کد خبر: ۱۸۰۴۷۸
تعداد نظرات: ۲۰۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۷ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
«انصار حزب الله» اعلام کرد:

آغاز عملیات گسترده برای منکوب مفسدین و حذف حامیان آنان/ميدان عمل در تهران بسيار وسيع و حجم فعالیت بالا خواهد بود

«عبدالحميد محتشم» دبيركل «انصارحزب الله» و مدير مسئول هفته نامه «يالثارات الحسين» اعلام کرد که این گروه عملیات وسیعی برای حذف مفسدان و حامیانشان اغاز کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


«عبدالحميد محتشم» دبيركل «انصارحزب الله» و مدير مسئول هفته نامه «يالثارات الحسين» در دیدار با خانواده «خلیلی»  شهید امر به معروف و نهی از منکر اعلام کرد که این گروه عملیات وسیعی برای حذف مفسدان و حامیانشان اغاز کرده است.

به گزارش «انتخاب»، وی گفت: شهادت غريبانه برادرمان ، اراده حزب الله را براي آغاز يك حركت منسجم به حركت درآورد و اكنون قصد بر اين است تا با وجود همه حملات شبانه روزي معاندان و منافقان برای مجريان ام الفرائض ، شيوه انجام عمليات به گونه اي باشد كه مفسدان را كه به دليل فضاي تسامح حكومتي تجري يافته اند منكوب و حاميان آنان را از صحنه عمل حذف كند.

عبدالحميد محتشم درحالي گستره عمليات را كشوري خواند كه وعده داد: ميدان عمل در تهران بسيار وسيع وحجم عمليات بالاخواهد بود.

مدير مسئول هفته نامه يالثارات تاكيد كرد كه به اذن خدا نامعادله غلط جاري كه بر اساس آن وزن مفسيدن و حاميان آنان در جامعه به ضرر متدينين تغيير يافته ، را دگرگون خواهيم كرد زيرا اگر ما به مقابله با اين جريان برنخيزيم ، اين جريان مفسد خواهد بود كه در برابر حزب الله خواهد ايستاد.

وبسایت «انصار حزب الله» همچنین، فلسفه ديدار اعضای خود با خانواده شهید «خیلی» را اعلان رسمي آغاز به كار گروههاي سيار امر به معروف و نهي از منكر «انصارحزب الله» اعلام کرده است.

براساس این گزارش، اعضای «انصار حزب الله» در قالب تيم هاي چند ده نفره برادران و خواهران ، در نقاط مختلف شهر فعال شده اند.

پیش از این، وزیر کشور ضمن مخالفت با فعالیت گشت‌های موتوری انصار حزب الله اعلام کرده بود که هر فعالیت اجتماعی در کشور باید مبتنی بر قانون و مجوز قانونی باشد و اگر برخلاف آن کاری صورت بگیرد با ممانعت روبرو می شود.

روح الله جمعه ای مدیر مرکز اطلاع رسانی وزرات کشور نیز در این باره گفته است: هر گونه اقدامی که دارای مجوز نباشد مورد تایید وزارت کشور نیست. توصیه می‌کنیم چنانچه افراد، گروه‌ها یا تشکل‌ها نسبت به هر گونه فعالیت اجتماعی نقد یا اعتراضی دارند از مجاری قانونی اقدام کنند. همه ملتزم و معتقد به رعایت قوانین هستند و استثنایی وجود ندارد. تشکل انصار حزب‌الله هم باید توجه داشته باشند که در کشور قانون حاکم است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۰۵
در انتظار بررسی: ۱۷۷
غیر قابل انتشار: ۶۳۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
20
2005
برای مفسدان اقتصادی که منشاء تمام بی اخلاقی هاست برنامه ای ندارند؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
اولش فکر کردم این رئیس جمهور میاد و اوضاع بیعدالتی و رانتخواری و فامیل بازی کمتر میشود ولی با چشم خویش دیدم که اوضاع واقعا بدتر شد البته در بخش صنت و خودرو. حالا هم که انصار میگه میخواد با فساد بجنگه میگم نکنه این دفعه و این تیم میخواد کاری برای آدمهای بی کس و بیچاره بکنه! خدایا بداد ناامیدان برس. همه جوانانیکه کسی را در مقامهای بالا ندارند در یاس و ناامیدی بسرمیبرند.
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
نه عزیر معمولا مفسدان اقتصادی واسه بقیه برنامه دارند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
لزومی وجود نداره برای انجام کاری ، کار دیگری را نفی کنیم،
البته می دونم فهمیدنش برات سخته.
اما منظورم اینه که میشه هم در زمینه اقتصادی و مبارزه با فساد اقتصادی فعال بود هم فرهنگی اجتماعی ، یا میشه کسی توانایی فعالیت برای مبارزه علیه فساد اقتصادی نداشته باشه اما در زمینه فرهنگی اجتماعی داشته باشه ،
قرار نیست هر کسی برای انجام هر فعالیتی در همه زمینه ها فعال باشد ، اگر هر کسی وظیفه خودش را بخوبی انجام دهد کارها درست میشه ، مثلا استاد دانشگاه وظیفه اش درست درس دادن است ، یک بنا هم وظیفه اش ساخت و ساز است، هر دو محترم اند اما وظایفشان متفاوت است و لازم.
س
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
امر به معروف و نهی از منکر زبانی نیازمند کسب مجوز نیست وظیفه شرعی همه است (البته شرایطی هم دارد در شرع) اما در کار اجرایی این وظیفه نهادهاست،
اما اگر کسی امر به معروف زبانی کرد و کسی خواست جوابش را با چاقو بدهد ایرادی دارد چند نفر بیایند و چاقو کش را بگیرند؟ نه ایرادی ندارد ،
اینها هم می خواهند شاید همین کار رو بکنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
برادر ناشناس 12:15 مطمئنی امر به معروفشون فقط زبانیه ؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
15
968
کاش قشنگ توضیح میدادین که اصلا جریان چیه و انصار الله کی هستن و چه اتفاقی افتاده شهید خلیلی کیه من که اصلا نفهمیدم یعنی چی عملیات گسترده برای چی ضد کی بیشتر توضیح بدین مردم نمیشناسن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
دیگه وقتشه رئیس جمهور منتخب که خود عضو برجسته جامعه روحانیت مبارز ، عضو مجلس خبرگان رهبری است در مقابل این اصولگرا نماها کاری بکند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
نمی دونم چرا یاد داعش و اجرای احکام اسلام توسط داعش افتادم !!
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
20
1283
گرفتاری مردم تمونی نداره....
خدا نجاتمون بده...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
18
1071
زرشک، هر دم از این باغی بری می رسد!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
17
1213
یعنی مملکت انقدر ... که یکی نیست جلوی اینها رو بگیره
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
بله همینطوره که میفرمائید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
12
749
انا لله و انا الیه راجعون
پاسخ ها
ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
آشتی ملی دکتر روحانی،هنوز به دنیا نیامده،مرد .
ناشناس
|
Canada
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
27
1196
مردم بشدت با آنها برخورد خواهند کرد، آقای رییس جمهور اجازه ندهید هرکسی که دلش بخواهد به زن و دختر مردم متعرض شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
برادر کی از خواب پا میشی؟
پیام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
12
451
هه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
26
695
کجا امیرالمومنین اینگونه برخورد میکرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
17
921
آقاي وزير كشور، اگر با اين جماعت خودسر يكبار براي هميشه برخورد نكنيد،‌ بساط اينها رو خود مردم براي هميشه جمع مي كنند دود آن هم در چشم همه خواهد رفت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
824
78
احسنت بر شما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
والللللللللللله . احسنت بر شما .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
شرمندم بخدا ، اشتباهی مثبتو زدم
ناشناس
| Germany |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
متاسفم برای شما که افکار خود را به زور میخواهید اجرا کنید .کمی فکر کنید.آیا بین داعش و شما شباهت های زیادی نمیبینید ؟
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
16
732
در تمام دنیا قانون حرف اول و آخر را میزند ولی در ایران افراطیون و دلواپسان جای قانون همه کاری میکنند بیچاره قانون و مردم
حسینی دولت آبادی از قزوین
|
Finland
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
12
625
با کدام مجوز ؟ گروههای دیگر هم میتوانند به اذن خدا گروههای چند ده نفره راه بیندازند ؟ یک بار برای همیشه باید قانون شکنان سرکوب شوند . سالهاست که افراط و تفریط بلای جامعه ایران است .
حسین
|
Hong Kong
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
11
531
قانووووووووووووووووون ؟؟؟!!!!
آقا مارو نخندون که اصلا حالی نمونده
شکوهی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
6
250
اوه اوه
مصطفی
|
Germany
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
9
454
تنها کسایی که از این کار خوشحال میشن، دشمنای اسلامن. چون میدونن این کار انصار عامه مردم رو به شدت از دین زده میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
7
457
امیدواریم روحانی به عنوان یک حقوق دان جلوی این بی قانونی گسترده رو بگیره.البته همه می دونن آقایون درد دین ندارن و گرنه در زمان احمدی نژاد وضع خیلی بدتر از الان بود ولی آقایون چون در اون دوران در پست بودن وقت رفتن به خیابون رو نداشتن ولی در دولت جدید چون بلیط نداشتن و پیاده شدن خوب دنبال یک کار می گردن.امیدواریم این گروه منابع مالیه خودش رو به مردم بگه وگرنه اینها که زن و بچه دارن چطوردر خیابان می گردن و کار نمی کنن، قطعا برای خدا هیچ گربه ای موش نمی گیره.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
14
302
کو گوش شنوااااا. مطمئن باشید اینا کار خودشونو بدون مجوز هم میکنن. مطمئنم!!!!!!!!!
