arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۰۱۳۰
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۵ - ۱۱ تير ۱۳۹۳

پاسخ بانوی شناگر آب‌های آزاد به حواشی رکوردشکنی‌اش

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


الهام سادات اصغری، بانوی شناگر آب های آزاد نسبت به مطالب مطرح شده در رابطه با رکوردزنی‌اش واکنش نشان داد.

در نمابر ارسالی اصغری آمده است: تصور نمی‌کردم در روزهایی که همه سعی می کنند با دوری از دروغ و تهمت و افترا و بی اخلاقی به ارزشهای اسلامی و انسانی بیشتر نزدیک شوند مجبور شوم برای دفاع مقابل این تیرهای پیاپی تهمت و افترا پاسخی بدهم. اما بی اخلاقی به جایی رسیده که عده ای معدود با اهدافی خاص آشکارا دروغ های کوچک و بزرگشان را در بعضی رسانه ها منتشر می کنند و همان ها از سوی پرده با انواع و اقسام پیامک های تهدیدآمیز سعی در اخاذی با این روش کثیف دارند.

بنابراین چاره ای جز پاسخگویی نمی ماند. پاسخگویی در پیشگاه مردمی که در این روزها و ماه ها بیشترین لطفشان را شامل من کرده اند و اگر نبود دعا و لطفشان هیچ موفقیتی برای من متصور نبود. برای همین، روی سخنم با همین مردم است که هرچه دارم از این مردم و کشورم و باورهایم دارم.

مردم خوب سرزمین‌ام!

من (الهام اصغری) شناگر ایرانی و صاحب رکورد شنای 12 ساعته بی وقفه هستم، طی چند روز گذشته آماج توهین و تهمت از سوی افرادی انگشت شمار قرار گرفته ام و حالا با دلایلی خاص قصد رسانه ای کردن آن را دارند. اما برای آن که خاطر نازنین شما حامیان همیشگی ام را بابت کذب بودن این افتراها آسوده کنم می گویم:

1. ثبت رکورد شنای من به دلیل این که جزء مهارت های فردی می باشد و ثبت رکورد ملی می باشد به کمیته ثبت رکورد و فدراسیون ورزش های همگانی در سازمان تربیت بدنی است به لطف خدا 20خرداد سال جاری با رعایت حفظ شئونات و پوشش کامل اسلامی به ثبت رسید و مدرکش را به زودی ارائه خواهم داد و این گونه افتخارآفرینی ها و رشته ها در حوزه فعالیت فدراسیون شنا و دیگر فدراسیون ها نبوده و نیست.

2. اگر" خانم فریدونی" از طرف فدراسیون شنا در رکورد قبلی من حضور داشتند ضعف داور و ناظر می باشد که با نداشتن کورنومتر و جی پی اس و تجهیزات کامل سر رکوردگیری حاضر می شوند. ایشان بارها گفته اند که رکورد شخصی بوده است. آیا اگر من می خواستم رکورد شخصی بزنم به فدراسیون شنا مراجعه می کردم و یا طبق روال همیشگی همچنان در دریا شنا می کردم؟ و اگر می گویند که شناگران دیگری وجود دارد من خوشحالم که پیشگام این رشته بوده ام و باعث افتخارآفرینی دیگر هموطنان عزیز در این رشته مخصوصاً خانم ها می باشم. ولی هیچ شناگری حاضر نمی شود که این سختی ها و حمایت نشدن ها (من حتی یک بلیط استخر هم از دولت دریافت نکردم چطور می گویند حمایت شده ام!) را به جان بخرد، همان گونه که از سال 87 که اولین رکورد دریایی ام را زدم چندین بار فراخوان زده شد ولی هیچ رکوردگیری انجام نپذیرفت و در مسابقات آب های آزاد در اولین دوره 3کیلومتر به عنوان پیشکسوت این رشته شرکت کردم، آن هم نه برای مسابقه بلکه برای حضور و تشویق دیگر شناگران به پیشنهاد استاد عزیزم آقای سادات منصوری.

