه چنین حقی را برای رئیس جلسه قائل نشده است.
 
وی افزود: امروز در صحن علنی در مورد نظارت مجلس صحبت کردیم و می‌خواستیم بحث کنیم که آیا ما می‌توانیم برای یک هیئتی مانند حوادث غیرمترقبه ناظر داشته باشیم یا نداشته باشیم.
 
رسایی همچنین گفت: اصل 125 قانون اساسی تأکید می‌کند که امضای عهدنامه‌ها، موافقت‌نامه‌ها، قراردادهای دولت ایران با سایر دولت‌ها و همچنین امضای پیمان‌های مربوط به اتحادیه‌های بین‌المللی پس از تصویب مجلس شورای اسلامی قابل اجرا است، اصل 77 قانون اساسی هم روی این موضوع تأکید دارد.
 
وی خاطر نشان کرد: سؤال این است که در حال حاضر یک توافقنامه‌ای در مذاکرات هسته‌ای بین جمهوری اسلامی ایران و 1+5 انجام شده که وزیر خارجه ایران یک چیز می‌گوید، نماینده آمریکا مطلب دیگری بیان می‌کند، رئیس‌جمهور آمریکا چیز دیگری می‌گوید و خود تلویزیون ایران هم ضد و نقیض بودن این سخنان را اعلام می‌کند.
 
رسایی در ادامه در واکنش به « 2-2 » نمایندگان مجلس، گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، هیئت رئیسه مجلس موظف است اسامی افرادی را که « 2 - 2» می‌کنند، از آنجایی که شأن مجلس را رعایت نمی‌کنند، اعلام کند اما چون معمولا این افراد هماهنگ هستند، هیئت رئیسه اسامی آنها را اعلام نمی‌کند.
 
رسایی در بخش دیگری از سخنانش خاطر نشان کرد: سؤال این است که نمایندگان مردم در مجلس هنوز در جریان توافقنامه بین ایران و 1+5 نیستند و من تعجب می‌کنم آقای ابوترابی‌فرد صبح امروز چه چیزی را تبریک گفت، ما اصلا نمی‌دانیم چه چیزی بین ایران و 1+5 توافق شده است.


 
این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: طبق اصول 77 و  125 قانون اساسی، اگر این توافق و اقدام درست است که ما هم می‌گوییم اعتماد و اطمینان داریم و می‌خواهیم کمک کنیم، ولی باید این توافقنامه بین ایران و 1+5 درباره موضوعات هسته‌ای کشورمان در ابتدا به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد، ما می‌خواهیم به دولت کمک کنیم، مجلس منطقی است و وقتی می‌شنود کاری خوب است، آن را تصویب می‌کند.
 
رسایی در پایان با تأکید بر اینکه قانون اساسی در تنظیم این توافقنامه بین ایران و 1+5 رعایت نشده است، گفت: رئیس جمهور طبق اصل 121 قانون اساسی سوگند یاد کرده که پاسدار قانون اساسی باشد، طبق اصول قانون اساسی موافقتنامه‌ها باید به تصویب مجلس برسد ولی ما حتی از جزئیات این موافقتنامه خبری نداریم، آیا این درست است؟ آن وقت ما اینجا بحث می‌کنیم که یک نماینده مجلس در یک هیئت عضو ناظر باشد یا نباشد، موضوع به این مهمی اتفاق افتاده ولی ما از آن اطلاعی نداریم.

همچنین عضو گروه پایداری با تاکید بر اینکه تمام نکات و دغدغه‌های مطرح شده از سردلسوزی است گفت: اعضای تیم مذاکره کننده سند به تفاهم رسیده در ژنو را منتشر کنند تا خط بطلانی بر تمام اظهارنظرهای خلاف واقع کشیده شود.

مهرداد بذرپاش در جلسه علنی امروز(یکشنبه)، در بیان تذکری به اظهارات منتشر شده از ظریف، وزیر امور خارجه و رئیس جمهور آمریکا و همچنین عراقچی استناد کرد.

وی افزود: طبق اظهارات منتشرشده آقای ظریف گفته تولید اورانیوم غنی‌شده 5 درصد مثل گذشته ادامه پیدا می‌کند از طرفی آمریکایی‌ها گفته‌اند که در شش ماه آینده ایران ذخیره 5 درصدی را افزایش نمی‌دهد.

وی افزود: رئیس جمهور آمریکا نیز در اظهارنظری گفته برای اولین بار توانستیم برنامه هسته‌یی ایران را متوقف کنیم، ایران از نسل بعدی سانتریفیوژها استفاده نخواهد کرد، همچنین وزیر امور خارجه ایالت متحده گفته در این سند حق غنی‌سازی برای ایران نیامده و همچنین فردو، اراک و نطنز دیگر از امروز جلو نخواهند رفت.

بذرپاش ادامه داد: آقای ظریف مجددا دراظهاراتی گفته فعالیت اراک ادامه دارد. از طرف دیگر اوباما گفته فعالیت آب سنگین اراک متوقف می‌شود، جان کری هم گفته ایران، اراک را نخواهد ساخت و اگر خواست شروع شود به سمت راه‌حل دیگری خواهیم رفت، آقای عراقچی هم گفته ساختن اراک ادامه دارد اما راه‌اندازی آن به تعویق افتاده است.

این عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در ادامه گفت: جملات متعددی از طرف ایرانی و آمریکا‌یی مطرح شده است به طوری که طرف آمریکایی‌ گفته روند پیشرفت متوقف شده ولی طرف ایرانی می‌گوید روند پشرفت متوقف نخواهد شد صحبت ما این است که برای اینکه همه چیز روشن شود عزیزان زحمتکش در تیم هسته‌یی خیلی سریع سند را منتشر کنند و رسما در همه این‌ها خط بطلانی بکشند.

وی افزود: ما عملا با این خبرها این را متوجه شده‌ایم که تقریبا همه برنامه‌های توسعه‌ای ما متوقف شده است و متوجه نشده‌ام که در ازای آن چه چیزی گرفته‌ایم؟

وی افزود: طبق اصل 77 قانون اساسی نمایندگان ملت هر نوع موافقت‌نامه‌ای را باید تایید کنند، سوال این است اسم این که تصویب شده عهد‌نامه، موافقت‌نامه و یا چه چیزی است، این چیزی که مورد تایید قرار گرفته است نامش چیست؟ در صحن ملت باید بیایند و در پیشگاه نمایندگان ملت توضیح دهند.

نماینده تهران در ادامه گفت: در این ایام مذاکرات ده‌ها خبرنگار از طرف ایرانی اعزام شده است ولی اخباری که ما در این چند روز دریافت کرده‌ایم مرتبا از طرف‌های خارجی بوده است و سوال این است که دلیل اعزام این همه خبرنگار برای چه چیزی بوده است که ما امروز صبح توانستیم چند خبری از خبرنگاران داخلی به دست آوریم.

بذرپاش همچنین گفت: تمامی نکات مطرح شده از سر دلسوزی است ما این همه شهید هسته‌یی در این راه دادیم و همه نگران هستیم ما نمایندگان ملت هستیم و اگر بخواهیم مطلع شویم آیا توقع بیجایی است؟ این توقع بیجایی است که نخواهند ما مطلع شویم ما از طریق رویترز مفاد توافق‌نامه را فهمیده‌ایم، وقتی به ما می‌رسند می‌گویند همه چیز محرمانه است پس اگر قرار باشد ملت ایران از طریق نمایندگانشان مطلع نباشند تکلیف چیست؟ این در حالی است که طبق اصل 77 ما نمایندگان باید در جریان همه چیز باشیم.

وی اضافه کرد: اگر سندی که در ژنو حاصل شده موافقتنامه و تفاهم‌نامه نیست پس چه چیزی دارد طبیعتا امتیاز حقوقی بر آن مترتب است ما خیل نگرانی از حیث اینکه جه اتفاقی افتاده نداریم و تمام بحث‌ها و نگرانی از حیث حقوق ملت است.

وی در پایان گفت: طبق اخبار منتشر شده حق غنی ‌سازی صریحا در این سند ذکر نشده است، این در حالی است که این موضوع جزو خطوط قرمز بوده است، وزیر خارجه‌مان هم این موضوع را ارجاع داده است که این در معاهدات با آژانس ذکر شده و نیاز به ذکر مجدد نیست.

انتهای پیام



نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳۷۹
در انتظار بررسی: ۳۵۹
غیر قابل انتشار: ۱۷۹
ناشناس
|
Finland
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
26
793
اقای رسائی نفست از جای گرمی در میاد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
20
1061
راستی مسئله ی پارتی بازیها و ...... بذر پاش چه شد این آقایان باید محاکمه شوند
فاروق
|
Norway
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
24
1041
این اقایان نگران جیب های گشاد خودشان هستند . ملت و مملکت برایشان مفهومی ندارد.
پاسخ ها
معلم بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
ضمن تأیید فرمایش جناب فاروق در رابطه با سخن بیهوده رسائی که گفته " توافقنامه ایران و 1+5 درباره موضوعات هسته‌ای باید در ابتدا به تصویب مجلس برسد،و اینکه نمایندگان مردم در مجلس هنوز در جریان توافقنامه بین ایران و 1+5 نیستند " باید عرض کنم که مدعیان حمایت از ولایت بعضی موقع فراموش میکنند که مباحث اینچنینی یعنی "کلان کشور " فقط در صورت موافقت ولی فقیه جنبه رسمی و قانونی پیدا میکند .
لطفی
|
Russian Federation
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
19
707
رسایی و بذر پاش کی باشن وقتی رهبر معظم انقلاب گفتند اینها را باید حمایت کنیم.

نتانیاهو هم که الکی پارس میکنه مهم نیست.
تبریک میگم به همه مردم و به وزیر با درایتمون آقای دکتر ظریف
هيچ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
12
628
كنگره امريكا .... اسرائيل .... برخي مجلسي ها ... برخي داخل كشوري ها

همه ناراحتن .. اما چرا با هم؟ مارا چه به اسرائيل ؟!

مردم خوشحالن .. براي من فقط اين مهمه ..

بذرپاش دوباره بره خودزني بندازه برا احمدي نژاد .. اينبار از شاهرگ بزنه لطفا
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
17
624
رساي شما نحوه نشتنن را بلد نيستي كي به شما راي داد متاسف برلي شما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
این آخرین مجلس امثال رسائی است زهرشون نکنید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
14
472
خشم رژیم صهیونیستی از توافق هسته‌یی ایران و 1+5

رسايي و بذرباش همصدا با ...
اينست نتيجه جبهه پايداري
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
11
466
پس اين نماينده ها بيشتر با مردم مشکل دارند تا دولت،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
16
263
ما ملت ایران گوش به فرمان رهبری هستیم نمایندگان هسته ای نمایندگان رهبری بودند پس نمایندگان ملت ایران هم بوده اند و نیازی به طرح در مجلس نیست . به آقایان بگویید بهتر است گوش به فرمان رهبری باشند و خودسرانه صحبت نکنید
ايراني
|
Germany
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
9
304
خواهشا آقايان وكيل الدوله احمدي نژاد ادعاي حمايت از دولت تدبير را فراموش كنند تا آبروي اين دولت حفظ شود. از طرف تمام ملتصبور وسرافراز ايران از نظام جمهوري اسلامي ،دولت و ديپلماتهاي ارزشمندش تشكر وقدرداني مي نماييم.به اميد اعتلاي نام ايران وايراني در نمامي عرصه هاي جهاني انشالله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
9
167
اگرم قرار باشه این کار رو کنند که نمی کنند این ها رایشان منفی است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
7
368
اینها با اسراییل منافع مشترک دارن
لادن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
8
275
شما دوستان باید جای جدیدی برای خود پیدا کنید.
مثلا ونزو......................
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
6
293
هم اسرائیل ناراحت شده هم این دو نماینده مجلس.واقعا جای تأسف داره . باید تو انتخابات بعدی مجلس کاملا تجدید نظر کرد
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
7
264
نون همه تو روغن ه نون اینا آجر شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
4
317
ازبذرپاش سوال کنید ام پی تی درست یا ان پی تی بعد حرف بزنه
leila
|
Japan
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
9
280
مجلسي كه شما صندلي هايش را به ناحق غصب كرده ايد نه مجلس نمايندگان مردم است و نه منصف و منطقي است. شما فقط آتش بيار معركه ي ... ها هستيد و آسايش مردم را به منافع شخصي و حزبي خود مي فروشيد. لعنت بر هركسي كه زحمات آقايان روحاني و ظريف و تيم مذاكره كننده را به ديده ي حسادت و بدخواهي نگاه كند و شادي مردم را به كامشان زهر كند. ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
9
230
وای بر ما . عجب وکلایی داریم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
9
257
برو فقط بمیر.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
6
217
بذار اول ببینیم ان پی تی بوده یا ام پی تی.بعدش به متن توافق نامه هم می رسیم.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
7
212
گویا در کنار پیر و مرادشان نشسته اند ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
8
180
رها کنید این غضنفرهای داخلی رو (البته امیدواریم غضنفر باشند و از سر بی اطلاعی این کارها رو بکنند نه دشمنی!!!) فعلا توافق هسته ای رو دریاب!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
8
230
مهرداد جان رسا جان در دلسوزی شما دیگه هیچ کس شکی نداره ولی به قول مرادتون بریزید اونجاتون که خیلی خیلی خیلی .....میسوزه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
5
232
شریعتمداری زود باش از نخست وزیر اسرائیل عقب نمونی ! بابا توخودت یه پا ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
5
149
سلام
من از اینکه بدون تحقیق در دور قبل و از عدم شناخت به آقای رسایی رای دادم واقعا تاسف می خورم.چون لیستی آنجا بود و من اسامی را از روی ان نوشتم و الان پشیمانم.قطعا در دور آتی انتخابات با شناخت و تخقیق رای خواهم داد تا افرادی چون آقای رسایی به مجلس را پیدا نکنند.
اناری جانباز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
4
140
ناراحتی ناشی از اثبات ناکارامدی دولت قبلی یا خواست ایشان بر تحمیل رنج ودرد برمردم ایران است باید هم ناراحت باشند
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
4
140
می ترسیم مجددا تمام واژه های NPT رو تبدیل کنن به MPT
اونوقتم باید دوباره بفرستیم پیش حضرات فرهنگستان زبان فارسی جهت املاء و نگارش
انتخاب لطفا منتشر کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
4
157
دارند میمیرند بنده خداها. بابا یه غلط کردم بگید خودتونو راحت کنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
9
72
بنده میانه ای با این افراد ندارم اما به جاست که مسئولان محترم سریعا سند را منتشر کنند تا جای ابهام و سوال باقی نماند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
4
133
از آقای کریمی قدوسی بپرسید جریان رو کامل براتون با دستخط خودشون شرح میدهند
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
4
138
اصولا چون اقای رسایی و بذرپاش نماینده اتوبوسی هستند نباید هم در جریان باشند
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
129
خدایا از دست این جماعت نجاتمون بده
قطره ای از اقیانوس ملت ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
154
آقای بذرپاش شما برو ... تحصیلی خودت رو درست کن. کاری به حق ملت نداشته باش. حق ملت توسط شما و هم گروههای شما به طور دانم خورده و پایمال شده است.
ناصر
|
United States of America
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
4
126
واقعا متاسفیم برای این مجلس با امثال رسایی که ردای نمایندگی مردم رو به ناحق تن کرده اند
naser
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
116
خجالت بکشید و اینقدر چوب لای چرخ دولت نکنید. چرا زمان انجام کارهای خلاف قانون احمدی نژاد یا ازش حمایت می کردین یا ساکت بودین.
شرمتان باد.
علی اکبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
80
آخه یکی دیگه نبود خودشو انتحار!!!!!!!کنه ، حتماً باید رسایی صحبت می کرد، بیزحمت آقای رسایی برنن تو روزنامشون انتقاد کنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
6
67
بنظر من هم باید شفاف سازی بیشتری میشد
ما الان داریم میفهمیم که زمان احمدی نژاد وافعا به جیزی نرسیده بودیم
داستان خیلی بوداره والا:)))
خواهش میکنم مقداری شفاف سازی بشه
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
97
آقای رسایی و بذر باش ! تورا به خدا منصفانه حرف بزنید من به عنوان یک فرد بسیجی فرمایشات شما به طور مستقیم گوش می دادم واقعا به وجدانتان رجوع کنید حرفهای خودتان را که توسط پرسنلتان ضبط می شود را گوش کنید ببینید آیا منصفانه حرف زدید یا.....
برادران محترم با دشمنتان هم منصفانه برخورد کنید!!!
شما از رهبر معظم درس بگیرید ایشان گروه مذاکره کننده را فرزندان این انقلاب می دانند ولی حضرات شما ...... این تذهبون
ناشناس
|
Korea (the Republic of)
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
102
مجلسیا کم حرف بزنن بهتره مردم خودشون بلدن حرف بزنن ما موافق توافقنامه بودیم پس حرف اضافه نزنین چطور اونجا ها که باید حرف بزنید لال می شدید.؟
علی حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
90
در انتخابات بعدی مردم پاسخ ایشان را نیز خواهند داد. سوارانی که از پیاده خبر ندارند روزی با مخ به زمین خواهند خورد انشاالله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
2
109
آقای رسایی این ذلت است که شم برای سفر به آلمان تن به انگشت نگاری می دهید نه توافقنامه که مردم از آن راضی هستند. آقای بذرپاش مثل اینکه موقعیت جنابعالی به خطر افتاده جلو هیات علمی شدن شما در علامه گرفته شده و اگر خدا بخواهد در انتخابات بعدی باید بامجلس هم خداحافظی کنید. امثال شما را نبینیم خیلی بهتر است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
120
آقایان رسائی و بذرپاش. شرمنده از اینکه دیگه نمیتونید نون تحریم رو بخورید. البته امثال شما حتماً یه راهکار دیگه برا رسیدن به اهدافتون پیدا خواهید کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
83
رسایی با بصیرت ! دکتر! بذرپاش با بصیرت! مچکریم. چقدر امروز حرفهایتان شبیه ... شده! ... با بصیرت!!!! مچکریم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
108
خودتون هم خوب میدونید که نماینده مردم نیستید شماها نتیجه بی تفاوتی مردم هستید که ان شااله دیگه اینطور نخواهد بود .بی تفاوتی باعث روی کار آمدن بی لیاقتها و این مشکلاتی میشه که در سالهای اخیر دیدیم.ولی خیلی دارید حرص میخورید ها رسایی وبذرپاش و امثالهم....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
108
آقای رسایی و بذرپاش لطفا" اینهمه به نماینده مجلس بودنتان ننازید که احمدی نژاد خوب جواب شما را داد که مجلس نه تنها در راس امور نیست بلکه کاره ای نیست . اینهمه سنگ مردم را به سینه نزنید که مردم دنبال آرامش و بهبودی اقتصادی مملکت هستند که با این وضعیت تحریمها و غیره مقدور نیست . پس لطفا" ساکت باشید تا افراد دانا کارشان را انجام دهند ...
هیس ...
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
4
109
رسایی شکر خورد!
ناشناس
|
Sweden
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
6
203
به اسرائیل بگویید آسوده بخوابد رسایی ها بیدارند!!!!
پاسخ ها
بهروز
| United States of America |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
اگه میشد 10000تا +میدادم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
1266
92
حرف هایی که گفته شده صحیح است واقعا خنده داره به کجای حرف های رسایی انتقاد وارده یا به قول شما انتحاریه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
به نظرت این دو نفر با حسن نیت این حرفارو زدن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
به نظر من اقای رسایی و اقای بذر پاش بخاطر 8 سال دفاع نا جوانمردانه از اقای احمدی نژاد وبه خاک سیاه نشاندن مردم باید محاکمه بشن.
ر-ض
| Syrian Arab Republic |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
بنده هم قبول دارم اين دو نف اهل حسن نيت نيستند ولي حرف كه حرف درستي است. اگر در قانون آمده كه بايد به تصويب مجلس برسد خب برسد. توافق نامه را هم منتشر كنند كه ملت ايران بداند.
محمد
| United States of America |
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
ایران نزدیک ده سال است در مورد برنامه هسته ای خود با این کشورها گفتگو وجلسه دارد تعجب موضوع اینجاست که چرا عالیجنابان رسایی وبذر پاش امروز به فکر این موضوع افتاده اند که این توافقنامه باید به تایید ایشان برسد راستی ایا نگرانی این حضرات از جنس نگرانیهای مرتجعین عرب وصهیونیستها نیست؟
چرا این حضرات برعکس ملت ایران که با این موافقتنامه به اینده خود وفرزندانشان امیدوار تر شند ناراحتند؟و........
طاهر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
به كور چشم بدخواهان داخلي كه مي خواستند از عدم انتشار موافقتانه بهره برداري سياسي نمايند و مثل هميشه مردم بي نوا را با شعارهاي ظاهر گول بزنند نمونه اش امروز در مجلس در حاليكه متن روي سايت خبرگزاريهاي داخلي هم بود با فرافكني مي كردند و دولت را متهم . در اين هش سال چشم بر هر چه بي قانوني و گند كاري دولت بسته بودند
ناشناس
| Germany |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
ملنگ می زنی اخوی!!!
رسواگر فتنه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
ناشناس محترم: حرف های رسایی همانند حرف اسرائیلی ها کینه ورزانه است و آن همه نکات مثبت و شادی مردم را رها کرده و فقط به دنبال اشکالات است. اگر نمایندگان باعرضه و توانمند بودید در این چند سال مشکل را حل می کردید. چرا روز به روز کار را خراب کردید؟
ناشناس
| - |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
خودکرده را تدبیر نیست
ناشناس
| Germany |
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
وای به روز ما، اگر 2 سال دیگه با خالی گذاشتن صحنه، اجازه بدیم امثال اینها به مجلس راه پیدا کنند.
امامی
| Canada |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
انتقاد به اونجاش وارده که امثال آقای رسائی از جنگ و تحریم ها سود میبرند. انتقاد به اونجاش وارده که وقتی 150 میلیارد دلار گم شد کسانی که سهم شون رو گرفته بودند حرفی نزدند. متن توافقنامه هم منتشر شده. بازم بگم؟ بگم؟
رزمنده جانباز
| United Arab Emirates |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
آقای رسایی تو عزتمندانه میری آلمان و بر می گردی نمی دانی پدرم به خاطر نداشتن و یا گران بودن دارو دارو توی آغوشم بال می زنه...دست از سر ملت بردارید...از خدا بترسید...
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
رسایی که از دولت احمدی نژاد دو ملیارد و ششصد میلیون کمک گرفته، باید امروز هم صدا با نتانیاهو علیه تیم هسته ای گلو پاره کنه!
ناشناس
| Canada |
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
آقای بذر پاش !
میشه لطف کنی بگی حاصل بذرهایی که توی این چند سال کاشتی چی بود ؟؟!! تو خودروسازی تو .......؟؟!!
بسه بابا جون بسسسسسه !!
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
دلالان تحریم یا کرکسان تحریم احساس خطر می کنند.
از حسادت دارن می ترکن
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
آقا بی خود کردند، این جواب زحمت دکت ظریف و تیمشه.
ابن آدمهای کوته نظر چه اصولگراو چه اصلاح طلب را باید با لگد از مجلس انداخت بیرون.
حاج حسن برای بار 1000000 دمت گرم
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
حالا حسن نيت يا هر چيز ديگه. وقتي طي اون بند قانوني بايد اين كار صورت بگيره چرا از عدم اين كار كه بي قانونيه حمايت ميكنيد؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
حرف هاش صحیح است ولی بهتره این نظارت شدید رو چند سال گذشته هم تجربه می کردند لااقل تا هم دل مردم به این مجلس خوش باشه و هم تجربشون اضافه می شد. تازه یادشون افتاده باید نظارت بکنند. ...............
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
8 سال شماها و تیمتون رفتین و اومدین و اونقدر کارها و حرفهاتون غیر منطقی بود که جلسات بیشتر از دو دور نمی شد.... میشه بگید اگه کاری که ظریف کرد اسمش مذاکره بود پس به اون کارهای تیم جلیلی چی میشه گفت؟
حمیدرضا پیری
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
آقای رسایی از اینکه این سری نبردنش پیک نیک مثل دوره احمدی نژاد، ناراحت شده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
از نظر من که تمام جوانی ام در بیکاری و سردرگمی به باد رفته ... شما که حقوق میلیونی میگیرید براتون مهم نیست تحریم باشه یا نه چون زندگیتون می چرخه. من بیکارم و خونه می خوام، دوست دارم ازدواج کنم و زندگی سالمی داشته باشم ولی با کدام پول و شغل و مسکن. من برای یک لقمه نون روزی هزار بار خم و راست میشم شما چی!!!؟
سعید 1973
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
به منفی هات نگاه کن جوابتو میگیری
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
ظاهراً اطلاعات شما از رهبر معظم انقلاب (روحی فدا) بیشتر است، سرباز ولایت اینگونه صحبت نمی کند
رضا
| Netherlands (Kingdom of the) |
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
حرف اگه حرف حساب باشه به نیت خوانی کاری نداریم آقای ناشناس.
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
انتخاریه بله شاید اغراق باشه
ولی این عصبیت جوشان همزمان با دشمنان قسم خورده ازیک نماینده وطن دوست نمیتوند درست باشه . اگر اقایان بذر پاش و رسایی که باسابقه سیاسی و پارلمانی خیلی کم اقل ازحسن نیت داشته باشند می توانستند نظرات مخالف صنفی وجناحی خود را صادقانه تر و منصفانه تر بیان کنند . حقیقت این است احمدی نژاد مرد رویای این اقایان از قدرت کنار رفته است ان روزگار سخت هرگز تکرار نخواهد شد وروزگار مردان تدبیر و اشنای به امور هست نه تبلیغات و پوپولیسم و ادبیات زننده و تحقیر مجلس و قوه قضاییه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
تعداد + و - ها خيلي گويا تر از فهم جنابعالي است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
خنده دار نیست با بغغض دارن حرف میزنند حتی رژیم صهیونیستی نیز به اندازه رسایی ناراحت نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
فکرکنم الان دیگه دوست ودشمن مردم رو میشه راحت تشخیص داد.
خداونددشمنان داخل روهم هدایت کنه البته اگه هدایت شن
احمد
| Nepal |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
به اون قسمتش كه اينا هنوز فرق NPT با MPT رو نمي دونن!
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
2
92
110 نفرتون هنوز نمی دونید mpt یاnpt
محمد جواد ظریف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
2
145
به رسائی و بذر پاش بگوئید از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیرید.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
2
51
بابا ول کن دیگه آخه تو از سیاست چی می دونی که اظهارنظر میکنی کی میخواید شما ساکت بنشینید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
39
990
تا كور شود هرآن كه نتواند ديد اين پيروزي بزرگ بر همه مردم ايران مبارك باد
پاسخ ها
زهرا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
آخه هر امضای قراردادی که پیروزی نیست گلستان و ترکمان چای هم قرارداد بودند. ببینید چی دادیم چی گرفتیم بعد تبریک بگید
کیهانی
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
انتخاب با این کامنتهای ساختگی میخواد از شمشیری که سردار اسلام شریعتمداری به فرق وطن فروشان خواهد کوبید در امان باشد فردا سردار لج شما را در میاره حماقت نکن انتخاب فعلا یه تفاهم برد برد انجام شده کامنتهای سلفی و تکفیریهارا نگذار
مریم
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
عقل سلیمتون رو بکار ببرید تا بفهمید غرب میاد به نفع ملت ایران کاری بکنه ؟نه نمیاد .مطمئنا نماینده ایرانی خیلی چیزایی مهمی رو واگذار کردن تا تونستن به خیال خودشون به این توافق دست پیدا کنن .ازینکه تحریمها برداشته بشه خوشحالم ولی به نظر میاد مه برای رسیدن به اب فرات ذلت و خواری رو قبول کردیم.
استهبان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
مریم خانم فکر کنم آقای ظریف و تیم مذاکره کننده با اون تخصص و تجربه هم عقلشون از من و شما بیشتره و هم دلشون برای مملکت بیشتر می سوزه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
21
803
آقایان بذرپاش ورسایی می خواستید از سر دلسوزی گاهی به دولت قبلی هم تذکر بدهید تا امروز دچار این مشکلات نشویم اما زیاد نگران نباشید دوره بعدی مجلس شما نماینده نخواهید بود چون مردم. افراد دلسوز واقعی را انتخاب خواهند کرد .سایت مورد علاقه من گاهی پیام مرا هم چاپ کن
پاسخ ها
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
روحانی خطاب به تندروها: مردم دیگر شما را نمی خواهند!
ناشناس
| Germany |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
در دولت قبلی آقایون در دور و اطراف دیگ چرب و چیلی تشریف داشتند.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
2
62
آقای رسایی شما ودارودسته شما دشمن ملت هستید.
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
46
منتظر جو سازی و هیاهوی رسایی و همفکرانش هستیم.اگر در متن تفاهم نامه گفته شده باشه که آمریکا مستعمره ایران شده بازهم بهانه ای برای بی ارزش خواندن این پیروزی بزرگ دیپلماتیک پیدا میکنن.آقای پر سر و صدا!چرخیدن چرخه هسته ای در کنار چرخیدن چرخ زندگی خواسته ملته وگرنه هشت سال زجر کش کردن ملتی که حتی یک وات برق هسته ای در اختیارشون نذاشتید افتخار کردن نداره.
سلمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
12
565
عکس اخر خیلی معنا دارد.....!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
بله منم اومدم همین رابگم
عکس سه نفره که چطور اینها دور یکی حلقه زده اند

