arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۴۹۳۰
تعداد نظرات: ۱۵۳ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۰۹ - ۲۲ دی ۱۳۹۳
در واکنش یه نطق جنجالی علی مطهری:

شریعتمداری: آیا موسوی و کروبی مستحق چند بار اعدام نیستند؟/ قاتلان شهید مطهری برای "علی مطهری" کف زدند/ سن مطهری به بهره گیری از محضر استاد مطهری قد نمی دهد

آقای علی مطهری، از قانون سخن می‌گوید و توضیح نمی‌دهد که آیا سران و عوامل فتنه حاضر به پذیرش حکم قانون هستند؟! و اگر بودند، چرا درباره ادعای تقلب- که خود با عمل خویش و در مواردی با بیان صریح آن را تکذیب کرده‌اند- حاضر به پذیرش قانون و طی روال قانونی تصریح و شناخته شده نبودند؟ و...
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حسین شریعتمداری در واکنش به اظهارات علی مطهری در مجلس در روزنامه کیهان نوشت:

متن یادداشت:

1-چرا در مراسم بزرگداشت حماسه حسینی(ع) که همه ساله در سراسر جهان‌اسلام برپا می‌شود و دهها میلیون نفر علیه قاتلان اباعبدالله الحسین(ع) به کوچه و خیابان آمده و جنایت وحشیانه آنان را محکوم می‌کنند، به طرفداران شمر و یزید و ابن‌سعد و ابن‌زیاد و حرمله و... اجازه داده نمی‌شود که در میان توده‌های عظیم و انبوه مردم عزادار حضور یافته و از خود دفاع کنند؟ و مثلا برای مردم توضیح بدهند که چرا در عاشورای سال 61 هجری، خون پاک فرزند رسول‌خدا(ص) و اصحاب و یاران او را برزمین ریخته‌اند؟ و چرا سرهای مطهر آنان را از بدن جدا کرده، خیمه‌ها را به آتش کشیده و زنان و کودکان  را به اسارت برده‌اند؟ شاید آنها برای آنچه در آن روز مرتکب شده بودند، دلیل قانع‌کننده‌ای داشته باشند؟! که اگر فرصت و امکان ارائه دلایل و نظرات خود را پیدا کنند، قضاوت مردم درباره آنها تغییر کند! از کجا معلوم که تقصیر اصلی با اردوگاه امام حسین(ع) نبوده است؟! و یا بخشی از گناه آن جنایت وحشیانه به خاطر برخی از اقدامات در همین اردوگاه نبوده باشد؟!

چرا با خواندن این چند سطر عصبانی شده و با خشم ابرو در هم کشیده‌اید؟! و نگارنده را احمق! و یا دستکم، دیوانه تصور می‌کنید؟! و این احتمال را پیش می‌کشید که شاید طرح‌کننده این سوال با اردوگاه یزید و ابن‌زیاد سر و سرّی داشته باشد؟!

حتما در پاسخ خواهید گفت؛

اولا؛ رذالت و خباثت شمر و یزید و ابن‌سعد به اندازه‌ای آشکار و بدیهی است که کمترین نیازی به اثبات ندارد و نه فقط یک یا دو یا ده یا صد، بلکه هزاران دلیل و سند غیرقابل انکار از جنایت وحشیانه‌ای که یزیدیان نسبت به خاندان رسالت و همه انسان‌ها از عصر عاشورا تا عصر حاضر مرتکب شده‌اند، حکایت می‌کند. به گونه‌ای که جزئی‌ترین ابراز تردید در آن، تنها می‌تواند ناشی از حماقت، دیوانگی و یا مأموریت و وابستگی تردید‌کننده تلقی شود.

ثانیا؛ خواهید گفت؛ که اردوگاه سیدالشهداء علیه‌السلام غیر از سخنان و بیانات حضرت اباعبدالله(ع) و برخی از یارانش که آنهم در همهمه و شیهه اسبان مهمیز خورده گم می‌شد، هیچ تریبون دیگری نداشت ولی در همان حال اردوگاه یزیدیان از تمامی تریبون‌های آن روز برای تبلیغ نظر و ادعای وارونه خود علیه اردوگاه حسینی(ع) برخوردار بود. سگ‌ها را گشاده و سنگ‌ها را بسته بودند.  بنابراین آنچه نیاز به بازخوانی دارد، مظلومیت مولای شهید ما حسین بن علی(ع) است و آنچه نباید به فراموشی سپرده شود- تا فرصت تکرار نیابد-  شرح و تفصیل جنایات وحشیانه یزید و شمر و عمرسعد و ابن‌زیاد و حرمله و... است. مگر آن حرامیان تاریخ، غیر از آنچه با صدای بلند و در همه جهان آن روز اسلام عربده کشیده‌اند، سخن ناگفته دیگری دارند که فرصت گفتن نیافته باشند؟!

ثالثا؛ شاید بگویید؛ مگر تاکنون در هیچیک از مراسم بزرگداشت حماسه حسینی(ع) شرکت نکرده و در سوگ او حضور نداشته‌ای؟! و مگر نمی‌بینی که در این مراسم فراگیر و در عزای سالار شهیدان، بیشتر از آنچه درباره مظلومیت مولای شهیدمان حسین بن علی(ع)  و علت قیام آن بزرگوار گفته می‌شود، از انگیزه یزیدیان در قتل مولای شهید(ع) و به اصطلاح دلایلی که برای ارتکاب آن جنایت بزرگ تاریخی آورده بودند، سخن در میان است. و تمامی آنچه درباره انگیزه اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام از قیام و انگیزه و چرایی ارتکاب آن جنایت از سوی حرامیان، گفته و نوشته می‌شود، مستند به اسناد غیرقابل خدشه و مکتوب و مضبوط است. بنابراین، چرا تصور می‌کنید و به دروغ حنجره پاره می‌کنید که یزیدیان فرصت اعلام نظر و دفاع از خود را نداشته‌اند و پیروان اباعبدالله الحسین(ع) درباره واقعه عاشورای سال 61 هجری، یکطرفه به قاضی رفته و شمر و یزید و ابن‌سعد و ابن‌زیاد و بقیه حرامیان را محکوم می‌کنند!

بسیار خوب! نگارنده از ادعای کاذب خود دست می‌کشد و استدلال شما را قاطع، غیرقابل خدشه و پذیرفتنی می‌داند. اما آنچه نگارنده، مطرح کرده است، فقط یک ادعای کاذب و سؤال جعلی است که منظور از طرح آن، شنیدن هزارباره استدلال‌ها و نظرات منطقی و مستحکم شما بوده است وگرنه، نگارنده نیز از ژرفای دل با شما عزیزان همراه و هم‌عقیده  است و برای مزید اطلاع شما، این توفیق حداقلی را دارد که با هربار نوشیدن آب، به ساحت مقدس اباعبدالله‌الحسین(ع) سلام و بر قاتلان آن امام مظلوم و شهید لعن و نفرین بفرستد. حتما می‌پرسید، در حالی که پاسخ ادعای کاذب و پرسش جعلی خود را می‌دانی از طرح آن چه انگیزه‌ای داشته‌ای؟! جواب آن است که  دیروز یکی از نمایندگان مجلس که مدعی است هوشمند! و عاقل! و غیروابسته است، سؤال مضحک فوق را که پاسخی بدیهی دارد، برای تبرئه سران فتنه آمریکایی، اسرائیلی 88 و پاک‌کردن داغ ننگ وطن‌فروشی آنان بر زبان آورده و این واقعیت را نادیده گرفته است که اصحاب فتنه نه فقط از دهها رسانه و سایت اینترنتی داخلی برای پمپاژ ادعای دروغ تقلب و تلاش برای براندازی نظام برخوردار بوده‌اند بلکه تمامی‌ رسانه‌های پردامنه دشمنان بیرونی نظیر بی‌بی‌سی‌ فارسی، صدای آمریکا، العربیه فارسی، یورو نیوز فارسی، رادیو زمانه، رادیو و تلویزیون اسرائیل، شبکه‌های تلویزیونی کشورهای عربی و دهها شبکه تلویزیونی فارسی زبان در آمریکا و اروپا، شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک، توئیتر و... نیز در خدمت همین پادوهای وطن‌فروش بوده است. ضمن آن که آزادانه هر از چند روز بیانیه صادر کرده، مصاحبه می‌کردند و... گفتنی است که «گوگل» بزرگترین و معروفترین موتور جستجوگر، سرویس «ترجمه فارسی- GOOGLE   TRANSLATE -» را اختصاصا و با اعلام قبلی برای حمایت از سران فتنه آمریکایی اسرائیلی 88 راه‌اندازی کرده بود و فیس‌بوک به دستور رسمی وزارت خارجه آمریکا تعمیرات سالانه خود را با همین منظور به بعد موکول کرده بود و...

2- چرا مأموران انتظامی در مرزها به قاچاقچیانی که به سوی مرزبانان آتش گشوده بودند، اجازه نمی‌دادند ابتداء درباره انگیزه خود از  حمله به مرزبانان توضیح بدهند و بعد مانع آتش‌افروزی آنان شوند؟! و یا چرا رزمندگان اسلام در جریان جنگ تحمیلی بی‌آن که درباره علت حضور نظامیان دشمن در جبهه نبرد توضیح بخواهند به سوی آنها شلیک می‌کردند؟ و یا چرا پلیس بعد از اسارت سارقان مسلح و قاتلان محارب، آنان را بدون محاکمه در زندان نگاه می‌دارد؟! پاسخ این لاطائلات بدیهی‌تر از آن است که نیازی به توضیح داشته باشد. چرا که افراد یاد شده مرتکب جرم مشهود شده بودند که در حال محاربه مستوجب قتل بوده‌اند و در غیر اینصورت مظلومان را به قتل می‌رساندند - که رساندند- و در حال اسارت محاکمه آنان فقط برای تعیین مجازات بود و نه اثبات جرم.

دیروز آقای علی مطهری، همان نماینده یاد شده از تریبون مجلس و برای چندمین ‌بار اعلام کرد که حصر سران فتنه بدون حکم قضایی بوده و غیرقانونی است! و این واقعیت ملموس را نادیده گرفت که سران فتنه آمریکایی اسرائیلی 88 به گواهی صدها سند غیرقابل انکار تحت مدیریت مستقیم مثلث آمریکا، اسرائیل و انگلیس و با هدف براندازی نظام دست به وطن‌فروشی و جنایت زده‌اند و جرایم و جنایات مشهودی نظیر ادعای تقلب در انتخابات - فرمول دیکته شده جرج سوروس صهیونیست به خاتمی و دستورالعمل آشکار ریچارد رورتی به فتنه‌گران- دریافت کمک مالی کلان از ملک‌عبدالله سعودی و چند کشور اروپایی، حمایت آشکار از اسرائیل و آمریکا، قتل مردم کوچه و بازار، آتش زدن مسجد، آشوب خیابانی، اهانت به ساحت مقدس عاشورای حسینی(ع)، سنگباران نمازگزاران عاشورا، پاره و لگدمال کردن عکس مبارک حضرت امام(ره)، اعلام آشکار محاربه با نظام اسلامی - شعار انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است- و دهها جنایت دیگر فقط بخشی از جرم غیرقابل اغماض آنان است تا آنجا که نتانیاهو از آنها با عنوان «بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران» یاد کرد و اوباما، حمایت از سران فتنه را با ذکر نام، وظیفه استراتژیک آمریکا دانست و...
آیا سران فتنه فقط به خاطر بخش اندکی از این همه جنایت، مستحق چندین‌ بار اعدام نیستند؟ ضمن آن که قانونی بودن شورای عالی امنیت ملی و ضرورت اجرای تصمیمات آن در قانون اساسی تصریح شده است و رئیس قوه قضائیه که بالاترین مقام قضایی است از جمله اعضای این شورا می‌باشد.

آقای علی مطهری، از قانون سخن می‌گوید و توضیح نمی‌دهد که آیا سران و عوامل فتنه حاضر به پذیرش حکم قانون هستند؟! و اگر بودند، چرا درباره ادعای تقلب- که خود با عمل خویش و در مواردی با بیان صریح آن را تکذیب کرده‌اند- حاضر به پذیرش قانون و طی روال قانونی تصریح و شناخته شده نبودند؟ و...

3- و بالاخره اگرچه دراین‌باره گفتنی بسیار است ولی تنها به نکته‌ای که هوشیاری آقای علی مطهری در اظهارنظر را می‌طلبد، اشاره می‌کنیم و آن، این که، آنچه ایشان هر از چند گاه مطرح می‌کند و مانند اظهارات دیروز وی بلافاصله با استقبال گسترده رسانه‌های آمریکایی و صهیونیستی روبرو شده و با کف و سوت گروههای ضدانقلاب همراهی می‌شود، حاوی هیچ نکته تازه و یا سخن ناگفته‌ای نیست بلکه نظیر آن بارهاوبارها از سوی دیگران مطرح شده و بی‌اعتنایی رسانه‌ها و محافل دشمنان اسلام و انقلاب و نظام را در پی داشته است. بنابراین بدون کمترین تردیدی می‌توان نتیجه گرفت که اظهارات ایشان به خودی خود برای دشمنان بیرونی و دنباله‌های داخلی آنها کمترین ارزش و اهمیتی ندارد و اگر چنین بود، چرا وقتی مشابه همین اظهارات از سوی دیگران مطرح می‌شود، به آن اعتنایی نمی‌کنند؟ پاسخ فقط به فقط در انتساب آقای علی مطهری به بیت شریف استاد بزرگوار، آیت‌الله شهید مطهری است. توضیح آن که رسانه‌ها و محافل بیگانه و ضدانقلابیون وابسته به آنها بدون استثناء در نقل قول از ایشان تاکید می‌کنند، آقای علی مطهری فرزند آیت‌الله مطهری و به سختی می‌توان حتی یک نمونه را یافت که قید یاد شده را نداشته باشد. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که جناب علی مطهری بدون انتساب به پدربزرگوار و شهیدشان نزد رسانه‌ها و محافلی که برای ایشان کف و سوت می‌زنند، اهمیتی ندارد.

و باید از ایشان پرسید که اولا؛ دیدگاه‌ها و نظرات وی چه نسبتی با دیدگاه‌ها و نظرات استاد شهید دارد ثانیا؛ اگر انتساب نسبی وی با استاد شهید نادیده گرفته شود، چه باقی می‌ماند؟!  ثالثا؛ مگر نه اینکه در کلام خدا به صراحت آمده است؛ ان‌اولی الناس بابراهیم للذین اتبعوه «نزدیکترین انسان‌ها به حضرت ابراهیم(ع) کسانی هستند که از آن پیامبر بزرگوار پیروی می‌کنند» و نه کسانی که با آن پیامبر اولوالعزم فقط رابطه نسبی داشته‌اند. و رابعا؛ آیا جناب ایشان به این نکته توجه کرده است که چرا قاتلان استاد شهید مطهری، از اظهارات وی ذوق‌زده شده و برایش کف می‌زنند؟! و خامسا؛ آقای علی مطهری، غیر از مطالعه آثار شهید مطهری- اگر آنها را مطالعه کرده باشند!- چه کانال دیگری برای درک و فهم نظرات آن بزرگوار داشته‌اند؟ چرا که سن ایشان به بهره‌گیری از محضر مستقیم استاد، قد نمی‌دهد بنابراین باید بپذیرند اگر قرار به بهره‌گیری از طریق آثار استاد باشد، دیگران به مراتب از ایشان به دیدگاه‌ها و نظرات استاد شهید نزدیکتر هستند.

حسین شریعتمداری
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۵۳
در انتظار بررسی: ۱۲۹
غیر قابل انتشار: ۴۱۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
17
300
چیییی مییگییی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Finland |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
بهتره بگی چی میگی؟
این بابا فرزند شهید مطهری رو با کی مقایسه میکنه!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
8
193
پناه بر خدا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
11
249
جناب آقای شریعتمداری سلام
چرا نباید حرف منتقدان را گوش داد آیا فکر نمی کنید این نوع برخورد با منتقد یعنی کم آوردن در برابر استدلال های او چرا توان شنیدن حرفی جز خود و پیروانتان را ندارید ملت ایران فهیم هستند خودشان کاملا بر جریانات واقف هستند.
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
10
257
متاسفم که روزم با دیدن چهره ات خراب شد !
ناشناس
|
Finland
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
350
20
آقای علی مطهری نه مدرس زمان است و نه عامل MI6 ، بلکه متهوری سطحی نگر است که هنوز در نیافته که پیاده نظام برخی جریان های سیاسی زاویه دار با نظام شده و در زمین فتنه گران بازی می کند. او هنوز این مسئله را درک نکرده که اقدامات و مواضع اخیرش در راستای منافع کسانی است که قاتلان اندیشه پدرش بوده و هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
بله چون بله قربان گو نیست
آزاد
| United States of America |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
واست متاسفم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
مطهری درک نکرده بعد تو درک کردی؟ امثال تو اصلا اعتقادی به شنیدن نظرات مخالف ندارن. افکار امثال توست که کشور رو به این قهقهرا کشونده!
کاکاوند
|
Finland
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
9
151
اینجاست که به این سخن معروف میرسیم که: ""چه ربطی داشت""
هيچ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
10
187
جناب شريعتمداري ...
نظرات شما هم كم مطابق نظرات اسرائيل نيست ..