تورج
|
United States of America
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
7
301
چه شیر تو شیری شده....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
8
442
اینا دوره احمدی نژاد داشتن کفناشونو می شستن؟
بهزاد
|
Philippines
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
7
346
مگه مملکت قانون و مجری قانون نداره؟!
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
10
563
غلط زیادی نکنید. اتینجا عراق نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
ایول
مهدیه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
++++++++++++++++++++++++++
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
8
344
قانون شكني و خودمختاري تمام به اسم اسلام
سید کاظم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
6
215
تغییر وضعیت فرهنگی اصلاح فرهنگی میخواهد نه چوب و باتوم ودلیل اینکه فرهنگ بد در جامعه ما اصلاح نمیشود فساد مدیران و بزرگان هنرمندان معروف جامعه ماست که باید الگوی جوانان باشند تا آنها اصلاح نشوند جامعه اصلاح نمیشود وقتی رشوه خواری رانت وفساد اخلاقی در بین این افراد بیداد میکند حال به جوانان بگوییم که اینها بد است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
وضعیت فرهنگی ما خوب نیست درست ولی مشکل ظاهر و لباس وحجاب نیست! مشکل دروغ و ریا و ریشه کنی اخلاق هستش که اگه اخلاق حاکم بود، چون دروغ جمع می شد مردم همه کارهاشون از جمله ظاهرشونو دست میکردند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
4
245
در اين شرايط حساس منطقه كه گروه هاي افراطي بنام اسلام
به تخريب وجه اسلام در نزد جهانيان پرداخته اند هرگونه بي
قانوني و تعرض به جامعه جز اب ريختن به أسياب در حال
اضمحلال أنان نيست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
6
200
کی این خط و نشان کشیدن تمام میشه بابا الان ایران نیاز به همبستگی داره دوره افراط گیری سر رسیده هر چیزی به اعتدالش توی کشورهای همسایه ببینید چه خبره نزارین ارامش کشور بهم بخوره
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
7
174
هر فعالیت اجتماعی باید مبتنی بر قانون باشه. این حرف درستیه که وزیر کشور زده و حتما نظر مردم و نظام و رهبری هم همینه. داعش از خشونت به اینجا رسیده.
یه استاد دانشگاه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
3
241
باید دید این گروههای "ظاهرا خودسر" از کجا حمایت می شوند. این که دیگه تعارف بر نمی دارد!!!
ناشناس
|
India
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
6
354
من یک رزمنده زمان جنگم. از همین جا اعلام می کنم که این حرکات ها مشابه حرکت داعشی ها در عراق و سوریه است البته با شکل متفاوت. مملکت قانون دارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
خدا خیرت بده برادر که حرف دل من رو زدی.
امید م
|
United States of America
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
3
231
چرا قوه قضائیه با این آدما برخورد نمی کنه؟؟؟؟!!!مگه ... هر کسی خواست بیفته تو جامعه خودش حکم کنه؟
مهران اصلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
3
180
از دولت محترم خواهشمندیم در این مسئله ورود کند.چون ممکن است این کار برادرانمان باعث ایجاد تشنج و بدبینی به دولت شود.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
4
77
:)
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
3
247
شما زمان فسادهای عظیم و بی همتای اقتصادی کجا بودی ؟؟؟
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
2
211
"این گروه عملیات وسیعی برای حذف مفسدان و حامیانشان اغاز کرده است"
اولا آجرك الله، ثانيا همه جا و تو هر جناحي ممكنه مفسد پيدا بشه اما براي اينكه متهم به سياسي كاري نشويد لطف كنيد از كساني شروع كنيد كه خودتون مسبب قدرت گرفتنشون بوديد. يه دوجينشون رو هم ميتونيد تو دانشگاه ايرانيان پيدا كنيد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
عزیز من اینا با زن و بچه مردم کار دارن نه با اونا! همینا بودن که زمان خاتمی هم اومدن و زندگی رو به کام مردم تلخ کردن
علی
|
Canada
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
5
104
نه افراط ونه تفریط،هر دو گروه جاهل می باشند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
0
138
دیگه دوره ابن جور گردن کشیا گذشته با زور نمیشه کاری رو درست کرد برادر مگر فقط شماها ادمهای خوبی هستین یا قانون خدا را شما بلدید درست اجرا کنید.
خودم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
2
172
اي كاش برادارن انصار حزب الله در مورد بي عدالتي فقر اعتياد رشوه فاميل بازي و رانتي كه در كشور وجود داره هم غيرت داشتند
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
3
152
اول یک نگاه به اعمال خودتان بیندازید بعد به دیگران امرو نهی کنید. چرا اینقدر از درست کردار بودن خودتان مطمئن هستید.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
3
181
این گروه در زمان احمدی نژاد و فساد و چپاول بیت المال کجا بودند؟
دیگران
|
Germany
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
1
125
و این هم رونمایی از ... در ایران . . .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
2
107
کاسه داغ تر از آش
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
1
154
اقای محتشم: داعش و گروه های تروریستی دور و برمان جولان میدهند.مردم را از خود دورتر نکنید و زور بازویتان را به رخ انها بکشید نه مردم خودمان
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
1
119
امیدوارم که برای مبارزه با ویژه خواران و غارت گران بیت المال هم خون دوستان به جوش بیاد...
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
2
184
این دوستان منابع مالیشون از کجا تامین میشه؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
جانا سخن از زبان ما میگویی به مولا
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
1
138
الان داره مردم رو تهدید میکنه ؟
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
7
98
چرا اینجا کسی نظر نمیده؟
اما برای ی فوتبال 100 نفر خودشونو میکشن؟
قضیه اینه که این سایت و سانسورچی های این سایت اجازه نمیدن کسی نظرشو بگه، نباید در مخالفت با سایت حرف زد، یا چیزی گفت که نون این آقایون سایتی آجر بشه احیانا.
همین کارو میکنین که آخرش باید اخبارو با فیلترشکن دریافت کرد .
متاسفم
ناشناس
|
France
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
3
188
مگه مملکت قانون نداره که اینا راه بیفتن توی خیابون و برای نوامیس مردم ایجاد مزاحمت کنند ؟ پلیس چکارس پس ؟؟
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
4
145
این دوستان در زمان دولت آقای احمدی نژاد کجا بودن که فساد اقتصادی غوغا میکرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
327
15
دمشون گرم؛ آقا ما هم هستیم

