arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۳۹۳۶
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۵ - ۱۵ دی ۱۳۹۳

شینهوا: در صورت ابتلای اعضای داعش به ابولا فاجعه انسانی در پیش است!

سازمان بهداشت جهانی تاکید کرد صحت این اخبار نتایج مصیبت باری برای منطقه به ویژه با توجه به کمبود پزشک در مناطق تحت کنترل داعش و مواضع مخالفت آمیز این گروه تروریستی با طب جدید در پی خواهد داشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 خبرگزاری شینهوا اعلام کرد: درصورتی که اخبار مربوط به ابتلای اعضای گروه تروریستی داعش به ویروس ابولا صحت داشته باشد باید منتظر بروز یک فاجعه عظیم انسانی باشیم.

خبرگزاری دولتی چین روز دوشنبه در گزارشی ضمن بررسی اخبار منتشر شده پیرامون این موضوع ، احتمال درستی آن را با توجه به پیوستن تعدادی از تروریست های آفریقایی به گروه داعش، بعید ندانست.

برخی رسانه های خبری اعلام کردند: ویروس ابولا در شهر موصل که تحت کنترل تروریست های داعش قرار دارد توسط تروریست های آفریقایی ملحق شده به داعش منتشر شده است.

شینهوا همچنین با اشاره به گزارش رسانه های غربی در رابطه با نگاه گروه های افراطی از جمله داعش به مقوله علم و دانش یادآور شد: درصورت شیوع ویروس ابولا در مناطق تحت سلطه این گروه و به دلیل نگرش خاصی که آنان از علم روز دنیا دارند، بروز فاجعه انسانی دور از ذهن نیست.

این گزارش در پایان با تاکید بر ناتوانایی های این گروه در آموزش مردم، نسبت به قابلیت های این تشکیلات تروریستی در مقابله با ویروس ابولا تردید جدی کرده است.

به رغم اینکه این گزارش ها هنوز تایید نشده است اما سازمان بهداشت جهانی تاکید کرد صحت این اخبار نتایج مصیبت باری برای منطقه به ویژه با توجه به کمبود پزشک در مناطق تحت کنترل داعش و مواضع مخالفت آمیز این گروه تروریستی با طب جدید در پی خواهد داشت.

گروه تروریستی داعش که از خردادماه سالجاری بخش هایی از شمال عراق را به کنترل خود درآورده مرتکب جنایات زیادی در این کشور و سوریه شده است.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان