arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۰۵۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۵ - ۱۴ تير ۱۳۹۳

جزئیات جدید از توزیع سبد کالا/ احتمال تنوع در کالاهای سبد دوم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
علیرضا بزرگوار در نشست خبری امروز خود با خبرنگاران گفت: تلاش دولت این است که کالاهای سبد دوم کالایی متنوع تر شود و البته اقلامی از سوی دولت مشخص خواهد شد که مبلغ مرتبط با آن در کارتهای خانوار شارژ می شود و مشمولان می توانند اقلام خاص و مشخصی که بارکد دارند را از فروشگاهها دریافت کنند.

مدیرعامل فروشگاه زنجیره ای رفاه در پاسخ به مهر افزود: در دوره قبل، این فروشگاه 2 میلیون و 400 هزار سبد کالایی توزیع کرد و اکنون نیز تلاش شده تا به عنوان یک مرکز شاخص توزیع کالاها، اقدامات لازم در تدارک سیستم مربوطه صورت گیرد. اما هنوز کالاها مشخص نشده است.

وی تصریح کرد: همچنین طرحی نیز در خصوص بهره مندی در دریافت لوازم خانگی به مردم نیز به دولت پیشنهاد شده است ولی باید سازوکارهای لازم برای اجرایی شدن آن در نظر گرفته شود. ولی تا زمانی که عملیاتی شود، باید چانه زنی های فراوانی صورت گیرد.

بزرگوار در ادامه از حضور فروشگاههای زنجیره ای رفا در نمایشگاههای ضیافت خبرداد و گفت: غرفه کالاهای اساسی در نمایشگاه ضیافت از سوی این فروشگاه برپا شده است و در تهران نیز 5 فروشگاه تا 3 بامداد مشغول خدمات رسانی به مردم هستند.

وی افزود: در سال مالی گذشته، 127 میلیارد ریال نسبت به قیمت های ثبت شده بر روی اجناس، به مردم تخفیف دادیم و در ماه رمضان فعلی نیز بر روی 21 هزار قلم کالا، تخفیف تا 46 درصدی اعمال کردیم. این در حالی است که در 31 استان کشور، در قالب 211 فروشگاه فعال با همکاری 3500 نفر پرسنل مستقیم کالای مورد نیاز را تامین می کنیم.

منبع: مهر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
2
7
سبد کالا نخواستیم،قیمت خودرو رو درست کنید
نظرات بینندگان