از روحانی که چیزی ندیدیم با این وزیر ورزشش که پرسپولیس رو به خاک سیاه نشوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
چی می گی ؟ چه ربطی داره بهم حرفات ؟ انصار به دایی چه مربوط ؟ دایی به روحانی چه ارتباط ؟ کلا خوبی ؟
فرخ
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
بخدا ما هم زمان احمدی نژاد دریغ از اینکه یه لقمه نون کباب با هوگوچاوز مرحوم بخوریم...اصلا چرا راه دور بریم تو دوران احمدی نژاد دق کردیم استقلال و پرسپولیس اینقدر مساوی کردن...تازه تو اون دوران اگه یادت باشه همینطوری ابدوغ خیاری دریاچه ارومیه خشک شد...منم با شما موافقم دم دوستانتون گرم بیان تا حالی از بدحجابا بگیرن که دیگه تلافی اون چلوکباب نخوردن با هوگو چاوز و مساوی پرسپولیس در بیاد!!!
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
5
126
خدا رحم کنه باز گروه فشار بیدار شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
9
85
مجوز؟ شوخی می کنی؟
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
6
146
اینا چکاره اند که میگن عملیات گسترده
مگه این کشور قانون و مقررات نداره نیروی انتظامی و دیگر نیروها تو کشور ما نقش چیرو بازی میکنن
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
آقا دمت گرم
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
5
142
اشتباه نکنم انصار حزب اله همون گروه فشار سابقه که دوباره داره زنده میشه
پویا
|
Germany
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
17
72
همین جریاناته که باعث میشه دوباره جنبش هایی مثل اصلاح طلبی دوباره توی دانشگاه ها پدیدار بشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
5
88
وای بر مردم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
3
90
یعنی چی؟ همون عقاید قرن بوقی و عصر حجر رو میخوان پیاده کنن. با این برنامه ها نمیشه جلوی پیشرفت یک مملکت رو گرفت. وزارت کشور باید بطور جدی با این گونه افراد برخورد کند...
سید مهدی
|
France
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
0
105
خدا خیرتون بده فقط یادتون نره اون باتومی که میزنی به دست و پای بچه های کشورتون میزندید
بچه های همونایی که طی 8 سال جنگ با عراق کشور رو حقظ کردن...
مجید
|
Germany
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
1
88
فکر کنم مملکت قانون داره! همینجوری نیست که ملت جلوی خودسر ها سکوت کنند!
ناشناس
|
Canada
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
1
59
الان ینی چی ؟
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
2
108
انتخاب جان می دونم که چاپ نمی کنی ولی میگم.
این درست که وضعیت حجاب داره به بیراهه میره.ولی بد نیست برادران انصار حزب اله اگه مرد عمل هستند غیرت شون رو در جمع آوری خرده فروشان مواد مخدر و معتادان خطرناک و حتی قاچاقچیان بزرگ مواد در تهران نشان بدهند و به کمک نیروی انتظامی بیان که از اوجب واجبات است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
1
98
اخرسر این انصار حزب الله و دار و دسته اش با این تندروی ها یک کاری می دهند، مردم هم یک استانه تحملی دارند دیگه.
امیر
|
Germany
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
1
119
اگر دوست دارید بحران ساز شوید ...بسم الله
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
198
13
اگر به امر به معروف و نهی از منکر زبانی که وظیفۀ شرعی همه ماست عمل کنیم، %80 از صحنه های زشت و مفاسد از بین می رود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
مسعودجان خودت به تنهایی آمار گرفتی؟موی بشکافی ز عیب دیگران/چون به عیب خود رسی کوری از آن.
عزیزجان هرکسی مامور خودش باشه و خودش رو اصلاح کنه خیلی بهتر از این لات بازی هاست
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
تو اول برو شرایط امر به معروف و نهی از منکر رو بخون بعد بیا اینجا تز بده ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
1
75
مگر مملكت قانون نداره كه هر كي يا گروهي سر خود عمل كنند و بهانه دست دشمن بدن.حالا ميخواد حزب ا.. باشه يا هر گروهي
جوان ف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
270
11
ماشالله حزب الله
پاسخ ها
ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
لطفا نام مقدس حزب الله را با کارهای طالبانی و داعشی به گند نکشید.در ضمن اینجا ایران است.
فرید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
1
74
دولت اعتدال اجازه ی هیچگونه خودسری را نمیدهد ووزارت کشور جلوگیری میکند.چون این کارها به صلاح نیست.
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
238
8
دمشان گرم
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
0
98
از این برادران تقاضا دارم این انرژی بالا و احساس مسئولیت رو برای مبارزه با زورگیری در تهران به مصرف برسانند. چرا زورشان به مردم عادی رسیده؟
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
1
96
تو این 8 سال کجا بودند
اصغر
|
Germany
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
263
8
امر به معروف و نهی از منکر باید انجام شود حتی به زور
پاسخ ها
علی عسک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
وقتی به زور بخواهی محصولی بعمل بیاوری !!!
ان چغندر خواهد بود!!!!
ناشناس
|
Canada
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
3
94
عجب کشوری داریم
هرکس دلش بخواد گروه تشکیل میده
پاسخ ها
فضول
| Germany |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
هر کس نه .بعضی ها.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
3
128
کاش به جای ای کارها اینها میرفتن توی روستاها به کشاورزی و تولید و دامپروری میرسیدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
این ها که کاری بلد نیستند !!
پیام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
3
71
ان شاالله بخاطر لجبازی با روحانی نبوده باشه...
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
3
67
دولت در دولت....
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
3
83
قوه مجریه باید مخصوصا وزرت کشور باید از اینها شکایت کند و در غیر اینصورت همه اینها را دستگیر کند
نادر
|
Nepal
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
2
70
این اقدامی که حزبی ها انجام می دهند اشتباه

بزرگی است

اینهارو باید هرچه سری وزیر کشور دستور برخورد بدهد
حرف حق
|
Germany
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
144
22
والا برخی افراد وقتی به نوع پوششون اعتراضی هرچند بدون خشونت با زبان خوب میشه هم خیلی زود جبهه می گیرند و با داد و بیداد شروع به فحاشی می کنن، از اون طرف بعضی ها هم به بدتیرن نحو ممکن و با تخریب شخصیت طرف مقابل اقدام به اعتراض نسبت به نحوه پوشش می کنند.
به نظرم هر دو کار خوب نیست و در یک حد و اندازه است. بهتر است قانونی تصویب شود که معقول باشد و حدود را مشخص کند و هر دو طرف مجبور به تمکین باشند.
فرید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
7
77
دولت باید جلوی اینها را بگیرد . مضرر هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
5
79
دهن کجی به دولت یا قانون یا هردو !؟
امید ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
247
14
درود بر شما
مورد حمایت امت حزب اللّه هستید
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
7
87
یکی نیست جلو این افراطیها رو بگیره ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
199
9
دمشون گرم که شما را به حرکت واداشتند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
3
87
همه چی خوب بود فقط همین یه چیز رو کم داشتیم ....
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
0
35
با سلام
خدایا از اینکه چه کسانی خود را مدعی امر به معروف و نهی از منکر می دانند به درگاه تو پناه می برم. کاش کسی جرات می نمود و سابقه این افراد را بر ملا می نمودٰ آنگاه می دیدیم چگونه می خواهند در برابر ملت سر خود را بلند نمایند.
خدایا کمکمان کن که آدم بشویم
تدبیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
0
38
این دوستان همانان هستند که داعش رو محکوم میکنند؟!!! تند روی در هر شکل هر کجا و هر صورت آن محکوم و شکست خورده است انسان موجودی است مختار دوستان بهتر است به آیات قرآن مراجعه کنندو مانند دیگر گروههای تند رو چهره اسلام را تخریب نکنند
مجید
|
Finland
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
0
32
باز هم گروه های افراطی مستمسکی برای قانون شکنی پیدا کردند . اینکه چرا این قوم هنگامیکه مرحوم خلیلی در بستر بودند برای هزینه درمان و نگهداری ایشان اقدام نکردند قدری نگران کننده است . متاسفانه همیشه مرده جوانان برای عوامفریبان ارزش دارد
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
0
35
اگر جلو اینها را نگیرن میشن داعش شیعه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
0
35
شما اگه واقعا دنبال مفسد بودی فساد های 3000 میلارد ی کاسبان تحریم و ... را پیگیر می شدی نه اینکه با حرکاتی که فقط باید براساس قانون و توسط مجریان قانون و بر اساس سیاست نظام باید صورت بگیرید به تشنج در جامعه دامن بزنی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
0
26
از ديده عده زيادي از مردم هم اين اقايان نماد تحجر و قانون شكني هستند أيا بايد خود مردم با اينها بر خورد كنند؟ مگر مملكت قانون و صاحب ندارد ؟
محمد حسین
|
Iraq
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
0
45
انصار حزب الله کلید زدند آشوب خیابانی را..... آخر الزمان است بالاخره یکی میگوید من حزب الله هستم دیگری می گوید من خلیفه ی داعش هستم دیگری می گوید ما جند الله هستیم..... دلم برای خدا می سوزد که به نام او چه کارها نمی کنند.
خدایا فرج مولا و صاحبمان را برسان.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
0
36
کدوم مفسدین!
اگر عرضه دارید مفسدین اقتصادی رو پیگیر شوید!
وگرنه همش ادا و اطوار!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
0
41
بازهم داعش بازی!!!!!!!!!!!!
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
40
4
به نظرم نیاز به یک پاکسازی اساسی داریم من با این سخنان کاملن موافقم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
0
20
حذف مفسدان و حامیانشان ?
تکفیر وترور؟
ناشناس
|
Germany
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
61
2
امیدوارم دولت مانع تراشی نکند.باید بالاخره بد حجابان را حذف کرد.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
1
99
من دقیقا متوجه نشدم! باند گنگستری موتورسوراران راه انداختن؟
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
4
65
کاسه های داغتر از اش..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
4
48
یا خداااا !!!!
کارون
|
United States of America
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
3
57
خدایا خودت به ما رحم کن.
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
3
106
تند روی ،تند روی است ، چه داعش باشد ، چه این برادران انصار
ناشناس
|
China
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
3
49
يعني چي ؟؟
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
289
20
لطفا با بدحجابان بی رحمانه برخورد کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
لطفا کنترل چشمانتان را داشته باشید.
ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
شما چند نفر هستید که به جای ما مردم ایران حرف می زنی؟این حزب اللهی ها چرا در لبنان ،نهی ازمنکر نمی کنند؟
محمود
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
1
32
جناب آقای عبدالحمید محتشم با این کار شما هرج و مرج و بی قانونی رخ می دهد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
49
3
درود باید تمام مفسدینی که عادت کرده اند چاقو کشی و عربده کشی کنند حتی در مقابل برادران بسیجی وطلبه هم چاقوکشی کنندبشدت سرکوب شوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
1
28
اوغور به خیر !!! این هشت نه سال کجا بودین ؟؟؟!!!!
علی
|
Singapore
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
3
69
خدا خودش به خیر بگذرونه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
287
14
درود بر برادران حزب الهی امیدواریم جلوی مفسدان فرهنگی واقتصادی گرفته شود
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
پناه میبرم به خدا از دست این افکار که میخوان یک تفکر سیاسی رو به بهانه های ... حذف کنن
با این کار فقط اصلاح طلبی رو تو دل مردم شکوفاتر میکنین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
2
31
اگه منظور برخورد با کسانی بوده که برای شهروندان مشکل ایجاد میکنند که عالیه مثلا برخورد با قمه کش ها،سارقین مسلح...
محمد حسین
|
Colombia
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
1
34
آبرومون را در جهان میبرن.هر چی روحانی و ظریف بافتند اینا رشته میکنن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
4
157
یعنی چی، اینا کین که میخوان عدالت برقرار کنن... خود اینها باعث بی قانونی در کشور هستند!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
1
48
این اعلامیه که جرم مشهود نیست !
تهدید مردم و مسئولین مملکت اون هم علنی !!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
نه چون قبلش با شریعتمداری هماهنگ شده ، جرم مشهود به حساب نمیاد
ناشناس
|
United States of America
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
1
33
این همون کاری هست که داعش میکنه.
دقیقا همون کار بدون هیچ کم و کاستی
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
1
41
اینها داعشی هستتند باید جلوی افراطی گرایی انها رو بگیرند
شهریار
|
Belgium
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
37
10
من عقیده اینارو ندارم ولی خدایی خیلی حال میکنم وقتی از این حرفا میزنن!
دلیلشم اینه که اقلاً برای اعتقاداتشون منتظر نمیمونن کسی بهشون اجازه بده و با جونو دل کارشونو میکنن.
متاسفانه توی کشور ما قانون فقط جایی عمل میشه که به نفع قدرتمندا باشه و واقعاً باید مردم برای اینکه حرفشونو بزنن یا کاری بکنن خیلی شجاعانه برن جلو.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
1
34
واویلا واویلا.چه خبره اینا از کجا سبز شدن مردم کم دردسر دارند.بابا مملکت غارت شد شما کجا بودید که حالا احساس خطر می کنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
19
19
اگه دولت نتونه جلوی اینارو هم بگیره ,همون احمدی نژاد برگرده بهتره
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
1
47
عجب شباهتی بین ادبیاتایشون وداعشیا وجود داره...خداوند کشورها رو ازدست افراطیون نجات دهد.
نوید
|
Germany
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
1
47
وای بر نیروی انتظامی که کلاهش اونقدر پشم ندداره که اینا اینجور جولان میدن
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
1
34
شما گروه خودسر باید در هشت سال دولت قبل که فسادوچپاول وغارتگری بیداد میکرد قیام میکردید پس معلوم میشود حال که مردم ایران همفکران شما را در دولت قبل بارای خود پس زده اند میخواهید خودی نشان دهید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
1
39
شدیم پاکستان بی در و پیکر؟
مطمئنا اینان ایران را چون پاکستان میپسندند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
1
63
من اجازه نخواهم داد ماموری بی نام و نشان در خیابان از کسی سوال کند

(دکتر روحانی همایش تدبیر و امید ورزشگاه شیرودی 18/3/92 )
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
1
31
اگر صداقت دارید به سراغ مفسدین افتصادی بروید
عبدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
1
28
هر موضوعی را باید از طریق قانون ومسئولین مربوطه پیگیری شود
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
1
33
حالا این حرفها و خط و نشانها مصداق تشویش اذهان عمومی نیست؟اگر هست مجازاتش چیه؟
سعید
|
United States of America
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
1
31
بعد بیان به داعش گیربدن اینا خودشون یه پا داعشن
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
1
35
بهتره برن به داعش بپیوندند چون مثل آنها فکر می کنند تاریخ آنها گذشته است
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
1
34
بنده برام جای سواله. واقعا مملکت چه فرقی با 1.5 سال پیش کرده که این آقایون اینقدر دلواپس فرهنگ شدن؟
اگر روحانی موضع درستی اتخاذ نکنه بیم این میره که مردم از رای خودشون پشیمون بشن.
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
1
32
اگر نگران منافع خودتان نیستید اگر نگران اسلام هستید بروید سراغ داعش.رسیدن به صحرای سینا.
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
1
30
برادران عزیز چرا در دولت قبل کفن نمی پو شدید ، زمانیکه این همه دزدی شد شما چرا مو تور هايتان حرکت نکرد ، به خدا ما هم ا زاین وضعیت اجتماعی نا راضی هستیم اما متوجه یک بام دو هوا نمی شم امیدوارم شما خا لصانه ودور از مسایل سیاسی ابراز وجود کنید وجامعه را به حرج ومرج وتقابل نیاندازید
علیرضا
|
Germany
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
60
1
واقعاً احسنت
ایرانی
|
Germany
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
1
33
کاش این عملیات گسترده برای داعش بود نه برای هموطنان .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
1
32
فکر کنم تازه اخبار فساد هشت ساله دولتهای نهم و دهم به برادران حزب الهی رسیده
ناشناس
|
Germany
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
0
32
به راستی در قرن ۲۱ این رفتارهای متحجرانه چه معنی دارد؟آقای روحانی مدیونه تمام رای های مردمی هستی که با هزار امید بهتون ررای دادند اگر در برابر این قانون شکنی کاری نکنید.
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
3
22
من با نظر ظاهری تمامی دوستان موافقم.اما این حرکت اگر به معنای واقعی برای مقابله با ارازل و مفسدان باشه حرکت بسیار به موقعی است.به هر حال پیش گیری بهتر از دزمان است.دوستان توجه کنند:وقتی شهر اشوب بشه "غورباقه هفت تیر کش میشه"
ناشناس
|
Germany
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
1
31
حزب اللهی واقعی کسی است که علیه داعش می جنگد.
ناشناس
|
Belgium
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
1
34
مگر ايران دولت ندارد که گروههای خودسر به بهانه های گوناگون مردم را اذيت ميکنند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
74
4
فساد و فحشا دارد ریشه خانواده های ایرانی را از بیخ و بن می کند. سری به دادگاهها بزنید خانواده های تک سرپرست که مجبورند جور خوشگذرانی مردانی را بکشند که بدنبال زنان و دختران هوسبازند و حتی فرزندان خود را هم فراموش کرده اند.
فساد در ادارات حتی ادارات دولتی بیداد می کند. چرا دولت خود اقدام موثری انجام نمی دهد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
عزیزم این چیزهایی نوشتی حاصل هشت سال مدیریت جهانی محبوبتون احمدی نژاد بود
علی
|
United States of America
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
1
34
اگر مردید بروید جلوی منکرهای عظیم داعش را بگیرید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
1
29
فکر میکنم میخواهندبا مفسدان مالی دو دوره دولت احمدی نژاد و حامیانشان برخورد کنند.
احساساتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
1
52
بابا این چرندیات چیه اصلا یه آمار بگیرید ببینم بین مردم شما چه جایگاهی دارین .امثال شماها به دین ضربه میزنید
بنده چند روز پیش تلوزیون صحنه ای از اول انقلاب نشون داد مردم چه زن چه مرد چه با حجاب چه بی حجاب بدون تعرض و نگاه غلط به هم با وجدت کلمه امام و انقلاب رو صدا میزدند و لذت بردم
این رو گفتم و دیگه خود توضیحات برای این آقایانه که بجای استغفرالله خدا هم برای مردم نقش و نشون میکشند
هادی
|
Mexico
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
1
31
هرکاری روش خاضی داره.عمل به فریضه ی امر به معروف باید به همان صورتی از معصومین در کتب فقهی نوشته شده باید انجام شود.
روشی که این آقایون پیش رو گرفتن جزء ترسیم کردن چهره ی خشن و تندی از اسلام ناب ندارد و بالعکس موجب دوری مردم از دین می شود.
تاشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
1
36
به امیدانکه افراط وتفریط ریشه اش درایران برای همیشه خشکیده بشه
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
1
37
از دولت محترم و نهادهای مربوطه تقاضا داریم اگر در این کشور چیزی به نام قانون وجود داره هرچه سریعتر جلوی این بی قانونی بارز رو که با سپر دین و وظیفه ی شرعی داره اتفاق میفته رو بگیرن قبل از اینکه جو و تشنج روانی به صحنه ی درگیریهای زشت سر این مسائل برسه.
تو این کشور تنها چیزی که بهش عمل نمیشه فکر کنم قانونه.
ناشناس
|
India
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
1
37
آقایان خیلی ادعا دارند میتوانند بفرمایند مرز سیستان و بلوچستان و اگر با زهم کمه بفرمایند عراق با داعش بجنگند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
2
62
کل فلسفه وجودی این دوستان بدلیل محدود کردن خانمهاست.تنها مشکلی که تو این مملکت به عنوان مشکل میشناسن بدحجابیه.اسلام برای این عزیزان حجاب خانمهاست.حجاب داشته باش ولی هر کار خواستی بکن.حتی اگر بالا کشیدن سه هزار ملیارد یا 18 ملیارد یا هر چند ملیارد باشه.حتی اگه افزایش روز افزون اعتیاد و ایدز و ریزگردها و سرطان و هزار معضل اجتماعی دیگه باشه .خدا این دوستان رو مامور کرده مراقب زنان باشن و بس.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
2
55
اين همه به داعش فحش ميديم بعد خودمون کارهاي اونا رو ميکنيم!
محسن ضیایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
2
44
خیلی جالبه. نیرو انتظامی و وزارت کشور پس چیکاره هستند جلو اینها رو نمیگیرند. آخه با زن و بچه مردم چیکار دارند اینها.
حسین
|
United States of America
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
2
49
چرا یک عده اجازه دارن با این لحن، عموم مردم خطاب کنن. جامعه در مورد رفتار های خودش تصمیم خواهد میگیره. مگر کم کار فرهنگی در این کشور انجام میشه. داعش هم با همین تفکر به کشتن شیعه ها و غیر خودی ها دست میزنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
2
48
اگه اینا گروه تشکیل بدن ما هم گروه تشکیل میدیم به اسم اسلام و آزادی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
2
35
این یه برنامه ست که دولت رو مجبور کنن نسبت به موضعش در مورد بکار نبردن زور برای حجاب رو ازش کوتاه بیاد و اجازه بده به روال قبل عمل بشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
3
48
غیرت دارین جلوی دزدای میلیار دی دربیان
ناشناس
|
Germany
|
۰۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
90
4
ماشاالله
حزب الله
ناشناس
|
Germany
|
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
2
45
همین چهارشنبه شب دیدم که ماشین ها را در میدام هفت تیر تهران به بهانه بررسی مدارک نگه می داشتند و بدون مجوز صندوق عقب ماشین ها را باز می کردند تا بازرسی کنند.
جای رئیس جمهور حقوق دان ما خالی بود!
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
3
43
واقعا اینا کی هستند چطور به خودشون اجازه میدند هر کاری دلشون خواست بکنند مگه اینا قیم مردمند، از جان این ملت چی میخوان؟ ؟ ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
89
4
خودتون که عرضه کار توی عرصه مبارزه با بدحجایی و ناامنی اجتماعی رو که ندارید لااقل وایسید نگاه کنید بلکه این آقایان بتونند کاری کنند!
بدون شرح
|
Kazakhstan
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
0
42
خداييش اين مسئولين ما از اوضاع كشورهاي همسايه درس عبرت نمي گيرن؟
چرا خودتون باعث نابساماني اوضاع مملكت ميشين:::::::::: كجاي دنيا مردمي به اين خوبي دارن؟
خواهشا چاپ كن انتخاب
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
3
65
سلام- برادران انصار براي اختلاسهاي هزاران ميليارد توماني برنامه اي نداريد؟!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
نخیر راضی هستیم.
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
4
66
اینها داعش نسخه ایرانی هستند
نا شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
3
58
قانون شکنی و افراطیگری بنام اسلام تا کی؟
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
3
55
احساس تکلیف بهتون دست داد؟زمان دوره قبل کجا بودید؟اینجا ایران است.قانون دارد،رهبر و رئیس جمهور دارد و عراق نیست که هرکی هر کاری بخواد انجام بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
3
53
من تا حالا فکر نمی کردم خانمها اینقدر قدرتمند هستند که تنها نوع پوشش آنها موضوع داغ سیاسی می تونه بشه! یک بررسی تاریخی انجام بدهید ببینید زمان پیامبر (ص) و امیر المومنین پوشش عمومی زنان چگونه بوده است و آنرا با پوششی که امروز به عنوان اسلام برای زنان ما تبلیغ می شود مقایسه کنید. به نظرم حق را به بانوان می دهید.
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
103
9
امر به معروف ونهی از منکر باید با قدرت انجام شود .
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
3
80
مرزهای سیستان و بلوچستان هم هست دوستان عزیز دایره فعالیت خود را به آنجا ببرند امکانات خوبی هم در هشت سال گذشته گرفته ایدبلکه بتوانید جلوی ورود تروریستها و مواد مخدر که خود ریشه بسیاری از مفاسد است را بگیرید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
138
12
ما میایم ...