3. آقای "حر منصوری عبدالملکی" که زمانی به عنوان مدیر برنامه حمل نماد پایداری دریای خزر همراه ما شدند مبلغ توافق شده را به صورت تمام و کمال دریافت کرده و تمام مدارک و اسناد بانکی به تصویر پیوست در این باره نیز گویای این حقیقت است، درحالی که همین فرد با سوء استفاده از موقعیت خود در این برنامه حمایتی، مبلغ 3 میلیون تومان هم از سازمان حفاظت محیط زیست دریافت کرد و همین امر سبب شد تا مورد اعتراض من و قایقران این برنامه (به عنوان مجریان اصلی) قرار گرفت. حال چه اتفاقی افتاده که مدعی شده و طلب چه مبالغی از ما می کند، برای خود ما نیز جای سوال است، اگر ایشان نیاز مالی دارند بگویند تا پدرم به ایشان وام دهند تا نشر اکاذیب در رسانه ها انجام ندهند.

4. سرچشمه اصلی ماجرای اخیر رسانه ای، از قلم فردی جاری شده که تا همین چند وقت پیش، مدیر برنامه من بود، نویسنده ای که در جنجال سازی خبری و رسانه ای ید طولانی دارد و بی اخلاقی را به حد کمال رسانده است. این فرد دورویی رسانه ای را به جایی رسانده که از یک طرف در یک خبرگزاری و یک سایت خبری (که رابطه نزدیکی با عواملش دارد) گزارشی سراسر دروغ درباره رکوردشکنی من منتشر می کند و از سوی دیگر با انواع و اقسام پیامک و پیغام های وایبری سعی در تهدید و اخاذی دارند، طبیعی است که هر عقل سلیمی می تواند تناقض آن رفتار رسانه ای و این رفتار پشت پرده را دریابد و از خیال خام این بی اخلاقی ها باخبر شود، نمایشی شرم آور که از بخل و حسد برآمده و به خیال بازیگرانش می خواهد مرا به حاشیه ببرد.

5. قانون و حقوق شهروندی حکم می کند که هر شهروندی در مقابل این مزاحمت ها و افتراها از قانون کمک و یاری بخواهد. بر همین اساس، من نیز تمسک به قانون را مناسب ترین راه برای حفظ حقوق شهروندی خود می دانم و علیه این بی اخلاقی ها به دادسرای جرایم رایانه ای شکایت برده ام. (تا سینه روی شود هر که در او غش باشد) و در اینجا از رسانه‌هایی که این مطلب کذب را کار کردند، می خواهم که پاسخ مرا منتشر کنند، در غیر این صورت از شکایت خودم صرفه نظر نمی کنم تا متوجه باشند قبل از مطمئن شدن و داشتن دلایل و مستندات نشر اکاذیب انجام ندهند.

6. و سخن آخر؛ من با کمک شما مردم نازنین (الهام اصغری) شدم. هرچه دارم و ندارم از همین مردم است که خوب را از بد و سره را از ناسره، تهمت را از حقیقت و دروغ را از واقعیت خوب تشخیص می دهند. پیشوانه زندگی ام نه آن رکورد و ساعت های طولانی شنا، که بزرگی خدا و اعتماد مردمی است که این آب و خاک را عزیز کرده اند. نه خناسان و دروغ گویانی که به اخلاق پشت پا زدند و روی دریای دروغ و افترا موج سواری می کنند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: شناگر ، افترا ، پیامک ، شناگر
نظرات بینندگان
انتشار یافته:
در انتظار بررسی: ۴
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
2
22
خداوند کذابین را هدایت کنند انشالله البته خانم ااصغری اگر ماجرایی که باعث اخراج مدیر مالی موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش شد را شفاف سازی کنند ممنون می شوم
نظرات بینندگان