arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۶۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۸ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۳

ساعدي: فدراسيون شرايط استقلال را درک کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سخنگوي باشگاه استقلال گفت: از مسئولان فدراسيون فوتبال مي‌خواهيم شرايط استقلال و ساير تيم‌ها را در ليگ قهرمانان آسيا درک کنند.
 

 سايت استقلال، هاشم ساعدي سخنگوي باشگاه استقلال اظهار داشت: در همه سنوات گذشته که تيم‌ملي خود را براي مسابقات گوناگون آماده مي‌کرد باشگاه استقلال همکاري صميمانه‌اي را با تيم‌ملي داشته و آن را هميشه جزو وظايف خودمان مي‌دانيم. هميشه از تيم‌ملي حمايت مي‌کنيم و آن را افتخار مي‌دانيم و الان انتظار داريم دست‌اندرکاران فدراسيون و تيم‌ملي شرايط استقلال را درک کنند. چهار باشگاهي که در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا حضور دارند براي صعود از گروه خود به مرحله بعدي نيازمند گرفتن امتياز در دو بازي‌ آينده خود هستند چون اين دو بازي تکليف آنها را براي صعود و سقوط مشخص مي‌کند.

ساعدي اضافه کرد: برخي از بازيکنان تيم‌ملي در اين چهار تيم هستند و افتخار ما اين است که تيم‌ملي ايران به عنوان تيم اول به جام‌جهاني صعود کرده بسيار دردناک خواهد بود که اين چهار تيم خدايي ناکرده از گروه‌هاي خود در ليگ قهرمانان صعود نکنند.

سخنگوي استقلال در پايان گفت: از مسئولان فدراسيون فوتبال تقاضا داريم شرايط هر چهار تيم را درک کنند چون اگر همه اين تيم‌ها صعود کنند باعث افتخار براي کشورمان خواهد بود و اين پشتوانه خوبي براي تيم‌ملي مي‌باشد.

وي ادامه داد: ما در سال گذشته بازيکنان زيادي در تيم‌ملي داشتيم حتي خيلي از آنها در همين تيم‌ملي آسيب ديدند و در بازي‌هاي ما شرکت نکردند اما همين باعث افتخار ماست که آنها در تيم‌ملي حضور داشتند. من يک سوال دارم آيا برخي از بازيکنان تيم‌ملي ما که در ليگ‌هاي اروپايي حضور دارند مسئولان‌ باشگاه‌هاي‌شان به آنها اجازه مي‌دهند در حال حاضر در اين اردو شرکت کنند؟ ضمنا از آ‌سيا غير از ايران سه کشور استراليا، کره‌جنوبي، ژاپن هم به جام‌جهاني صعودکردند الان هم از اين سه کشور باشگاه آنها در ليگ قهرمانان آسيا حضور دارند و بسياري از بازيکنان تيم‌ملي آنها در ليگ قهرمانان آسيا و ليگ‌هاي اروپايي و ليگ باشگاه‌هاي آسيا بازي مي‌کنند آيا در حال‌حاضر باشگاه‌‌هاي اروپايي بازيکنان خود را به تيم‌ملي‌ داده‌اند؟ جواب خير است اين بازيکنان مشغول بازي در تيم‌هاي باشگاه خودشان هستند.

ساعدي خاطرنشان کرد: اگر خداي نکرده استقلال در بازي مقابل الشباب نتواند از ملي‌پوشان خود استفاده کند و نتيجه مثبت نگيرد چه کسي جواب مديرعامل زحمتکش، سرمربي فهيم و هواداران را خواهد داد؟ از مسئولان فدراسيون فوتبال مي‌خواهيم شرايط استقلال و ساير تيم‌ها را در ليگ قهرمانان آسيا درک کنند.

نظرات بینندگان