arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۰۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۵ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳

شیوه نوین در تعیین رئیس دانشگاه تربیت مدرس

با پیشنهاد برخی استادان دانشگاه تربیت مدرس، به احتمال زیاد و در صورت توافق وزارت علوم، رای گیری برای تعیین رئیس این دانشگاه به شیوه الکترونیک صورت می گیرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در ادامه باز گذاشته شدن دست دانشگاهها در انتخاب روسایشان، این بار خبر دیگری از دانشگاه تربیت مدرس مبنی بر شیوه جدید انتخاب رئیس این دانشگاه به شیوه الکترونیک می رسد.

بر اساس پیگیریهای مهر از برخی استادان دانشگاه تربیت مدرس، یک شورای منتخب در این دانشگاه برای تعیین سرپرست تشکیل خواهد شد اما به این دلیل که تعداد اعضای هیأت علمی دانشیار و استاد تمام تربیت مدرس به 200 نفر می رسد، استادان پیشنهاد کرده اند انتخابات الکترونیک انجام دهند.

برخی استادان ارائه دهنده این پشنهاد بر این باورند که اگر قرار باشد رای گیری به صورت دستی صورت گیرد، هرج و مرج ایجاد می شود.

به گزارش مهر، پیشنهاد الکترونیکی شدن تعیین رئیس دانشگاه تربیت مدرس یک طرح خود جوش است که توسط استادان این دانشگاه عملیاتی شد.

برای الکترونیکی شدن انتخابات در دانشگاه تربیت مدرس، نظر وزارت علوم نیز مطرح است، هرچند مسئولان این وزارتخانه پاسخ شفافی در این باره مطرح نمی کنند.

پیش از این، برات قبادی به عنوان یکی از گزینه های مطرح تعیین رئیس دانشگاه تربیت مدرس شناخته شده بود و در حال فتح الله امی نیز یکی دیگر از گزینه های مطرح به شمار می آید.

فرجی دانا هفته گذشته در جمع خبرنگاران درباره تعیین رئیس این دانشگاه اعلام کرد که پس از پایان حکم بیژن رنجبر، سرپرست تعیین می شود.

منبع: مهر
نظرات بینندگان