آفرین برانتخاب که بااین عکس حرفهایی زده ای که گویاترازمتن هست
علی
| Norway |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
ادم یادفیلم سه کله ... می افته.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
احسنت بر دقت نظر شما.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
در این عکس رسایی هم پشت به مردم کرده است.
barfak
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
تصویر مونیتور حداد عادل شبیه به صفحه ی اول فیس بوکه . نه ؟
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
رو به قدرت داره و پشت به مردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
آقای بذر پاش
هیچ بذری در سایه درخت دیگری نروئیده،... مطمئن باشید شما هم نخواهید روئید !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
در این عکس مشخص می شه که کی به امثال رسایی و بذر پاش خط می ده!!
هم وطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
1
42
حالا ديگه به هر كه مي پرستيد خفه شيد
لرستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
2
54
رسایی جان بدرپاش جان برید جلو بوق بزنید..یه دفه از فرط عصبانیت سکته نزنید..مال مفت خوردید خبر ندارید حال و روز مردم رو به کجا رسوندید..شماها نماینده مردم نیستید..
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
2
52
مگه عربستان هم تو مجلس ایران نماینده داره؟

چرا بعضی ها فقط بلدند با همه مخالفت کنند؟
کم سواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
2
46
نمایندگان محترم مجلس!
لطفا فقط درباره mpt!!!!!!!!!! صحبتی نشه که ضایعه!!!
با توجه به تخصص آقایان بذرپاش و رسایی در موضوع هسته ای، توافقنامه باید به زبان اصلی در مجلس خوانده شده و نمایندگان محترم باید درباره تک تک مفاد آن به زبان اصلی بحث کنند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
15
487
آقایان رسایی وبذر پاش تاکی می خواهند سم پاشی کنند؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
تا وقتی از راه سمپاشی نان میخورند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
جوک باحالی گفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
تا بهمن 93!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
مگه این دو عزیز کاری بجز این هم بلدن. شما انتظار زیادی از این حضرات دارید.
ناشناس
| Germany |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
اقای سمممممممممممممم پاش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
12
330
عدو گردد سبب خیر گر خدا خواهد ، هر چه اینها مخالفت کنند به نفع تیم هسته ایی و کشور هست چون در مقابل تندروهای مجلس آمریکا اینها هم یک اهرم فشار متقابل در دست تیم دیپلماسی کشورمان هستند و از طرفی هم پایگاه رای خود را در داخل از دست میدهند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
14
408
یه چند ماه دیگه صبر کنید تکلیف شمارو مشخص میکنیم تو انتخابات جدید.
خودتونو زیاد اذیت نکنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
الان هم اراده کنیم می تونیم چون اینها بر خلاف رهبری حرکت می کنند
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
2
45
آقای رسایی لطفا"از خواب خرگوشی بیدار شوید ، عینک بدبینی تون هم بردارید چون صبح امید رسید، دوسال دیگه مهمان مجلس هستی هرچه می خواهد دل تنگت بگو ، حنات دیگه رنگ نداره. آقای بذرپاش شما دیگه نمیخواد اظهار نظرکنی چون سن و سالت به این کارا قد نمیده فعلا" به دکتر جونت بگو برات کلاس درس جور کنه که دو سال دیگه باید دنبال کار بگردی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
2
37
جالبه نفوذي هاي كشورهاي منفور اين جور جاها خودشونو نشون ميدن اين افراد پيرو ولايت هم نيستند رهبري تبريك ميگن اينا معاندت ميكنند وخودشون هم نميدونند چي ميخوان.واقعا متاسفم
یه نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
2
45
حالا هم حزبی هاتون تو 8 سال هیچ کاری نکردند این آقا تو دو روز این همه کار چرا لجتون گرفته؟!؟!؟!؟!؟!؟؟!؟!؟!؟؟!؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
18
410
يكي به اين آقاي بذرپاش بگويد حق شما همان احمدي ن‍ژاد است كه زندگيتان را به پايش داديد و آخر سر برايتان پشيزي ارزش قائل نشد.
پاسخ ها
جواد
| Korea (the Republic of) |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
کسی پشیز ارزش قائل می شود که بتواند این پشیز را هم بپردازد. احمدی نژاد از کجا این را دارد؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
چرا، براش ارزش قائل شد.
به صورت غیرقانونی شد عضو هیات علمی دانشگاه علامه.
ناشناس
| Germany |
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
البته احمدی نژاد اگر برای ملت "آب" نداشت برای برای آقای بذرپاش نون داشت. در سی سالگی رییس سایپا شد. وارد دوره دکترا شد. عضو هییت علمی شد ....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
دیگه چیکار میخواستی براش بکنه؟ اگه احمدی نژاد نبود که به این بابا غاز هم نمیدادن ...!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
بذرپاش که در دولت گذشته با استفاده از رانتهای تحصیلی و سیاسی که یک شبه ره صدساله را پیمود!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
1
40
ايا بذرپاش واقاي رسايي منافع شما درخطر كه نگران هستيد شما جوابگوئي پولها به هدر رفته توسط شما درشركت سايپا باشيد بدون هيچ تخصصي وبا پارتي مدير عامل شركت سايپا شديد
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
15
363
این آقایان همراه با نتانیاهو ! و جمعی دیگر در تهران و تلاویو از این موفقیت خیلی عصبانی هستند!
خودم هم باید دوباره جمله خودم را بخوانم تا بفهمم چی شد.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
مرگ بر اسرائیل و اسرائیلیان داخلی
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
14
339
چرا كسي اين ها رو ساكت نمي كنه ؟
حتماً مردم بايد ....
پاسخ ها
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
مردم انشالله با شرکت گسترده در انتخابات مجلس اینها را اساسی ساکت می کنند.
محمدرضا
| United States of America |
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
آره دوست عزیز ما مردم باید... وقتی ما توی صحنه نباشیم اینا میشن تصمیم گیرنده برای ما.
بنده خدا
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
13
285
چی میکشند این حسودان؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
14
386
بسووووووووووووووووووووووزززززززززززززززززززززززز رسايي!
ناشناس
|
-
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
14
304
پاسختان را در انتخابات بعد می گیرید............
جفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
12
296
برادرا ناراحتن بازارشون کساد میشه!!!!
ناشناس
|
Russian Federation
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
13
223
فقط به صحبتهای این راهیافتگان به مجلس بی اهمیت باشید
همین؟
پاسخ ها
احمد
| Nepal |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
راهيافتگان رو خوب اومدي!
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
2
23
باز مدرسه ام دیر شد ! باز دو نماینده از رهبری ملت عقب افتادند !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
11
259
همچنین عضو گروه پایداری با تاکید بر اینکه تمام نکات و دغدغه‌های مطرح شده از سردلسوزی است!!!
دلسوزی های امثال آقای رسایی ها را در دولت قبل مردم بخصوص قشر آسیب پذیر دیدن که تا مغز استخوان خود آنها مانند سرطان نفوذ کرذه است بخوبی لمس و درک کردن . از این دلسوزی ها برای خودتان بکنید.
پاسخ ها
عجبببببب
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
این آقایان که از قانون دم میزنند جزء طرفدارهای بی چون چرای بی قانون ترین دولت بودند. این تذکرها و تشر ها کجا بود آن موقع؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
9
247
گویا لوله های تنفس این حضرات را دارند بر می دارند که اینچنین تقلا می کنند. سر این لوله های تنفس به کجا مگر وصل است که برای آنان امری حیاتی شمرده می شود؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
اسراییل-عربستان
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
10
220
آقایان رسایی-بذرپاش -احمدی نژاد-شریعتمداری بابا دست از سر این ملت بردارید... شما که سیر هستید و بیمار سرطانی که باید قرص و کپسولی که سه عدد در روز استفاده می کند و بابت هر دونه از آنها باید 40 تا 50 هزارتومن بده که ندارید. .... بابا مردم هم حق زندگی کردن دارند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
9
259
جالبه که این نماینده ها اظهارت آمریکائیها را قبول دارند ولی به صحبت های دولتمردان ایران اعتماد نمی کنند.
پاسخ ها
محمدرضا
| United States of America |
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
چون خودشون دروغ میگن و بازماندگان دولتی هستند که بزرگترین دروغ‌ها رو در تلویزیون گفت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
9
242
آقايان مشغول سوختن هستند همين.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
پس آب رو بریزید همان جایی که باید بریزید.
محمدحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
8
280
جناب رسایی راستی واسه انگشت نگاری که تشریف بردید آلمان برای تبلیغات محرم !!!!! از مجلس اجازه گرفتید که انگشت نگاری شدید و این ذلت و به جان خریدید !!!!
احسان
|
Germany
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
10
149
گَنگِ مخالفین ! (عکس 2) ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
9
148
زرشک
سهیل
|
Germany
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
8
194
همراه و همگام با نتانیاهو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
7
172
همین مونده رسایی و علی الخصوص "آقای بذرپاش" نگران حقوق ملت باشند ...
این عزیزان نگران حقوق ... باشند ....
همکلاسی قدیم دانشگاه
|
Germany
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
12
166
آقا مهرداد ! یادمه یکی خیلی وقت پیش که هنوز اسمی در نکرده بود وقتی دور هم می نشستیم می گفت هر وقت اظهار نظری می کنم یاد خون پدر شهیدت می افتم که پایمال نشه ! (یادته؟!) ... مردم خیلی تحت فشارن ، می خوان نفس راحتی بکشه ، می خوان آرامش داشته باشه ، امنیت داشته باشن ، ... ! یعنی همون چیزی شهدا خونشون رو برای اون دادن ... مانع نشو برادر ، مانع نشو ... من می شناسمت ذاتت خوبه. نکنه صندلی و مقام فریبت بده ،حساب شما با رسایی جداست ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
بی فایدس همکلاسی ؛ این دوست عزیز ما از دست رفته! ( هرچند که ظاهرا از اولش هم مالی نبوده !)
فروغ
|
United States of America
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
7
185
اقای رسائی لطفا بس کنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
6
164
مردم ایران گردن امثال شما را که برابر رهبر معظم انقلاب و دولت مقتدر نظام اسلامی و مردم شهید پرور ایستاده اید را میزند. آب در آسیاب اسراییل ریختن مجازاتش ......... است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
5
144
به امید خدا شما رو هم دیگه مجلس بعدی نمی بینیم تا روز قیامت تا کشور واقعاً درست بشه و بین کشورهای منطقه از چنان ابهتی برخوردار بشه که دیگه عربهای بی مصرفی مثل عربستان و قطر جلوی کشور اسلامی ایران جرأت هیچ کاری جز احترام رو نداشته باشن
نیت پاک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
6
173
مرگ بر افراطی گری که طی این همه سال کشور را به این روزها انداخته است. مرگ بر تمامیت خواهان بی دین.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
6
195
کی میشه دیگه رسایی را نبینیم
محمد
|
United Arab Emirates
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
6
206
اینا نوکر اسراییل هستند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
آره به والله
ماندا
|
Germany
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
5
152
مطمئنی که می خوای به دولت کمک کنی، سابقه ت که چیز دیگه ای رو میگه، راستی جناب حامی جلیلی، چرا فقط تو ناراحتی؟
ایرانی
|
-
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
5
122
بعضی ها کمی تب دارند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
4
137
والله که شما دو نفر اشتباهی نماینده شدید...و فرسنگها از خواسته های ملت فاصله گرفته اید..اگر با ملت در ارتباط می بودید و با اثرات مخرب تحریم از جمله گرانی و بیکاری و ....آشنا بودید و دایما به فکر استفاده از رانت برای خود و هم فکران خود نبودید الان این گونه حرف نمی زدید...
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
مردم رییس جمهوری انتخاب کردند که نیاز به حمایت شماها نداره!!!!
ماهان
|
Germany
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
5
80
به آقایان رسایی و بذرباش بفرمائید که اگر خیلی ناراحت هستند، چطور است به جان کری مستکبر و اون خانم بی حجاب بگیم که یک هفته ای برای توصیب متن موافقتنامه در مجلس ، یه لنگه پا روی هوا بایستند تا حضرات موافقت کنند؟ نظرشون؟
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
4
121
انتخابات زیاد دور نیست
ناشناس
|
India
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
4
140
از اين افراد نفرت داريم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
4
140
شما که نماینده مردم نیستید
دلسوز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
5
121
کسانی که از بیت المال شکمهایشان را پر کرده اند از فشار بر ما محرومان خبر ندارند تایید رهبری تایید ماست نه تایید 2 یا چند نفر دیگر که شکمهایشان از بیت المال انباشته شده است
سهیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
5
121
دوستی با مردم دانا نکوست
دشمن دانا به از نادان دوست
دشمن دانا بلندت می کند
بر زمینت میزند نادان دوست
مسعود
|
United States of America
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
4
100
درود بر دولتمردان عزیز که فرزندان انقلاب و میهن هستند، ما مردم محکم و استوار از شما حمایت خواهیم کرد و اجازه دخالت و تخریب به هیچکس نخواهیم داد.
محمد
|
Malaysia
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
5
117
آقای بذرپاش وقتی با رانت عضو هیات علمی دانشگاه شدی به فکر دلسوزی برای ملت و ضایع شدن حق جوانهای مملکت نبودی؟
حميدرضا پيري
|
United States of America
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
5
92
چيزي كه مسلم است همه ملت ايران ( البته آنهايي كه واقعا دلسوز و پايبند به نظام هستند) از نتيجه مذاكرات خشنود هستند و حتي مقام معظم رهبري نيز مراتب قدر داني و حتي تبريك را اعلام نمودند. قبلا نيز اعلام شده بود كه ايشان به تيم مذاكره كننده اعتماد كامل دارند و كسي حق ندارد اين تيم را سازشكار نام بگذارد. حالا نميدانم با وجود همه اين خبر ها يك عده اقليت از مجلس دنبال چي هستن و چي ميخوان؟ 8سال تمام كشور عقب گرد كرد بس نبود؟ الان كه يه كم داره اوضاع خوب ميشه حالا كه اسرائيل و فرانسه و مزاحمين خارجي كوتاه اومدن، مزاحمين داخلي نميذارند به زندگيمون برسيم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
4
109
فرض کن... رسایی و بذر پاش برن برای دفاع از منافع ملی ایران با 1+5 مذاکره کنن... نتیجه 6 کشور ابرقدرت جهان حمله هسته ای به ایران می کنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
4
152
امشب شريعتمداري و بذرپاش و رسايي و دولتمردان اسرائيل راحت نمي خوابند !
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
مطمئن باش راحت میخوابن. چون میخوان یک نقشه جدید رو کنن و دردسر تازه ای راه بندازن. اینها واسه کاسبیه و با خیال راحت و بدون ناراحتی ادامه میدن!
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
به اینا میگن گروه...
خودمونی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
گل گفتی ناشناس...
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
6
153
ای خدا مارو از شر اسراییل و رسایی و شریعتمداری راحت کن
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
الهي امين
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
5
105
این آقایون هم زیاد جوش نزنند بخواهند یا نخواهند باید بساطشون رو جمع کنند. دوره، دوره عقلانیت و اعتداله
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
93
یه آقایان رسایی و بذرپاش و سایر همفکرانشون بفرمایید نمایندگان ملت، رئیس جمهور و وزیر امورخارجه هستند که به دنبال منافع ملتند نه شما و امثال شما که به دنبال منافع شخصی و گروه اقلیتتون!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
5
96
آب رو بریزید اونجایی که میسوزه
آخه از این به بعد اینا خوراک کافی برای بقا در سیاست ندارن
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
4
94
آخی اوکولی پکولیا! زدن تو حالتون؟
8 سال نون این چیزا رو خوردید دیگه به قول سر دسته تون اون ممه رو لولو برد
محسن ع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
4
63
این 2 تا مگه کیه هستند همین مردم به اینها رای دادند هر موقع هم دلم بخواد میکشیمشون پایین
ماهان
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
4
71
باتشکر فراوان ازفرزندان سختکوش انقلاب که بعد از سالها مردم راخوشحال کردند

دیپلماتهای غیور متشکریم
ایرانی اصل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
4
69
آقایان رسایی و بذرپاش اگر خیل میلیونی و البته اکثریت مطلق ملت نخواهند شما وامثال شما از حقشون دفاع کنید و واسه ملت دلسوزی کنید, کیو باید ببینیم؟؟؟ 8سال مثلا دفاع کردید ,دل سوزوندید الان اینجاییم که میبینید شاید هم نمیخواهید ببینید!! پس لطفا برید کنار وکارو دست کاردانش بدین. سکوت لطفا تا مجلس بعدی انشاالله
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
4
91
آدمهارو در شرايط خاص ميشه شناخت و پي به اهدافشون برد.اينجاست كه دوست و دشمن مردم معلوم ميشه .
مهداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
112
بنویسید عصبانیت اسراییل و رسایی و شریعتمداری(چون کم کم صداش میاد)و بذر پاش و عده ای...
محمد
|
United States of America
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
4
86
خیلییی حال کردم با این حرکت برادر ظریف...
بعد اون ماجرای کیهان ما خودمون هم دیگه دوس نداریم که نمایندگانمان بیشتر از خودمون بدونن...
سعید
|
United States of America
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
123
18
موافقم با این اقایان .......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
نکنه رسایی خودتی اقا سعید.
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
5
68
از هر چی آدم چشم چران بدم میاد.
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
5
94
جناب بذر پاش ،رسایی این جمله از امام جعفر صادق شنیده اید؟خدا راشکر که دشمنان ما را از میان احمقها آفریدی پس لطفا به حماقت خودتان دامن نزنید اگر از بغضتان نباشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
5
80
این آقای عزیز و دوست دیگرشان از روی سیری حرف میزنند.
حقوق ،وامها و تسهیلات آنچنانی از مجلس بعلاوه 455000 ریال یارانه را عشق است گور بابای ملت!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
5
78
جالبه . گوشی که ایشان استفاده میکنند را حتما ببینید.
آیفون 5 استفاده میکنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
4
106
آقای رسایی و بذر پاش چرا در مقابل میلیارده تومان اختلاس و گرانی و بیکاری در دولت قبل سکوت کرده بودند !
و حالا موضعشان در راستای نظر اسراییل میباشد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
چون اسرائیل هم با گرانی و بیکاری ما موافق بود.
علی
|
Germany
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
4
81
هفتا از وزرای قوی ترین کشورهای جهان پای این توافقنامه را امضا کردند حالا باید منتظر باشیم آقایون امضا کنند !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
15
49
بياييد براي يكبار پشت سر رهبري حركت كنيد شايد رستگار شويد
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
83
آقاي رسايي فرق موافقت نامه و قرداد و تفاهم نامه را مي داند كه صحبت مي كند؟ 8 سال خراب كرديد باز هم حرف مي زنيد؟ عجب رويي داريد دكتر روحاني و ظريف دارند درست مي كنند گند كاري هاي شما و امثال شما را ؟!!!
ناشناس
|
Singapore
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
105
رسائی من یکی از کارمندان ارشاد قم هستم لطف کنید و تکلیف یک ملیارد تومان پول بن کتاب که در زمان شما ناپدید شد را مشخص کنید تا بعد به مساله هسته ای برسیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
نگو؛ نگو عزیزم. اختلاس؟ ...؟ حق الناس؟ بیت المال؟ اومدی که نسازی ناشناس جان ها !!!!!
ناشناس
|
Syrian Arab Republic
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
79
حدس بزنید اگر دولت دهم به این موفقیت دست می یافت واکنش این دو چه بود؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
103
نمایندگان ملت یانمایندگان جبهه خطرناک پایداری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
خوارج نهروان !!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
73
رسایی در بخش دیگری از سخنانش خاطر نشان کرد.!!!!!!همچین نوشتین که انگار این فرد کیه. به نظرم حرفهای این آدمها اصلا در حدی نیست که تو صفحه خبری شما باشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
آره خودش هم باورش میشه که ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
60
دوره شماها که اشتباهی وارد مجلس شدید به سر اومده
بی صبرانه منتظر انتخابات مجلسیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
5
79
آیا آقای بذرپاش نماینده ملت ایران است؟
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
هیچوقت نبوده و هیچوقت هم نخواهد بود. ایشان حامی منافع پایداری ها هستند. پایداری ها هم دستشان با نتانیاهو در یک کاسه است.
کامران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
4
60
خداوند کمی هوش و ذکاوت و جو غیرت و غرور ملی به سیاست بازان عطا نماید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
53
چند نفر امروز عصباني اند؟جواب بدين
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
97
اسراييل:بذرپاش-رسايي مچچچچچچچچكريم!!!
كميل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
118
به قول احمدي نژاد ،آب بريزاونجايي كه مي سوزه !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
ای ول:)
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
برادر حسین فراموش کردی. حسین جون مچکریم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
78
بقول همفکرتون احمدی نژاد اب رو بریز اونجات که می سوزه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
76
دوستان اسراییل در ایران
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
89
بذرپاش بهتره عجالتاً فکر رسوایی دانشگاهی اش باشه!!
سيدجواد
|
Hong Kong
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
79
آقاي بذرپاش بايد به وظيفه نمايندگي خود عمل كنند اگر مطابق برخي اصول قانون اساسي موافقت نامه هاي دولت بايددر مجلس تصويب شود لطفا آقاي بذر پاش به اين سوالات من خيلي ساده جواب دهيد
1- آيا اين اصول قانون اساسي از قبل لوده يا اخيرا به آن اضافه شده است؟
2- آيا شما اخيرا نماينده مردم در مجلس شده ايد يا از ابتداي اين مجلس بوده ايد؟
3-آيا در زماني كه شما نماينده بوديد وقانون اساسي هم از قبل بود شما وظايف نمايندگي خود را نمي دانستيد ونماينده شديد يا مي دانستيد.
پاسخ به سوالات فوق را در كنار پاسخ به اين سوال قرار دهيد كه آيا در زمان احمدي ن‍ژاد موافقت نامه اي بين دولت وبقيه كشورها امضا نشد ؟ اگر شد آيا ابتدا در مجلس تصويب شد؟ اگر نشد چرا بيان نكرديد و تذكر نداديد؟
5- با اين حال چگونه جوابگوس اقدامات خود در روز قيامت خواهيد بود؟
6- سياست خارجي كشور مطابق با قانون اساسي زير نظر رهبر معظم انقلاب اداره مي شود.آيا مي دانستيد اين يك اصل در قانون اساسي است؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
79
فکر کنم آقایان رسایی ها و بذرپاش و ... منافعی مقابل ملت ایران دارند و آنها نیز به اندازه اسرائیل از این توافق ناراضی هستند. به امید خدا و به خواست ملت همیشه هوشیار ایران دور بعدی مجلس پاسخ خوبی خواهند گرفت و همچون اسرائیل گوشه نشین خواهند شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
91
آقای رسایی گوشی اپل ارزون می شه!! بخاطر یه گوشی؟؟
امیرعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
73
رسایی و.....حرف آمریکاییها را بیشتر قبول دارند مگر نمیگفتند آنها دروغگو هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
57
این ها اگر خودشان هم در مذاکرات بودند همین نظر را داشتند؟ مگر در دولت قبل تمام مذاکرات به تصویب مجلس می رسید. کاسه داغ تر از آش این ها هستند. وقتی مقام معظم رهبری موافقند این ها دیگر چه می گویند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
4
80
همون زمان احمدی نژاد دلسوزی میکردید بسه
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
ببخشید اشتباهی منفی زدم.
الف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
58
اینا خوداشون رو همه کاره مردم میدونن مثل اینکه پیام 24 خرداد براشون خیلی سنگین بوده نتونستن هضم کنن انشالله این پیام رو در انتخابات مجلس دهم به وکیل الدوله های سابق بهتر میفهمانیم
یعنی چه از کی تا حالا مجلس در امور اجرایی دخالت میکنه ، این اقدام مجلس در صورت انجام یک نوع موازی کاری اشکار با دستگاه ها و وزارت خانه های دولتی است
آقای بذز پاش شما اگر دلسوز بودید به خاطر فقدان تجربه در زمینه های اجرایی؛ مسولیت شرکت سایپا و ریاست سازمان جوانان رو قبول نمیکردید شما اگر دلسوز بودید بورسیه دکتری را با معدل زیر 14 قبول نمیکردید شما و دوست ارجمندتان درد دین و نظام ندارید بلکه فقط عطش قدرت شما را به این وادی کشانده
لطفا شیرینی این پیروزی را به کام ملت تلخ نکنید
و احساس مسولیت و دلسوزی تون رو در جاش خرج کنید که حداقل ما هم باورمون بشه البته شما باید هم ناراحت باشید چون این دولت نه تنها سازش نکرد و تسلیم نشد بلکه عزتمندانه از منافع ملت دفاع کرد و پاسخ تلاش هایش را با تشکر رهبر معظم انقلاب دریافت نمود و دیگر شما نمیتوانید شعار دلخواه اتون مبنی بر "نه سازش نه تسلیم یار جلیلی هستیم" یا "نه سازش نه تسلیم منتظر تو هستیم "را سر دهید
تسلیت ما رو به اعضای دیگر جبهه پایداری اعلام فرمایید .
طغرل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
53
واقعا جای تعجبه، این به اصطلاح نماینده ها رو حرف آقا هم حرف میزنند!!!
ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
49
دوران تندروها و کسانی که منافع آنها در گرو تحریم هاست، رو به پایان است. بهتر است به جای دست و پا زدن، با ملت غیور و صبور ایران همراه شوید.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
60
خداوند انشاالله شر احمقها و خائنين رو از سر اين ملت كوتاه فرمايد.
معلم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
39
این حضرات نماینده ی معترض به توافق تاکی میخواهندبرطبل عداوت وکینه نسبت به دولت برآمده ازمردم وفعال وپرتلاش بکوبند.شایدنمیخواهندباورکنندکه این عبارات وتعابیرپیش مردم فهیم ایران پشیزی نمی ارزد.حال آنکه رهبری معظم وبزرگوارگام به گام ودرجریان ریزترین مطالب ووقایع هسته ای هستندوتشکرخودراابرازداشتند.شماچرادرصف مخالفین ایستاده اید.قطع به یقین مردم دررای خویش تجدیدنظرخواهندکردوکسانی راکه به هردلیل مقابل خواست رهبری ودولت برآمده ازرای مردم قرارمی گیرندرابه تمام معنابه انزواخواهندکشاند.واقعاعجیب است.
ناشناس
|
France
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
4
61
آقای رسایی شما واقعا نماینده مردمید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
آیا؟!
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
47
خیر آقایان، شما نماینده ملت نیستید. شما نماینده دولتی هستید که نزدیک سه ماه است به تاریخ پیوست. چشم خود را باز کنید .واقعیت ها را بفهمید. البته از شما اتتظاری نمی رود. لذا مردم باید همت کنند شما را نیز بفرستند کنا دست همان آقایان. تا انتخابات بعدی صبر کنید انوقت خواهید فهمید.
الف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
24
به نظر من رای مردم در انتخابات 24 خرداد باید ملاک عمل قرار گیرد چون جدیدترین رای گیری در نظام بوده و همه سیاستمداران بایستی خودشون رو با شرایط جدید تطبیق بدن انتخابات مجلس دو سال پیش صورت گرفته و رای مردم در انتخابات جدید یعنی (جدیدترین نظر سیاسی مردم) نسبت به (نظر سیاسی قبلی مردم ارجحیت داره) هر چند قوا مستقل از یکدیگر باشند ولی نظر سیاسی مردم تغییر کرده پس وکیل ال... های قبلی هم بایستی شرایط جدید رو بپذیرند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
4
48
اين دو نقر نماينده ما نيستند! لذا خف....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
5
46
لعنت بر چشم حسود که چشم دیدن موفقیت اصلاحات را ندارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
4
45
بالاخره این افراد تندرو مثل رسایی و... دادن دست و پاهای اخر رو میزنن.کمی صبر کنین تا انتخابات مجلس
mohandes
|
United States of America
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
33
ماکه گفته ایم و صدها بار دگرمیگوییم که امثال رسایی ها ... داخلی هستند شما انتخابیها جرات جسارت وعرضه چاپ ندارید
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
34
این پیروزی مقدمه پیروزی های دیگر این دولت خواهد بود
حرف های رسایی بذرپاش ونادران هیچ فرقی بانتانیاهو نمیکنه
دیدیم که خدایاری کرد وتودهان تندروها چه درداخل وچه درخارج زد
شاهین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
31
باز هم قضاوت زودهنگام افراطیون...
نه این که ملت ایران همیشه از طریق نمایندگانشان مطلع می شوند و نمایندگان محترم شبانه روز، دلسوزانه برای مردم زحمت می کشند و ...!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
37
میگم جدیدا احمدی نژادپیام تبریک به ورزشکاران رو میده اما پیام تبریکش به روحانی تالان نداده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
4
51
آب كه سربالا بره قورباغه هفت تيركش ميشه!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
55
آقای رسایی اول نشستن یادبگیر بعد حرف بزن ،ببین درکجا نشستی؟ آنجا خانه ملت است نه سرکوچه جلوی بقالی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
از کوزه همان برون تراودکه در اوست
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
51
اتفاقأ نتانیاهو هم نظر این دو فرد را تأئید میکند.
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
55
ادمهای احمدی نزاد دو باره حرف زدند. پس کوچک زاده کو کو کککککووووو
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
منظورت کوچیکوف هست؟
یک مشهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
62
از پرفسور" ام پی تی " دارنده طرح سه فوریتی ! نماینده محبوب !!!! مشهد چه خبر؟ افاضات جدید نداشتند ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
داره ان پی تی گفتن رو تمرین می کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
50
چرا اسراييل اينقدر از اين توافق ناراحت است و چرا كساني كه. شعار محو ان را ميدادند عصباني تر و ناراحتر ؟ رسايي و بذر پاش هر چه هستند بطور حتم نماينده مردم نيستند چون ملت از اين توافق شاكر و خوشحال و اميدوارند !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
هزار تا لایک
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
4
41
واقعا این 2 نفر فکر میکنن نمایندگان ملت هستن؟؟؟!!!
دور بعدی مجلس معلوم میشه نمایندگان ملت کیا هستن.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
72
11
انتخاب اگر منتشر نمیکنی کارشناسان خودتان تجزیه و تحلیل کنند.
بخدا قسم غم تمام وجودم را گرفته...
واقعا نمیدانم چه کسی در تائید خبرهای شما در حمایت از دولت مثبت میدهد.
آیندگان دررابطه با شما قضاوت میکنند...
"وی افزود: ما عملا با این خبرها این را متوجه شده‌ایم که تقریبا همه برنامه‌های توسعه‌ای ما متوقف شده است و متوجه نشده‌ام که در ازای آن چه چیزی گرفته‌ایم؟"
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
شماها اصولا دیر متوجه می شین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
تو احتمالا داخل احتماع و با این ملت زندگی نمی کنی وگرنه می فهمیدی
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
مهدی جان !! ملت...به اینجاشون رسیده! میگیری که!؟ بسه بابا بسه افراطی گری ملت ازافراط وتندروی خسته شدن .بازکن چشماتو تفکر کن غمگین هم نباش تاپیروزی نهایی راهی نمونده.
هادی
|
Germany
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
46
نمی دونم چرا از الان و با شنیدن افاضات این دو به اصطلاح نماینده ملت اشتیاقم برای شرکت انتخابات مجلس در دو سال آینده زیاد شده.امیدوارم این اولین و آخرین تجربه امثال مهرداد بذرپاش برای نمایندگی ملت ایران باشه و مردم در انتخابات مجلش,مفهوم 24 خرداد را یه جوری به حمید رسایی و مهرداد بذرپاش و همفکران آنها حالی کنند
پاسخ ها
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
پیش به سوی انتخاباتی با مشارکت صدصدی که امثال رسایی و بزرپاش خود را نماینده مردم معرفی نکنند
الف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
39
البته پر واضح چرا عده ای از به ثمر نشستن مذاکرات و شکاف در سازمان تحریم ها ناراحت اند علت اینکه دست عده ای که به واسطه این تحریم ها در سن 42 سالگی و تنها در عرض دو سال آنچنان رشد کردند که اعلام میکنن 25 هزار میلیارد سرمایه خالص دارن و 29 میلیارد ماهیانه حقوق میدن و به بدهی 2.8 میلیارد دلاری( ته مانده )میگن قطع میشه و پر واضحه که قطع شدن دست این جور افراد مانع پیشرفت احیانا احیانا (شاید) متحدان اشان در داخل مجلس و تشکیلات های سیاسی دیگر میشود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
64
مارو باش با کیا شدیم هفتاد وپنج میلیون نفر!!
آمریکا رو بیخیال
یکی بیاد جلوی این غضنفرها رو بگیره!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
58
آخه این کوته بینان و خشک مغز ها کی می خوان دست از سر کچل ما دهه 60 تی ها بردارن!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
4
41
وقتی حضرت اقا می فرماید من از دولت و دیپلماسی دولت دفاع میکنم وقتی می فرمایند اینها بچه های انقلابی هستند دیگر آقای رسایی و بذرپاش و چه بسا بزرگ تر از اینها چه کسی هستند که بخواهند در مقابل بیانات گوهر بار رهبر فرزانه ما قد علم کرده و روی حرف ایشان حرف بزنندمگر شمااعتقاد به فرمایشات پیر جماران ندارید که می فرمودند پیرو ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملکت نرسد اقای بذر پاش ....................آره
پاسخ ها
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
اینها تا هر وقت منافعشان ایجاد کند سنگ ولایت را به سینه می زنند
منصور
|
Finland
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
4
54
چه وجه تشابهی بین اسرائیل واین آقایان وجود دارد که با هم خوشحال میشوند و با هم ناراحت .نکته مهم اینست که قاطبه مردم ایران از هردوی اینها بیزارند
علی آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
74
آقای بذرپاش: جالب است کسی داعیه مردم را دارد که سابقه نامشخص و مردودی در سایپا و خیلی جاهای دیگر دارد. لقمه ای که برداشتی برایت بزرگ است.
لطفا اول پاک بودن خودت را برای ارائه گزارش مشخص کن بعد ادعای نظارت داشته باش.
و اما رسایی: تکلیف شما معلوم است. بهتر است این چند صباح آخر نمایندگی بروی و گوشه ای بنشینی ذکر بگویی و دعا کنی حق الناس جایی گریبانت را نگیرد. توبه..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
0
12
اینها خودشون هم باور کردند نماینده مردمند
هی تکرار می کنند نمایندگان مردم!!!!
حسن
|
Germany
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
1
14
امروز بایدکسانی که به این دو نفر رای دادند ازخداوند عذرخواهی کنند آدم قحطی بود به مجلس فرستادید...
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
36
0
از همه خواهش می کنم لطفا متن توافق هسته ای رو بخونید ببینید چی دادیم چی گرفتیم،فقط امتییییاااز دادیم به اونا!!!جلوی تمام برنامه هسته ایمون رو گرفتن!!
واقعا غرور منه جوون شکسته شد...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
1
11
اينها نماينده مردم ايران هستند يا نماينده كشورهاي مخالف ايران؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
23
3
وقت شمارش جوجه آخر پاییزه. این توافق نامه دستاورد ویژه ای نداره و همه چی رو به آینده موکول کرده. البته اگه ما بتونیم از این فضا استفاده کنیم و تحریم هارو سبک تر کنیم به نفع ما خواهد بود اما اگه فکر کردین امریکا به قولش عمل میکنه و خودش تحریم هارو سبک میکنه زهی خیال باطل!!!!
ناشناس
|
-
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
29
1
حرفاشون منطقیه
ناشناس
|
Singapore
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
0
19
از رسایی در مورد انگشت نگاری عزت آمیزانش بخواهید که صحبت کنه.... ها ها ها ها ها
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
0
20
همینه دیگه بذر پاش، مهرداد خان رو میگم
اول میشه رئیس ستاد احمدی
بعدش تو اوج جوونی رئیس سایپاااااااااااااااااا
بدشم نماینده مجلس، (ایشون نماینده ی من و شمان...)
وای که چقد دلشون واسه نظام میسوزه!!!
ایشالا دور بعدی مجلس مردم یه جوری اینا رو سوت کنن که دیگه اسمی هم ازشون نشنویم
بگو آمین
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
39
0
از همه خواهش می کنم لطفا متن توافق هسته ای رو بخونید ببینید چی دادیم چی گرفتیم،فقط امتییییاااز دادیم به اونا!!!جلوی تمام برنامه هسته ایمون رو گرفتن!!
واقعا غرور منه جوون شکسته شد...
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
1
17
ای کاش قانون اجازه میداد مردم اینچنین نمایندگان رااز مجلس بیرون میکردند
جواد
|
Korea (the Republic of)
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
0
11
می خوام بدونم کسی کتاب دم بریده ها، اثر عزیز نسین را خونده؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
1
19
آقای رسایی

