arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۸۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۰ - ۰۱ تير ۱۳۹۳

رونالدو: به تو تبریک می‌گویم کلوزه!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


ستاره سابق تیم ملی فوتبال برزیل از این که کلوزه، مهاجم ژرمن‌ها به رکورد او رسید، خوشحال بود و به او تبریک گفت.

میروسلاو کلوزه، مهاجم تیم ملی فوتبال آلمان با گلزنی برابر غنا، موفق شد به رکورد 15 گل رونالدو در تاریخ جام‌های جهانی برسد. گل دوم ژرمن‌ها را میروسلاو کلوزه به ثمر رساند و به این ترتیب توانست به رکورد 15 گل زده در جام‌جهانی برسد.

رونالدو، ستاره سابق تیم ملی فوتبال برزیل پیش از این اعلام کرد، دوست ندارد کلوزه رکورد او را بشکند اما الان بعد از آن که مهاجم تیم ملی فوتبال آلمان به رکورد او رسید، به او تبریک گفت و ابراز خوشحالی کرد.

رونالدو پس از بازی در صفحه اجتماعی خود در توییتر نوشت: "به تو تبریک می‌گویم کلوزه! نمی‌دانم از این رکوردشکنی تا چه اندازه خوشحال هستی. به هر حال این موفقیت را به تو تبریک می‌گویم. عجب جامی داریم."

نکته جالب این است که کلوزه پانزدهمین گل خود را در دیدار برابر غنا به ثمر رساند. این در حالی است که رونالدو هم پانزدهمین گل خود را به غنا زد. الان کلوزه با شکستن رکورد رونالدو تنها یک گل فاصله دارد.

تیم ملی فوتبال آلمان با تساوی برابر غنا چهار امتیازی شد و در صدر جدول رده‌بندی باقی ماند. غنا هم با یک امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت. آمریکا با سه امتیاز دوم است و پرتغال هم بدون امتیاز قعرنشین است.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان