arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۵۹۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۲۳ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۳

مهاجم مورد علاقه دایی بر سر دوراهی؛ مستندات باشگاه نفت تهران در خصوص رضا نوروزی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ارایه مستنداتی از سوی باشگاه نفت تهران، ماجرای مهاجم این تیم که مذاکراتی برای پیوستن به پرسپولیس انجام داده بود را پیچیده کرد، چرا که به نظر می رسد «رضا نوروزی» همچنان بازیکن نفتی ها محسوب می شود.

 «رضا نوروزی» مهاجم باتجربه فوتبال کشورمان در چند روز گذشته مذاکراتی با چند باشگاه از جمله پرسپولیس انجام داده و حتی خبرهایی مبنی بر توافق وی با علی دایی منتشر شده بود.

این در حالی است که مسوولان باشگاه نفت تهران معتقدند او هنوز یک نیم فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارد و بازیکن آزاد تلقی نمی شود.

براین اساس، امروز (دوشنبه) باشگاه نفت تهران مستنداتی ارایه کرد که براساس آن نفتی ها خواستار مشخص شدن شرایط نوروزی از سوی سازمان لیگ فوتبال شده اند و مهدی تاج رییس سازمان لیگ نیز این نامه را به دبیرکل فدراسیون فوتبال ارجاع داده است تا مهدی محمدنبی، نظر نهایی را در این مورد اعلام کند.

مسوولان باشگاه نفت تهران اعلام کرده اند که هر تصمیمی سازمان لیگ و مسوولان فدراسیون فوتبال در خصوص رضا نوروزی اتخاذ کنند، خواهند پذیرفت.

با این حالی نفتی ها این مهاجم را بازیکن خود می دادند و بر آن تاکید دارند و معتقدند باید قانون در این راستا اجرا شود.

چندی پیش نیز وریا غفوری مدافع تیم نفت تهران به سپاهان اصفهان پیوست که پس از ارایه مستندات مسوولان نفت مشخص شد وی همچنان بازیکن این تیم است و به همین دلیل قراردادش با سپاهان اصفهان فاقد اعتبار اعلام شد.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان