arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۳۳۹۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۰۸ - ۱۲ دی ۱۳۹۳

انجماد اخلاق در سرماي كينه‌هاي سياسي

رضا سليماني
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ايام عجيبي است و عجيب‌تر از آن روحيات كساني است كه با ادعاي تحليل‌ سياسي، انصاف و اخلاق را فراموش مي‌كنند و براساس دروغ، توهين و تهمت، به افرادي كه عمدتا مجال دفاع و پاسخگويي نيز ندارند، يك طرفه حمله مي‌كنند. مبناي غلطي كه در سال 84 و به شكل آشکارتر در سال 88 از طريق رسانه‌هاي مكتوب و مجازي، به ويژه رسانه ملي، فراگير شده و عده‌اي عزت و بزرگي خود را در تخریب ديگران مي‌جويند و به غلط فكر مي‌كنند كه اگر مي‌خواهند تحليل‌هاي به اصطلاح تلخ سياسي خود را به گوش ديگران بنشانند، بايد آن را با قند تهمت و توهين به بزرگان نظام اسلامي و زير سوال بردن دستاوردهاي چشمگير دولت‌هاي گذشته (به استثناي دولت‌هاي نهم و دهم) شيرين كنند.

اين جماعت به بهانه دفاع از عملكرد يك جناح خاص و انتقام‌گيري سياسي از جناح مخالف، حاضرند به خاطر دستمالي، قيصريه را به آتش بكشند و با زير سوال بردن عملكرد مديران گذشته، به ويژه دولت‌هاي پنجم تا هشتم كه همواره تحت نظارت و حمايت امام خميني (ره) و رهبر معظم انقلاب بوده‌اند، خواسته يا ناخواسته از يك سو به وحدت و آرامش سياسي جامعه لطمه وارد كنند و از سوي ديگر مردم را نسبت به مسئولان و مديران گذشته بدبين كنند.

شگفتي اعجاب‌انگيز رفتار و گفتار اين عده عمدتا حاميان شش دانگ ديروز دولت‌هاي نهم و دهم كه علاوه بر روزنامه‌ها، هفته‌نامه‌ها، ماهنامه‌ها و خبرگزاري‌ها، برنامه‌هاي مختلف سياسي امروز رسانه ملي را نيز، پس از انتخاب دولت يازدهم قرق كرده‌اند، اين است كه همزمان با ابراز عصبانيت و ناراحتي خود نسبت به بي‌ادبي‌هاي بعضي‌ها به ساحت امام و فرزندان و ياران مظلومش، خود نيز در برنامه‌هاي زنده شبكه‌هاي مختلف راديو، تلويزيون متوسل به تهمت به ياران و همراهان ديرين امام (ره) و رهبري مي‌شوند.

كار غيراخلاقي اين افراد، دقيقاً مانند پزشكي است كه در حالي كه براي بيمارش از مضرات سيگار مي‌گويد، و با يك دست دارد نسخه عدم استعمال سيگار مي‌نويسد، در عين حال با دست ديگرش در حال كشيدن سيگار است !نگاهي از سر تامل به غوغاسالاري روزهاي اخير توسط جرياني خاص توهين و تهمت به امام راحل، شهيد مظلوم دكتر بهشتي، مرحوم حاج احمدآقا خميني و آيت‌ا... هاشمي‌رفسنجاني را در يك نشريه طرفدار تفکر دولت سابق آغاز كرد و امروز به شكل ديگري سر از برخي روزنامه‌ها، خبرگزاري‌ها و برنامه‌هاي سياسي صداوسيما در آورده‌اند، نشان مي‌دهد كه اخلاق انساني و اسلامي نزد آنان در سرماي كينه‌هاي سياسي، چنان منجمد شده كه گرماي انصاف و وجدان نيز نمي‌تواند آن را آب كند و انگار دفاع از انتخابات سال 88 بهترين فرصت را در اختيار آنها براي تكرار تهمت‌ها و حق‌كشي‌هاي مكرر گذشته عليه دستاوردهاي دولت‌هاي پنجم تا هشتم انقلاب قرار داده است.

در اين برنامه‌هاي به اصطلاح تحليل سياسي مخرب، متاسفانه رسانه ملي بی‌تقصیر نیست، گاه از نوك سوزن با همه تنگي‌اش مي‌گذرد و گاه پشت دروازه‌ها، با همه گشاديش مي‌ماند. زماني در تقاضاي بيت آيت‌ا... هاشمي‌رفسنجاني براي پاسخگويي به توهين‌ها و تهمت‌هاي يك طرفه مناظره كذايي سال 88، دم از قانون مي‌زند و زمان را ثانيه‌اي محاسبه مي‌كند و زماني با دعوت از افراد شناخته شده از يك طيف خاص كه سابقه كينه و توهين به ايشان را دارند و اتفاقاً در انتخابات اخير هم نتوانسته‌اند با اقبال مردم روبه‌رو شوند، به عنوان تحليلگران سياسي و اقتصادي تريبون رسانه ملي را ساعت‌ها در اختيار آنان قرار مي‌دهد و همان تهمت‌هاي مناظره را نيز مجدداً در ويژه برنامه‌هاي سياسي بازپخش مي‌كند!البته آنها غافلند كه مردم ايران در مقاطع مختلف ثابت كرده‌اند براساس هوش تمدني و استعداد فرهنگي خويش، حتي اگر ماه وجود امام راحل غروب كرده باشد، چگونه از طريق فهم سياسي و ثبات قدم ستارگان آسمان انقلاب، راه را از چاه تشخيص مي‌دهند و اين بهترين سرمايه براي انقلاب اسلامي و خون پاك شهيدان است و باز هم ثابت خواهند كرد كه با وجود بي‌مهري‌ها، تحريف‌ها و تهمت‌هاي يك طرفه، به استقبال شاگردان راستين امام عزيز خواهند رفت، هر چند آنها را به سرزمين تبليغات مسموم تبعيد كنند و فرودگاه دل مردم را با تهديد، توهين و تهمت ببندند. ان شاءا... 
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
0
7
افسوس که مردم در مقابل فساد و بی اخلاقی بی تفاوت شده است
پاسخ ها
سعیدرایگان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
از مردم افسرده و غمگین انتظار بیشتر از این را نداشته باشید!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
0
1
نتیجه میگیریم:
شاید نتوان مردم کوفه را منع کرد!
نظرات بینندگان