arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۳۹۰۶
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۲ - ۱۵ دی ۱۳۹۳

جزئیات دستگیری تیم تروریستی ۹ نفره در منطقه سرباز توسط سپاه پاسداران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده مردم زاهدان در مجلس گفت: اعضای ۹ نفره تیم تروریستی جنوب‌ شرق کشور در منطقه سرباز و توسط سپاه پاسداران دستگیر شده‌اند.

حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به دستگیری یک تیم تروریستی در جنوب شرق کشور، گفت: اعضای 9 نفره این تیم تروریستی که اقدام به ترور 2 تن از شهروندان در منطقه "سرباز" استان سیستان و بلوچستان کرده بودند به همت نیروهای امنیتی و قرارگاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دستگیر شده‌اند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس ضمن محکوم کردن اقدامات تروریستی در شهرها و مناطق مختلف استان و سیستان  بلوچستان، گفت: این‌گونه اقدامات تروریستی در استان سیستان و بلوچستان موجب ایجاد فضای ناامنی در استان شده و امنیت، سرمایه‌گذاری، اشتغال و رونق تولید را کاهش می‌دهد که ایجاب می‌کند در بودجه سال آینده اعتبار قابل توجهی به منظور ایجاد امنیت بیشتر در مرزها اختصاص داده شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیشتر و در اطلاعیه‌ای دستگیری این تیم تروریستی در جنوب‌شرق کشور را اعلام کرده بود.
نظرات بینندگان