انگشت نگاری عزتمندانه در سفارت آلمان چطوره ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
1
16
ای کاش نظر آقای جواد کریمی قدوسی را نیز جویا میشدید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
1
22
بذرپاش _ بنیامین پیوندتان مبارک
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
0
12
بعضیها در رکود رای مردم نماینده ملت شدند و هنوز نفهمیدن ملت چی میخواد با رای 24 خردادش و هنوز دارند جار میزنند برای مخالفت با راه حل های منطقی و دیپلماتیک
آقای رسایی از روز سر کار اومدن دولت جدید یک روز هم بیکار و بدون جنجال نگذروندن، صدای ملت رو از وزارت امور خارجه بشنوید، نه از کنه منافع خودتون
پدر شهيد
|
-
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
0
13
آقاي رسايي و آقاي بذر پاش فعلا به فكر ... هستند و از مردم و محرومين غافلند . اولا از خدا بترسند و حساب خود را از مردم صاف كنند
نا شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
0
11
دشمنان داخلی بیشتر از خارجی ها هستند کسانی که دستشان به جایی بند از و خبر از مردم ندارند و می ترسند که منا فعشان به خطر بیا فتد و به فکر تورم/مردم/بی کاری .... نیستند نا راحت می باشند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
0
14
آقای رسایی و دوستانشان اول مشخص کنند که NPT را با M می نویسند یا با N ، بعد راجع به مسائل هسته ای و حقوق ملت اظهار نظر فرمایند.
مهىي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
0
11
اينو نگه چی داره بگه؟ طفلکی
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
0
11
اول اینکه به امید خدا که انشالله در دور بعد این نمایندگان منحرف و افراطی را مردم آگاه ایران انتخاب نکنند و در مجلس جایگاهی نداشته باشند و دوم اینکه به حرف گربه سیاه بارون نمیاد.
امیر علوی
|
United States of America
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
0
13
دوستان عزیز انتخابی متنی که من از صحبتهای رسایی خواندم انتحاری بودن را نشان می داد که وقاحت را به آنجا رسانده که به سخن مقام معظم رهبری تاخته و اعتراض کرده و گفته چرا رهبری گفتند در جزئیات دخالت نمی کنند؟ این مرد بی شرم با تفکر انحرافی خود فکر کرده حق دارد از رهبر هم سوال کند این وقیح به دنبال جمع آوری امضا برای اینکه رهبرمعظم هم همراه ریاست جمهورو وزیر خارجه به مجلس بروند برای پاسخ گویی به او نیست! این خائن جایش پشت میله های زندان است ملت نباید در مقابل این حد از جسارت این مرد گستاخ سکوت کند آقای روحانی موظفند که این فرد را حصر کنند سخنان این مرد بر خلاف امنیت ملیست باید دید اینها از کجا تغذیه میشوند دست کدام کشور در کارست که نماینده ای مقام عظمای ولایت را زیر سوال میبرد ایشان شرط حضور در مجلس و اجتماعات را ندارند.
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
2
10
بله، اين آقايان در برابر قرارداد هايی مثل ترکمان چای نفتی و ... سکوت کردند، بله، بنده نه تنها به حسن نيت اينها شک دارم، که در سو نيت آنها هم ترديد زيادی ندارم. اينها همه درست. ولی آنچه که اينها مطرح کردند متن قانون بود. اينها گفتند که بر اساس اصل قانون اساسی موافقت نامه های بين المللی بايد به تصويب مجلس برسد، اينها گفتند که مجلس حق دارد در جريان همه امور قرار بگيرد و اينها همه اش قانون است. لذا از دولت محترم انتظار ميرود نه برای رضايت و خوشايند اينها، که برای احترام به قانون هم که شده مراتب قانونی را طی کرده و سند مورد توافق را به استحضار و تاييد مجلس برساند. چرا که اگر روال به اعتنايی به مجلس در اين دولت نيز به سان دولت پيشين ادامه پيدا کند، مجلس بعدی، حتی اگر نمايندگان آن نمايندگان واقعی مردم هم باشند، کار کرد خود را از دست خواهد داد.
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
0
19
از بورسیه خارج رفتن بذر پاش چه خبر (اعطایی احمدی نژاد)
یاد کلاه پهلوی افتادم
احمد
|
Russian Federation
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
0
12
این آقایان نه میدانند گوشت کیلویی چند است و نه از فشار هایی که مردم در این هشت سال تحمل کردند خبر دارند زیرا خودشان مصبب این اوضاع و احوال کشور هستند حالا شدن نماینده مردم پسر های خوب در روزگار احمدی نژاد کجا خوابیده بودید که کشور را به روز سیاه نشاندید .شما با سکوتتان به کشور خیانت کردید و به مردم عذر خواهی بدهکارید حالا رهبری تشکر می کند و اینها غیرتی شدند و مثل همیشه می خواهند کام مردم را تلخ کنند .
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
0
12
اقاي بذر پاش اگه خودتو با چند هزار راي نماينده ملت ميدوني به خاطر عدم شركت من وامثال من در انتخابات بوده،انشالا به زودي جبران ميكنيم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
0
10
آخه مگه چیزی هم متوجه میشید؟؟؟؟؟؟؟!!! حالا بیان بگن دیگه میدونید NPT چیه؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
0
9
کسانی که به این توافق نامه انتقاده میکنند تمامیت خواه بودن خودشون رو نشون میدهند. خواه ایرانی خواه غربی! انصافا در شرایط کنونی بعد از یک دهه تنش و درگیری بهترین توافق ممکن است!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
0
8
یعنی تمام کشور های مذاکره کننده هم باید این توافق را به تصویب مجلسشان برسانند؟ اگر این طور است دفعه بعد برای مذاکره ریاست مجلس به جلسات بروند. با اجازه...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
23
مرگ بر خائن به ملت و ايران اسلامي
مرگ بر رسايي و بذرپاش و 20:30 و رجا نيوز
مرگ بر سعودي
مرگ بر اسرائيل (بلند)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
0
16
يادم هست آقاي شريعتمداري درمناظره باآقاي كواكبيان گفتندهر وقت حرفي زديدويا موضعي گرفتيد كه صهيونيست ها برايتان كف زدند وهورا كشيدند بدانيد به انقلاب خيانت كرده ايد حالا موضع آقايان چقدر شبيه نتانياهو است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
0
17
دلنگرانی هایی شون با نتانیاهو مشترکه! عجب!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
0
11
سلام بر همگی الحمدالله مردم ما بسیار فهیم و باشعور هستند و در 24 خرداد با انتخاب خودشون نشون دادن - فقط یه نکته به مردم عزیز تهرانی در انتخابات دور بعدی مجلس خواهشا به این مردودین مانده در صحنه رای ندن بنده که دیگه اینا رو توی مجلس میبینم اذیت میشم ممنون و من الله توفیق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
0
13
آقا جان کسی یادش نیست ما 10 سال قبل با هیئت تروئیکای اروپایی تفاهم کردیم با 170 تا ساتریفوژ؟؟؟ و 2 سال تعلیق همه فعالیتها؟؟؟نه؟؟؟ آن زمان آمریکا گفت نه من قبول ندارم.همه چیز تعطیل! حالا این بهتر است با 19000 تا سانترفوژ و اراک و نظنز و فردو یا آن توافق؟؟؟؟ آقایان مثلا پایداری با شعور ما بازی نکنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
3
اولا اینها اصلا نماینده مردم نیستند و مردم اینها را قبول ندارند اما در حرفهایشان نکات مثبی هم وجود دارد که دولت باید به انها فکر کنند اینها انقدر حرفهای بی منطق و بی ارزش زدنند که حرفهای خوبشان هم شنیده نمی شود ولی ما نبای مثل انها عمل کنیم بلکه هم باید در ساختن سرنوشت مملکت نظر دهند و جا را برای کسی تنگ نکنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
2
63
رسائی باید در مورد انگشت نگاری خفت بارش در سفارت آلمان به مردم توضیح بده. یعنی سفر به آلمان اینقدر برای این شخص ارزشمند بود ، آنهم در ماه محرم.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
شما يكم ذهن بسته و تاريكت رو باز كن ميفهمي. براي سخنراني در هيئتي كه ايشون رو دعوت كرده بود ميخواست بره آقاي افراطي. ا ا ببخشيد. آقاي اعتدالگرا!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
چند سالیه مد شده ماه محرم که میرن سفر، میگن برای عزاداری به شهر و ولایتمان می رویم! حتی برای رفتن به شمال و کنار دریا هم همین رو میگن! حالا این هم برای عزاداری رفته ولایت و محله شون دیگه!
ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
انگشت نگاری که سهله حتی اگه.....ایشون باید خارجه رو برن! حالاکاش یه چیزی یاد میگرفت ازاین سفرها.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
0
13
بعضی نمایندگان محترم مجلس لطفا اول نوشتن صحیح کلمه NPT را یاد بگیرند بعدا قیم ملت شوند
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
0
9
ما به این می گیم کاسه داغ تر از آش شدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
0
17
آقایان بذرپاش و رسایی راستی شما با چند رای و به چه شکلی نماینده شدید؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
1
12
حلبی پشت و رو نداره.
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
1
16
اگر خوشحال مي شدند جاي تعجب داشت!!! اون رفيقشان كه رفته و همين اقايان كه فرق ان پي تي با ام پي تي را نمي دانند 8 سال با ندانم كاري با حرفهاي تحريك آميز بي مورد 4 تا كاغذ پاره برايمان به جا گذاشتند كه هر كدام هزينه هاي گذافي براي ما داشت و نام اين را گذاشتند ايستادگي!!! كار بايد با عقلانيت باشد اقايون بدانند مردم تمام قد پشتيبان آقاي روحاني و تيم هسته اي هستند....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
1
10
تبریک وتشکر از رهبر عظیم الشان که در اولین فرصت با پیام خودشان دل ملت را از توافق امروز شاد کردند.
ناشناس
|
Thailand
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
1
23
این دونفر رانت خار وضدمردمند
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
1
21
بذر پاش دست نشانده دولت احمدی نژاد است از او بیش از این چه انتظاری دارید !
ناشناس
|
Mexico
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
1
21
از حامیان احمدی نژاد چی غیر از این توقع دارید...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
1
19
اينها كي ميخوان از " سم پاشي" دست بكشن و " نارسائي" بعضي نمايندگان " نا عادل" را به دنيا نشون ندن و بيش از اين مجلس را " كوچك " نكنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
1
14
آقایان رسایی وبذرباش ودارودسته ..........خوشبختانه بازارتان کساد شده ومحاسبات شما بااراده منتخبین مردم بهم خوردتاازغصه دق کنید
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
1
14
عکسی که انداختین کاملا نشان دهنده ماتم و اندوه این چند نفر از موفقیت مردم و رهبری است...
امیدوارم هرچه زودتر جواب این همه خودسری را بگیرند..
اسدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
1
11
رسایی وبذرپاش نماینده تمام مردم ایران که نیستند؟! ملت ازاین توافق به وجد آمده رهبری از تیم هسته ای تشکرکرده یعنی رسایی وبذرپاش از رهبری هم اولی ترند؟ولی باید منتظر پرتاب کفش به سوی ظریف هم باشیم چون ازعصبانیتشان معلومه
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
1
12
در دو رو بودن این دو نفر همین بس که وقتی احمدی نژاد با قراردادهای محرمانه نفتی و غیر نفتی اش سرمایه های مملکت را به تاراج میداد اینها کوچکترین اعتراضی نکردند اگر هم کسی اعتراضی میکرد با دوستان دیگرشان در جبهه خطرناک پایداری از عملکرد دولت محبوبشان حمایت هم میکردند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
1
10
دلسوزی آقای رسایی برای خودش و اطرافیاشه. معلومه ناراحتن. از نون خوردن افتادن.
اسدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
1
13
ازچهارپایه زیر آقای رسایی معلومه که ظرفیت مجلس دیگه پرشده جایی برای این مسافر دیگه وجود نداره بهتره پیاده بشه چون راه دراز است وخستگی آور وایشان هم نه تحملش راداره ونه می تونه مسافری باشه تا پایان راه!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
2
11
وقتی کامنت ها رو می خونم دلم آرام میشه که تمام مردم ایران واقعا یه چیز میگن و یه چیز میخوان همه یکدل هستند، نمی دانم اینها کی اند از کجا آمده اند، چطور خودشان را نماینده این مردم می دانند؟ مردمی که حتی کلامی از حرف و خواست و درد آنها در فکر و زبان و دل شماها نیست، تازه مگه رهبری از همین تیم مذاکره کننده و از همین نتیجه تقدیر و تشکر نکرد؟ شما چرا کساه داغتر از آش شده اید؟ شما از چی ناراحتید؟ آیا شما واقعا نماینده این ملتید؟ آیا شما می دانید بیماری و فقر و بی دارویی یعنی چی؟ به وجدانتان رجوع کنید. چطوری به مجلس راه یافتید؟ اگر وجدان شما خوابیده، پس این مردم در دوره بعدی مجلس انشاءالله جوابتان را خواهند داد. واگذارتان کردیم به خدا، جواب اعمالتان را خواهید گرفت.
قلمراد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
1
17
تحریم ها بهتون ساخته اقای رسایی!!راستی چه خبر از بلاد کفر (المان)!!آقای رسایی خبر از مناطق محروم و مرزی دارید!!میدونید تحریم کمر مردم رو شکسته!؟گمان نکنم !!
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
2
16
واقعا تهرانی ها خجالت بکشن با این نمایندهاشون.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
1
12
آقای بزر پاش و آقای رسایی حد خودشون رو نمی فهمن / وقتی رهبری این پیروزی رو تبریک میگه شما دو نفر عددی نیستین که نظر بدبد / وضعیت کشور که به رکود رسید با افراد نالایق مثل شما دونفر بود که بر سر سمت ها بودید / 8 سال حسابی تاخت و تاز کردید حالا سکوت کنید . فصل الخطاب پیام رهبری عزیز مان است / شما دونفر بفکر دوسال بعد هستید که نه در مجلس و نه در هیچ گوشه ای شما را پست و جایگاه ندارید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
1
12
آقای بذرپاش تنها شما به خاطر اینکه مردم از انتخابات مجلس استقبال نکردند رای آورید و الان امر بر شما مشتبه شده که خبریه. اگه دوره احمدی نژاد نبود در محله خودتون هم رای نمی آوردید این رو مطمئن باشید. اگه از رانت احمدی نژاد استفاده نکرده بودید که سر از سایپا سازمان جوانان و بلاخره از مجلس سر در نمی آوردید.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
2
13
مقصر مردمند که رای نمیدن تا اینجور ادما با 300هزار رای بیارن ولی در مجلس ششم نماینده اول 3 میلیون رای داشت اونم 14 سال پیش. از ماست که بر ماست
hasan
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
1
12
واقعا ببین وقتی انتخابات مجلس رای ندادیم ، کی میاد مجلس. من نفهمیدم ایشون نماینده تهران هستش یا ریاض؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
3
13
ببخشید هرچی سعی کردم نتونستم جلوی خودم رو بگیرم. بهش بگین مرتکه ... و قتی رهبری مستقیماحمایت می کنند، شما دیگه چی می گی؟ فقط عادت کردید به اسم پیروی از ولایت فقیه هرکاری خواستید بکنید.خوب حالا نوبت شماست که تمکین کنید. ... پاک کن بقیه رو منتشرر کن خواهشا
سیث
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
1
16
رسایی جوننن بی خیال بیشتر از این خودتو خراب نکن عمو بخند بخند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
1
14
همه کاره مملکت رهبر و ریاست جمهور هستند که با هم هماهنگند چطور میشه هم اسراییل و هم آقای رسایی و بذرباش باهم ناراحت باشن؟؟؟؟؟؟؟اقای رسایی نتانیاهو دنبال یک نفر میگرده همدردی کنه شما هم به ایشان بپیوندید...واقعا برای شما اسیران هوای نفس متاسفم...
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
2
15
بچه ها بو سوختن نمیاد؟؟؟
نا شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
1
26
آقاي ظريف واقعا از زحمات شما و تيم مذاكره كننده متشكريم.سابقه اين به اصطلاح آقايان هم بر همگان روشن است.الحسود لا يسود
ییملسامنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
1
15
این دارودسته ...قافیه را باخته اند حالا به طناب ملت آویزون میشند . اینها لیاقت احمدی رادارند و.........
مهدي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
1
16
بعضي اوقات با شنيدن بعضي حرفهـا!! ، آدم درد حضرت اميرالمومنين در تقابل با خوارج رو كمي بيشتر درك ميكنه.

اللهــــم اجعــــل عواقب امورنــا خيـــرا...
پوریا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
42
4
میشه بکید کجای این حرفا انتحاریه؟ یا کجای حرفا غلطه؟
همه این چیزهایی که گفتند اتفاق افتاده.
بهتره چشماتون را باز کنید و سرتون رو از زیر برف بیارید بیرون و برید متن توافق نامه رو بخونید و کمی تحلیل کنید.
پاسخ ها
حق طلب
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
به استحضار پوریا خان تحلیلگر میرساند:اتفاقا نویسندگان کامنتهایی که شمارو عصبانی کرده بهترین تحلیل را از اوضاع کنونی دارند. ضمنا میشه روی حرف مقام معظم رهبری حرف نزنید؟امثال شما 8سال سرتون زیر برف بوده. بیدارشین لطفا.
یک بسیجی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
دوست عزیز همه بایدگوش بفرمان ولی امرمسلمین باشیم ودرموضوعات مهم بیانات ورهنمودهای معظم له فصل الخطاب باشد.دراین موردمهم هم ایشان نظرشان رافرموده ند.
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
1
26
در انتخابات بعدي مجلس انشاالله هيچ كدوم از اينها نيستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
1
18
این دوفرد بلندگوی اسرایل هستند وآب درآسیاب اسرایل می ریزند ودر نظر ملت شریف ایران جای ندارند
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
1
19
از بغض و حسد بترکید!!!
xxl
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
1
16
آقای رسایی لطف کن شما دیگه به این الطاف دولت قبل ادامه نده.یعنی یه چیزی نگو که صد تا چیز جوابت بدن. از زمان باقیمانده نمایندگی حداکثر استفاده رو بکن که بعد از اون دیگه زمان برای شماها بر نخواهد گشت ان شالله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
1
13
واقعا این 3-4 نفر از کجا قدرت میگیرند؟؟ چرا کسی توان ساکت کردن اینها را ندارد؟؟ چرا خودشون همه کار غیرقانونی را میکنند و کسی پیگیری نمیکند با مدارک رانت با مجله و روزنامه رانتی با ................
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
26
1
دوستان نقد ما قال بکنید نه من قال. به نظر من این حرفا درسته. این صحبت های ایشون سوالات منم هست. بالاخره ما باید بدونیم در مقابل چه چیزی چه چیزی را واگذار می کنیم.
بهمن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
0
6
اولا خوش بین باشیم
دوما زود جو گیر نشیم.
رضا
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
30
1
واقعا با آوردن اخبار اسرائیل و رسایی و بذرپاش در یک خبر دنبال چه چیزی هستید؟ توافقنامه ای که بعد از امضا هر کسی یه چیزی در موردش میگه یه جای کارش میلنگه.
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
1
24
اصولگرایانی که دارند در زمین اسراییل بازی می کنند.
تبریز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
2
27
من بچه تبریزم اما خداییش نماینده های ما رو مقایسه کنید با تهران البته بعضیاشون . واقعا مردم پایتخت واسه چی به اینا رای میدن آخه خداییش ظلم به کل مردم ایران هستش این کار شما(بن لادن مجلس ایران)
امیر محمد
|
United States of America
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
1
24
این توافق ارزشمند را به مقام رهبری , هم میهنان شریف , رییس جمهور عزیز و تیم کاردان مذاکره کننده تبریک میگم . بدون تردید نتانیاهو , مرتجعین عرب و مجموعا کلیه موجودات ضد ایرانی روزهای بدی را می گذرانند
کاظم
|
United States of America
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
1
26
آقای رسایی ناراحتن چون یارانه رو می خوان قطع کنن بجاش بن کالا بدن
در نتیجه یارانه مطبوعاتی 90 میلیونی آقای رسایی پودر میشه
ایییییی حال میکنم رسایی داره میسوزه
رامتین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
32
11
چرا می خواهید طوری جلوه بدهید که این نظرات رسایی و بذرپاش خطرناکه خوب آنها درجایگاه نماینده مجلس نظر می دهند و این جایگاه طوری است که مانند بسیاری از طرحها موافق و مخالف خودش را داره و ما نباید از نظرات یک نماینده مجلس بترسیم بهتره منصفانه نظرات موافقین و مخالفین را نقد کنیم نه اینکه انها را سمپاشی کنیم .
پاسخ ها
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
رامتین خان شما درست میفرمایید اما این آقایان 8سالی که احمدی نژاد قانون و به باد فنا داد کجا بودند
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
1
24
كيست كه نداند اين دو نفر از دوستداران احمدى نزاد هستند
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
1
27
این آقای بذرپاش همون جوونیه که با سن کم تمام قلل را در نوردیده و در تمام مراحل زندگی اینقدر موفق بوده که توانست با سن کم سایپا را از ... به ...ببرد استاد دانشگاه بشود و نماینده مجلس ،البته نفهمیده که یک روزی جواب این رانت را خواهد داد و آنهایی که این رانت را قبول کرده اند چه خوش خدمتی از ایشان دیده اند و انشالله روزش مشخص خواهد شد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
1
21
رسایی هنوز نارساتر از آن است که خلاف میل ملت و نظام و رهبری حرف از حلقومش در آید.
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
1
30
برادران پاکدست و ارزشی آقایان بذر پاش و رسائی
به قول دوست قشنگ و با ادبتون: آب و بریز همون جائیت که میسوزه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
0
28
کاسبان تحریم فقط ناراحت هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
جدا" در تحریم و آب گلالود ، خیلی بابک زنجانی ها متولد شدند ، که الان اصلا براشون صرف نداره و درامد حلال براشون معنا نداره و سخته....سرمایه ملی ما را اینها در ایران، ترکیه،مالزی و ....به نام دور زدن تحریم چپاول کردن.
فریبا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
0
14
می دونید چیه دوستان!! جناب آقای دکتر ظریف که واقعا هم ظریف عمل میکنند، با ارائه گزارشات شفاف از طریق شبکه اجتماعی به مردم، روزنامه کیهان و حسین شریعتمداری و همدستان آنها در اسرائیل را آچمز کردند، نونشون آجر شده. حق دارند بابا جان ناراحت باشند. اینها ا
ز تنها چیزی که می ترسیدند، سرشون آمده.اینها از آگاه شدن مردم می ترسیدند...
فریبا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
0
23
می دونید چیه دوستان!! جناب آقای دکتر ظریف که واقعا هم ظریف عمل میکنند، با ارائه گزارشات شفاف از طریق شبکه اجتماعی به مردم، روزنامه کیهان و حسین شریعتمداری و همدستان آنها در اسرائیل را آچمز کردند، نونشون آجر شده. حق دارند بابا جان ناراحت باشند. اینها ا
ز تنها چیزی که می ترسیدند، سرشون آمده.اینها از آگاه شدن مردم می ترسیدند، مردم حتی در دور افتاده ترین روستاها هم فهمیدند که اینا با اسراییل همدستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
1
15
مگرجنابعالی سوگندیاد نکردی که برای ملت نماینده ملت ودرجهت منافع ملت تلاش کنی حتما وقتی سوگند یاد میکردی دلت چیز دیگری گفتی حتما گفتی در جهت منافع چند نفر وجیب گشادتون تلاش خواهی کرد من یکی که تا حالا از زبان شما چیزی در جهت منافع ملت که نشنیدم که هیچ بلکه هرچه بوده دادوفریاد شما در جهت برعکس منافع ملت وخیانت بوده.
بسیجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
0
19
متاسفانه نمایندگان عفت کلام و ادب وسواد ندارند که دانش اموزان الگو پذیری کنند
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
1
27
رسایی، بذرپاش و نتانیاهو و عربستان ناراحتند والا ما مردم ایران که بسیارخوشحالیم. من از اول صبح تا الان که نزدیک 10 شب هست با هر کسی که روبرو شدم راضی بود فقط چند نفری که گفتم ناراحتند. راستی رسایی و بذرپاش نماینده کدوم مردمند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
0
29
بنده به جد در دور بعدی انتخابات مجلس شرکت میکنم ، مثل انتخابات ریاست جمهوری ، تا این لاابلی گری هم در مجلس بیشتر از این باب نشود...بسه دیگه....سر دستتون که هشت سال مایه ننگ بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
0
27
همراهان اسراییل چه کسانی هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
34
4
امیدواریم که توافقنامه منجر به تنبلی دولت نشود و بهانه دیگری برای خدمت به مردم نداشته باشند. من که فکر نمی کنم این توافقنامه چیزی گیر ایران آمده باشد. اظهارات طرفین بسیار ضد و نقیض هم است و همه دنبال تأمین خوراک داخلی هستند اما به هر حال دولت آقای روحانی باید به فکر اصلاح مدیریت داخلی و استفاده از همه ظرفیتها باشد وگرنه یکسال دیگر در همین نقطه درجا می زنیم.تحریم هدیه الهی برای ملت بود اما استفاده نکردیم. ما نیاز به اصلاح ساختار داریم نه نیاز به بیرون از مرزها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
0
26
بقدری ایندو نفر حرفهای خلاف منافع مردم زده اند که حالم بهم میخوره آنها را نماینده خطاب کنم هرچند نمایندگی آنها زاییده قهر ما با صندوقهای رای بوده چرا که انتخابات ریاست جمهوری نشان داد طیف رسایی و امثالهم چقدر رای دارند و چند نفرند و اینرا هم به ضرس قاطع میدانم تنها چیزی که برای اینان اهمیت ندارد ملت کشور و نظام است.
عبدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
0
19
... فقط وقتی این باند ... رفت خداوند دربهای رحمت را باز کرد تیم مذاکره کننده باقدرت پوستین امریکا وانگلیس و.....هم پالگیهایشان را بسیار محترمانه پاره کردند که انهای که عاقل هستندمتوجه هستند تفاوت فهیم بودن وزیرک بودن واین برگ زرینی بود بر صفحات تاریخ این کشور وانشالله ورحمان خداوند هم یکی پس از دیگری مشکلات را گره گشائی می کند به فضل خودش الهی شکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
1
31
اينها نماينده ملت نيستند، بروند داخل كوچه و خيابان، مسجد و منبرها نظرات مردم را بشنوند. امروز روز ملت و رهبرى است.
farshid
|
Germany
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
0
17
سلام - هوالعالم -بارها و بارها در کلیه رسانه ها اعم از سایهای خبری - مصاحبات و مذاکرات دانشگاهی گفتم -اززمان رخداد تاریخی حماسه سیاسی به دست ملت شریف و عزتمند ایران - 2 گروه از این حماسه و به دولت رسیدن عقلای اعتدال گرا و مدبر - ناراحت و عصبانی هستند - گروه اول متاسفانه گروه های تندرو و راست افراطی داخلی و برخی بازماندگان دولت قبلی که از تحریمها سودهای چند ده میلیاردی کسب کرده بودند --- و گروه دوم صهیونیسم بین الملل و افراطیون امریکا و دشمنان بین المللی - از اقدامات دولت تدبیر و امید ناراحت و عصبانب هستند - و امروز هم پس ار این دستاورد و حماسه سیاسی برای ملت ایران با عنایت خداوند متعال توسط دولت خادم در راستای منویات و تاییدات مقام معظم رهبری - مدظله العالی - با زهم صهیونیسم جنایتکار و متاسفانه برخی افراطیون داخلی ناراحت هستند -- و پیام ملت ایران این است : اسرائیل و صهیونیسم و وابستگانش در سراسر دنیا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر !!!
ناشناس
|
Austria
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
0
33
آقایانی که در مجلس نشسته اید و ظاهرا نماینده ملت هستید ، چرا از حقوق ملت دفاع نمی کنید . چرا به منافع مردم و ملت فکر نمی کنید . مردم تاکی باید در برابر تحریم ها صدمه ببینند . شما که زیر بار فشار گرانی و مشکلات اقتصادی نیستید این رنج فقط به قشر عظیم جامعه وارد شده است و شما فقط از سر سیری شعار می دهید. زنده باد رهبر انقلاب که با درک عمیق از مشکلات مردم به منافع ایران اندیشید و تیم مذاکراه کننده را حمایت نمود. درود بر روحانی و همه دولت مردان دلسوز . انشالله که همیشه سالم و در پناه حق باشید .آمین .
بهروز
|
United States of America
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
0
36
سرنخ تمام مخالفت های مجلس به ... ختم میشه .ولی نمی خواد وجهه اش خراب بشه (البته اگه داشته باشه)
حسن
|
United States of America
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
1
41
چه زیباست واژه2-2برای شما دوتا.
ایرانی
|
Canada
|
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
2
29
اجرای قانون بسیار خوبه. اما به شرط اینکه هدف از رعایت قانون ، قانون باشه
maraghe
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
4
57
اینها دو نماینده نمونه ای از دلالان تحریم ها هستند که با این توافق سودهای کلانشان در خطر افتاده آقایان بذرپاش و رسایی چقدر تظاهر آخه؟
حمید
|
United States of America
|
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
3
64
این دو نفر اینقدر رسوا هستند که حتی در بین اصولگرایان هم آبرویی ندارند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
2
11
شما اگه با چند هزار رای نماینده یک شهر انتخاب شودید دولت منتخب ونماینده چندمیلیون ایرانی از سراسر ایران و مورد تایید مقام معظم رهبری میباشند که ایشان فصل الخطاب وعالمتر به امور کشور و دلسوزتر نصبت به مردم و حفظ و استحکام نظام جمهوری اسلامی ایران میباشد
ناشناس
|
-
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
1
9
ازرسائی وبذرپاش نمی شود بیشتر ازاین هم توقع داشت اینها حتی از حرفها وپیامها وبرزگواری حضرت آقا عبرت نگرفتند بنازم به لطف حضرت آقا
رسائی وبذر پاش فقط بلدند تخم تفرقه در جامعه بیندازنددریغا به چنین نمایندگان که نه نماینده مردم بلکه نان به نرخ روز خورند درود برظریف وافتخاربرفرزندان غیور ایران زمین که بی ریا ء برای عزتمندی ایران اسلامی صادقانه درتلاشند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
0
12
این دست خدای متعال بود که بر سر این ملت مظلوم کشیده شد بترسید از آن روزی که خداوند سبحان اراده کند از امثال شما رسایی ها انتقام بگیرد
حسنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
2
11
من نمی دونم کی به اینها رای میده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظرات بینندگان
captcha