arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۱۱۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۰ - ۱۸ تير ۱۳۹۳

کاپیتان تیم ملی برزیل: از مردم برزیل عذرخواهی می کنم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تیم ملی فوتبال برزیل در مرحله نیمه نهایی بیستمین دوره مسابقات جام جهانی بامداد امروز چهارشنبه با نتیجه 7 بر یک برابر آلمان شکست خورد تا راهی دیدار رده بندی این دوره از رقابت ها شود.

داوید لوئیز که در این دیدار بازوبند کاپیتانی تیم ملی فوتبال برزیل را هم بر بازو بسته بود پس از این شکست گفت: خیلی سختی کشیدیم تا بتوانیم در این مسابقات مردم برزیل را بخندانیم و خوشحالشان کنیم اما نشد. به همین خاطر از همه آنها عذرخواهی می کنم. هواداران حمایت خوبی از ما کردند اما نتوانستیم به فینال برویم.

وی افزود: روز سختی را پشت سرگذاشتیم و در چند دقیقه خودمان را گم کردیم. حریف هم که دید ما خودمان را گم کرده ایم چند گل پشت سر هم زد و کار را تمام کرد. درست است که ما شکست سنگینی را پذیرفتیم اما درس های زیادی را هم یاد گرفتیم. بازهم از مردم برزیل عذرخواهی می کنم چرا که نتوانستیم آنها را بخندانیم.

منبع: مهر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
8
4
من دیشب بازی آلمان رو با صنعت نفت آبادان می دیدم نمیدونم بچه های صنعت نفت چرا اینقدر بد بازی کردن طفلک ها روز بدشون بود یا شاید از اسم آلمان ترسیده بودن ولی هرچی باشه باید حفظ آبرو می کردن. مگه برزیل بتونه انتقام بچه های صنعت نفت رو از آلمان بگیره و بس!
نظرات بینندگان