arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۶۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۰۹ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۳

تاج: قراردادها اعلام عمومي مي‌شود

رييس سازمان ليگ فوتبال گفت: بزرگ‌ترين امتياز ليگ سيزدهم اهداي جام قهرماني به تيم فولاد خوزستان توسط جانباز بالاي 80 درصد دفاع مقدس بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رييس سازمان ليگ فوتبال گفت: بزرگ‌ترين امتياز ليگ سيزدهم اهداي جام قهرماني به تيم فولاد خوزستان توسط جانباز بالاي 80 درصد دفاع مقدس بود.
 

  مهدي تاج با بيان اين که بزرگ‌ترين امتياز ليگ سيزدهم اين بود که يک جانباز بالاي 80 درصد دفاع مقدس جام قهرماني را به تيم فولاد خوزستان اهدا کرد، گفت: خو‌شبختا‌نه ليگ امسال يکي از ليگهاي پويا و جذاب فوتبال ما بود و تا آخرين لحظه کسي نمي دانست چه تيمي قهرمان ليگ برتر مي‌شود.

به گزارش ايسنا، وي افزود: حتي ما تا سوت پايان مسابقه نمي دانستيم بايد سکوي قهرماني را به کنار زمين بياوريم يا خير. چون هر لحظه ممکن بود همه چيز تغيير کند و شرايط متفاوت شود. در هر حال بنده به تيم فولاد به خاطر قهرماني در ليگ برتر و همين طور تيم‌هايي که سهميه ليگ قهرمانان آسيا را به دست آوردند تبريک مي‌گويم.

رييس سازمان ليگ گفت: ان‌شاءالله از الان به فکر برنامه‌ريزي هر چه بهتر براي فصل آينده مسابقات ليگ هستيم تا ليگي پويا و پر بازده نسبت به قبل داشته باشيم. قطعا ضعف‌هاي اين ليگ را برطرف کرده تا در سال جديد ديگر شاهد آنها نباشيم. 12 مورد کار مثبت در طي سال گذشته انجام شد، از برگزاري مراسم هاي قهرماني گرفته تا برگزاري جشن برترين‌هاي ليگ و ميزباني خوب در بازي‌هاي ليگ قهرمانان آسيا.

تاج با بيان اين که به زودي مراسم جشن برترين‌هاي سيزدهمين دوره ليگ برتر توسط سازمان ليگ برگزار خواهد شد به ايسنا گفت: برنامه‌ريزي‌هاي ما منظم‌تر و دقيق تر از قبل خواهد بود. بنا داريم ميزبان فينال جام حذفي امسال را پيش از شروع اين رقابت‌ها اعلام کنيم. همين طور برنامه ليگ را زودتر و به صورت کامل در اختيار باشگاه‌ها قرار داده و اعلام عمومي کنيم. متاسفانه انتهاي جام حذفي و ليگ سيزدهم نزديک هم نبود و اين يک ضعف به حساب مي‌آيد، اما به خاطر شرايط باشگاه‌ها و تيم ملي برنامه‌ريزي‌ها به اين گونه شد.

رييس سازمان ليگ با بيان اين که اگر قهرمان در شهرهاي ديگر غير از تبريز تعيين مي‌شد در همه آن شهرها برنامه‌ريزي براي برگزاري جشن قهرماني صورت گرفته بود، گفت: اگر قهرماني در شهرهاي تهران، اصفهان و اهواز تعيين مي‌شد ما مراسم باشکوهي را برگزار مي‌کرديم و تمام پيش‌بيني‌هاي لازم انجام شده بود.

تاج درباره رضايت 72 درصدي مردم از عملکرد سازمان ليگ به خاطر برگزاري بهتر مسابقات نسبت به قبل گفت: درست است که مردم با دادن اين امتياز به نوعي از عملکرد سازمان ليگ اعلام رضايت کردند، اما ما بايد تلاش کنيم که رضايت مردم بيش از 90 درصد باشد. مردم از قاطعيت خوششان مي‌آيد و ما هم سعي مي‌کنيم که ليگ قاطعي را برگزار کنيم. فکر مي‌کنم که سال آينده ليگ محکم و قاطع‌تري از نظر برنامه‌ريزي و اجرا نسبت به سال‌هاي قبل داشته باشيم. همان طور که قبلا هم تاکيد کردم امسال بناي شفاف سازي هر چه بيشتر را داريم و تمامي قراردادهاي مربيان و بازيکنان اعلام عمومي خواهد شد.
برچسب ها: تاج ، قرارداد ، اعلام ، عمومی
نظرات بینندگان