arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۳۷۵۰
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۶ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۳

اسامي اعضاي معاونت حقوقي باشگاه استقلال

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اعضاي معاونت حقوقي باشگاه استقلال به صورت کامل مشخص شدند.
 

با مشخص شدن معاونت‌هاي مختلف در باشگاه استقلال محسن بزرگي در سمت معاونت حقوقي اين باشگاه باقي ماند و به اين ترتيب نفرات کامل اين معاونت مشخص شدند.

به گزارش فارس، با احکام افشارزاده، محسن بزرگي به عنوان معاون حقوقي، گودرزي رئيس کميته انضباطي،خانزاده رئيس کميته استيناف، خانم سرابي مدير امور دعاوي و بيکران بهشت به عنوان مدير قراردادها فعاليت خواهند کرد.

محسن بزرگي گفت: جا دارد از حسن نظر آقاي افشارزاده و راي اعتماد هيات مديره تشکر کنيم و مطمئنا قدردان اين اعتماد هستيم.مطمئنا در دوره جديد حق باشگاه استقلال را در مراجع قضايي و مجامع مختلف خواهيم گرفت و من اميدوارم در بحث قرارداد‌ها نيز از پتانسيل معاونت حقوقي باشگاه استفاده شود.

وي تاکيد کرد:اين نويد را مي دهم تا اگر در قرارداد بازيکنان، کادر فني و موارد مختلف اقتصادي از پتانسيل معاونت حقوقي استفاده شود بتونيم در همه موارد حق باشگاه استقلال را ادا کنيم.

بزرگي در خصوص اينکه آيا جريمه‌هاي فصل گذشته معاونت حقوقي شامل جرائم اکبرپور و بيک‌زاده اجرا شده است يا خير گفت:دستور جديدي در اين مورد صادر نشده و از نظر حقوقي طبق نظر باشگاه جرائم پابرجا خواهد بود.

نظرات بینندگان