arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۰۰۶۵
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۰۹ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۳
صبح امروز انجام گرفت،

عمل جراحی موفقیت آمیز رهبر معظم انقلاب/عیادت روحانی و آیت الله هاشمی از حضرت ایت الله خامنه ای/دکتر مرندی: وضعیت عمومی رهبری کاملا خوب است/ایشان بعد از طی دوران نقاهت به منزل منتقل می‌شوند

حضرت آیت الله خامنه‌ای در پایان خاطرنشان کردند: ان شاءالله لطف خدای متعال شامل خواهد شد و کارها بخوبی پیش خواهد رفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رهبر معظم انقلاب صبح امروز تحت عمل جراحی قرار گرفتند که بحمدالله عمل با موفقیت به پایان رسید.

به گزارش «انتخاب» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در آستانه‌ی عزیمت به بیمارستان برای انجام عمل جراحی، در پاسخ به واحد مرکزی خبر گفتند: من یک عمل جراحی دارم و اکنون عازم بیمارستان هستم.

ایشان افزودند: البته جای نگرانی نیست. این به معنای آن نیست که مردم دعا نکنند لیکن ان شاءالله جای نگرانی نیست و یک عمل خیلی معمولی و عادی است.

حضرت آیت الله خامنه‌ای در پایان خاطرنشان کردند: ان شاءالله لطف خدای متعال شامل خواهد شد و کارها بخوبی پیش خواهد رفت.

لازم به ذکر است: رهبر معظم انقلاب اسلامی به دلیل عارضه پروستات صبح امروز (دوشنبه) در یکی از بیمارستانهای دولتی، تحت عمل جراحی قرار گرفتند که بحمدلله این عمل با موفقیت به پایان رسید.

 رییس جمهوری از رهبر معظم انقلاب عیادت کرد

دستیار ویژه رییس جمهوری گفت: حجت الاسلام و المسلمین «حسن روحانی» رییس جمهوری صبح امروز (دوشنبه) از حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در یکی از بیمارستان های تهران عیادت کرد.

«حسین فریدون» افزود: رییس جمهوری قرار بود صبح امروز از مشهد مقدس به قزاقستان سفر کند اما به دلیل جراحی رهبر معظم انقلاب و اطلاع از روند جراحی و سلامتی ایشان به تهران بازگشت.



وی خاطرنشان کرد: حجت الاسلام روحانی امروز برای دیدار دوجانبه با مقامات قزاقستانی به این کشور سفر می کند.

دستیار ویژه رییس جمهوری که با ایرنا گفتگو می کرد، ادامه داد: رییس جمهوری در ادامه این سفر برای شرکت در چهاردهمین اجلاس سران کشورهای عضو و ناظر سازمان همکاری شانگهای عازم دوشنبه پایتخت تاجیکستان می شود و در حاشیه این اجلاس با اعضای این سازمان بین المللی و مقامات این کشور دیدار و گفت و گو می کند.

 رییس تیم معالج رهبر معظم انقلاب: وضعیت عمومی حضرت آیت الله خامنه ای کاملا خوب است

دکتر «علیرضا مرندی» رییس تیم معالج رهبر معظم انقلاب گفت:جراحی حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب با بی حسی موضعی و بدون بیهوشی انجام شد و بحمد الله وضعیت عمومی ایشان کاملا خوب و طبیعی است.

به گزارش «انتخاب» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری،  دکتر مرندي ضمن ابراز رضايت  کامل از عمل جراحي پروستات انجام شده، گفت: اين عمل جراحي بدون بيهوشي و با بي حسي موضعي انجام شد.

دکتر مرندي همچنين افزود: عمل پروستات براي افراد در محدوده سني سالمندي و حتي ميانسالي، عمل رايجي است که در اغلب موارد نياز به برداشتن پروستات بوجود می آيد.

وي افزود: مدتي بود که اين عارضه در رهبر انقلاب ايجاد شده بود و نظر پزشکان اين بود که اکنون زمان مناسبي براي عمل است و رهبر معظم انقلاب نيز از نظر پزشکان معالج تبعيت کردند.

رئيس تيم پزشکي رهبر معظم انقلاب در خصوص فرآيند انجام عمل گفت: عمل مزبور صبح امروز و در مدت کمتر از نيم ساعت با بي حسي موضعي و بدون نياز به بيهوشي و بدون هرگونه عارضه اي انجام شد.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب در طول عمل در هوشياري کامل بودند و صحبت مي کردند و اکنون نيز در وضعيت خوبي هستند و از بنده خواستند که سلامت ايشان را به مردم ابلاغ کنم.

دکتر مرندی با اشاره به تأکيد رهبر انقلاب در خصوص انجام عمل در يک بيمارستان دولتي،افزود: رهبر انقلاب تأکيد داشتند که مزاحمتي براي ساير بيماران انجام نشود، لذا عمل صبح زود انجام شد.

آقای مرندی در پاسخ به سوالي درباره زمان ترخيص رهبر معظم انقلاب از بيمارستان نيز گفت: بطور معمول مراقبتهاي بعد از اين عمل براي همه بيماران بین 3 تا 5 روز در بیمارستان انجام می شود و در خصوص ايشان نيز همين روند طي خواهد شد.

وي ادامه داد: پس از ترخيص نيز مانند همه بيماران، در دوره نقاهت، محدوديتهاي بعد از عمل از لحاظ میزان فشار کاري وجود دارد و ايشان اگرچه فردي فوق العاده پر کار هستند، اما بايد به مدت چند هفته از فشار کاري خود کم و برخي کارها را نيز حذف کنند، البته اراده ايشان بر اين است که هر چه زودتر به حالت طبيعي بازگردند.

رئيس تيم پزشکي رهبر انقلاب همچنين از زحمات کادر پزشکي و پرستاران در انجام عمل جراحي و همچنين از دعاهاي خالصانه مردم ايران براي سلامتي رهبر معظم انقلاب قدرداني کرد.

رهبری بعد از طی دوران نقاهت به منزل منتقل می‌شوند

آیت اله گلپایگانی با بیان اینکه حال مقام معظم رهبری بسیار خوب است گفت:‌ مقام معظم رهبری پس از گذراندن 5-6 روز دوران نقاهت به منزل منتقل می‌شوند.

مسئول دفتر مقام معظم رهبری در مراسم بدرقه رییس جمهور به قزاقستان در فابیون جمهور فرودگاه مهرآباد در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در مورد وضعیت مقام معظم رهبری تصریح کرد: حال ایشان به لطف خدا خوب است و اطبا از حالشان راضی بودند. البته اطبای برجسته و متخصص این کار بودند.

وی افزود:‌مقام معظم رهبری بعد از عمل جراحی به فاصله بسیار کوتاهی به اتاق خود منتقل شدند چرا که ایشان را بی حس کرده بودند و بیهوش نکرده بودند و من بعد از اینکه به اتاق‌شان آمدند با ایشان صحبت کردم و حالشان بسیار خوب بود و مشکلی نداشتند.

عیادت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از رهبر انقلاب

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دقایقی پیش با حضور در بیمارستان، از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای عیادت کرد.

آیت‌الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دقایقی پیش با حضور در بیمارستان، از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای عیادت کرد.


نظرات بینندگان