روحانی که هیچ ...
گنده تر از ایشونم نمیتونه جلومونو بگیره ...
hojat
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
124
10
زنده باد حزب الله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
3
42
بعد 8 سال غفلت زیاد دیر نیست ؟ با اصل امر به معروف و نهی از منکر کاملا موافقم و ضروری میدونم این امر رو ولی چرا این عده تو این 8 سال صدایی ازشون در نمیومد ؟ تنها چیزی که از این اخبار متوجه می شم این هستش که این عده نه به خاطر امر پسندیده امر به معروف و نهی از منکر بلکه تنها به خاطر قدرت نمایی سیاسی و سهم طلبی نظیر برادران دلواپس دست به این کار میزنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
4
50
حق آزادی و اختیار انسانها دفن شد. خداحافظ آزادی.
ناشناس
|
Iraq
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
4
53
دو سئوال از انصار حزب الله: ۱:این چند سال که فساد در اقتصاد رواج شدیدی پیدا کرده شما کجا بودید؟۲: این فسادی که می خواهید با آن مبارزه کنید را تعریف کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
4
47
فرهنگ و آموزه های دینی قربانی سیاست شده اند
ناشناس
|
Liberia
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
5
43
مردم از دولت انتظار دارند با قدرت و قاطعیت جلوی قانون شکنان و خودسرها را بگیرند اگر از نظر قانونی دولت چنین قدرتی ندارد پس باید کل این قانون عوض شود .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
94
13
امر معروف و نهی از منکر از فروع دین است و هر مسلمانی باید به این وظیفه الهی و شرعی عمل کند و نمیتوان انرا دولتی کرد اگر در جامعه امر به معروف ونهی از منکر نباشد اشرار بر ان جامعه مسلظ خواهند شد و کسانیکه مخالف امر به معروف و نهی از منکر هستند خواسته یا نا خواسته حامی اشرار هستند.
نظرات بینندگان
captcha