arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۸۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۳ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳

دژاگه: اميدوارم کي‌روش بعد جام جهاني هم بماند

بازيکن ايراني تيم فولام گفت: در اردوي اتريش به تيم ملي ملحق مي‌شوم و اميدوارم کي‌روش بعد از جام جهاني هم سرمربي ايران بماند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بازيکن ايراني تيم فولام گفت: در اردوي اتريش به تيم ملي ملحق مي‌شوم و اميدوارم کي‌روش بعد از جام جهاني هم سرمربي ايران بماند.
 

اشکان دژاگه درباره دليل حضور نداشتنش در اردوي آفريقاي جنوبي اظهار داشت: هنوز 3 بازي تيم فولام در ليگ برتر انگلستان باقي مانده که به همين دليل نتوانستم به اردوي آفريقاي جنوبي بروم. وضعيت رضا قوچان‌نژاد هم مانند من است. البته تا زمان اردوي اتريش اين بازي‌ها انجام شده و قطعا در اين اردو به تيم ملي ملحق خواهم شد.

 وي در مورد رويارويي ايران با حريفانش در جام جهاني تصريح کرد: هر 3 بازي ايران مقابل نيجريه، آرژانتين و بوسني سخت است اما معتقدم ايران مي‌تواند از گروه خود صعود کند. فکر مي‌کنم مهم‌ترين ديدار ما بازي اول با نيجريه خواهد بود.

بازيکن ايراني تيم فولام درباره کارلوس کي‌روش هم خاطرنشان کرد: او مربي بزرگي است و از نظر فني و تجربياتي که دارد حضورش براي تيم ملي فوتبال مفيد است. واقعا اميدوارم کي‌روش بعد از جام جهاني هم سرمربي تيم ملي ايران بماند.

دژاگه در پايان در مورد تهران و ايران گفت: متولد تهران هستم و معتقدم جذابيت‌هاي اين شهر قابل توصيف نيست. پدر و مادرم ايراني هستند و هر سال به ايران سفر مي‌کنيم. مي خواهم بگويم خون ايراني در رگ‌هايم است و به آن افتخار مي‌کنم.
نظرات بینندگان