در مورد مذاكرات و ....

بس كنيد و كم براي نابود كردن منطقي .. از بيگانگان استفاده كنيد .. شرم آور است ..

روزي خود شما رو هم بدون هيچ گناهي حبس ميكنند ....

دنيا دو روز است .. فعلا با تو ... اما كمتر مغرور باش ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
14
219
مطهری صدای ملت!
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
12
199
متاسفم عقاید مثل شریعتمداری درنمایندگان مجلس نیز وجود دارد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
نمایندگان مجلس به گرد پای شریعتمداری هم نمی رسند.
روح الله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
11
177
آقای شریعتمداری شما به تاریخ پیوسته اید
hasan
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
12
163
ادبیات بی ادبانه ای بود سراسر توهین و افترا و تهمت بود
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
9
176
مردمو مسخره کردی با این تحلیل و تفسیرت. خودت سوال میکنی خودتم جواب میدی. از کجا معلوم جواب اقای مطهری این حرفای پیش پا افتاده بی ارزش شما باشه. اگر همت داری برو فکری بحال روزنامه خودت بکن که اگر کمک وزارت ارشاد و نهادهای دولتی نباشه یه روزم نمیتونی حقوق کارمندای روزنامه تو بدی.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
7
156
لطفا از اعتقادات دینی مردم برای توجیح افکارتون سوء استفاده نکنین.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
توجیه درسته.
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
7
129
استاد شریعتمداری:
چرا شما از اجرای اصول قانون اساسی واهمه دارید؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
1
151
" اگر دین ندارید حداقل آزاده باشید "
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
6
127
شما رو به خدا یکی این شریعتمداری رو ساکت کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
6
124
از نظر من حسین شریعت نداری بازنشسته است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
2
84
تو خوبی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
3
125
یه نگاه به تیراژ کیهان بکن میفهمی چقدر حرفات خریدار داره. به سکوت دعوتت میکنم برادر
ناشناس
|
Canada
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
4
131
سخنان جناب شریعتمداری به دور از وافع بینی است و نشان از کینه ی بیش از حد ایشان از برخی افراد که همفکر ایشان نیستند دارد. متاسفانه احکام صادره از سوی ایشان هم بسیار شبیه به احکام اجرا شده توسط گروههای افراطی همچون داعش و بوکو حرام است!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
هزاربار لايك
مجتبی
|
-
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
4
123
شریعتمداری برو خجالت بکش یادت رفته که صهیونیستها و جمهوری خواهان دارند برای تو و امثال تو کف می زنند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
4
115
بازم تو حرف زدی !! اگر بدانی مردم چقدر به تو ارادت دارند !!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
2
98
شریعت جان بازم به صحرای کربلا زدی!!! خودت یه وقتی که عصبانیت تمام شد دوبار بخون
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
2
87
ای خدا باز این حرف زد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
5
92
درود بر مطهری
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
3
103
اقای شریعتمداری اتفاقا جریان متحجر و خشکه مفدسی که پدرش را به شهادت رساند دیروز نیز فرزند خداجویش را هو کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
150
7
واقعا جالب بود
خدا حاج حسین را برای ما حفظ کند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
اشتباهی مثبت دادم
ناشناس
|
Finland
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
2
95
اگر شریعتمداری می تونست می گفت کلا علی مطهری فرزند شهید مطهری نیست
یعنی این اقایی که شب و روز در محضر پدر بزرگوارش بوده کمتر از اقای شریعتمداری کسب فیض کرده!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
143
8
زنده باد شریعتمدار
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
5
88
اقای شر یعتمداری به نظر شما اگه شهید مطهری مثل شما فکر می کرد ترور می شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
1
63
یعنی مثال ها عالیه. هنوز فرق بین شمشیر، تفنگ و بیان رو متوجه نمیشوند .... در چه دوره ای زندگی میکنی؟
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
1
72
از همه ی تیکه هاش با مزه تر، تیکه ی گوگلش بود چون اضافه شدن زبون فارسی به صورت رسمی در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۳۸۸ بوده یعنی 6 روزه اینا دستور دادن و مدیر پروژه و برنامه نویسا نوشتن و ... اونم برای 12 تا اعلامیه!!!!

وقتی میخوام پیش خودم فکر کنم نکنه راست میگه این آقا اینجور حرفهایی رو میزنه که منم سر در میارم پیش خودم میگم تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
1
71
جناب شریعتمداری چه سندی برای دریافت پول از کشور های اروپایی و ملک عبدال... دارند ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
2
66
مطهری هم نماینده ملت ایران است و حرف ملت را باز گو میکند آقای تند گو
ناشناس
|
Germany
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
144
4
دمت گرم حاج حسین که همیشه پته این فتنه گرها رو میریزی رو اب. یه ملتی پشتتن دلاور
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
3
73
قیاس مع الفارغ میکنی چرا حسین؟ معصوم رو با چی داری مقایسه میکنی حسین؟ اولین کسی که مقایسه کرد و از رحمت الهی طرد شد شیطان بود... خدا به راه راست هدایتت کنه حسین!
امين
|
United States of America
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
2
78
شما اقاي شرعيتمداري همه رو بهتر از پدر خودش ميشناسي امام رو بهتر از نوه اش مرتضي مطهري رو بهتر از فرزندش .شما فقط احمدي نژاد رو خوب نشناختي
ناشناس
|
Germany
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
3
66
وقتی حق حضرت زهرا (س) را می گرفتند می گفتند که پیامبران از خود ارث به جای نمی گذارند. حضرت به آنان فرمود آیا شما از پدرانتان ارث می برید و من نمی برم ؟! علی مطهری سنش به درک فیض از محضر پدر استادش قد می دهد و خوب هم قد می دهد. اما گیریم حرف برادر حسین درست باشد. ولی وی نمی تواند ژن مردانگی و آزادگی را به همان دلیل نسبی به ارث نبرده باشد که اتفاقا خوبش را هم به ارس برده و چگر دارد قد هیکل بعضی ها
همایون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
2
58
اگر دو بند از قانون مجازات اسلامی رو بلد بودی و دم از اعدام میزدی آدم زورش نمیگرفت
پدر بزرگوارش هم دشمنانی داشت ک ایشون رو تندرو و ب ضرر خودشون میدونست
نفست گرم شیر مرد آریایی...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
3
50
رحمت خدا ودرود بر شهیدمطهری وفرزندش
ناصر هشترودی
|
United Arab Emirates
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
2
65
این اقا نخود هر اشی میشه .شما چرا فکر میکنید هر که افراطی نیست امریکایی است .از امروز ما امریکایی هستیم !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
کسانی که عزت این ملت نمی خواهند تند رو وحامی روس وچین هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
2
54
آقاي مطهري نماينده واقعي مردم است. خدا حفظش كند.
سعید
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
2
54
الان ایشون امام حسین علیه السلام و مقام عصمت ایشونو با چه کسی مقایسه کرده؟ حماقت شاخ و دم نداره واقعاً.
احمد رضا
|
United Arab Emirates
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
2
57
عاشق اعدامی تو. نمیتونی جور دیگری فکر کنی؟؟؟؟؟؟
حمید
|
United States of America
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
0
47
به این میگن قیاس مع الفارغ ،عدم شناخت علم حقوق،داداش حسین چرا نمیشینی یه کتاب حقوق بنویسی مطابق میل و تفکرات خودت؟شاید سودش از یارانه های میلیاردی بنگاه سخن پراکنی که راه انداختی بیشتر باشه؟؟؟؟
سید مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
2
42
درود بر مطهری عزیز و دوست داشتنی
علی
|
Slovenia
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
1
47
کسی نیست با این هتاک برخورد کند. به خدا پناه می برم. از شر این انسان.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
1
48
درود بر علی مطهری شجاع و مردمی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
0
37
چه کسی گفته امریکا وانگلیس و.... میزان الاعمالند ما شیعه علی ع هستیم وهمچنین امیرالمومنین علی ع میزان الاعمال است چنانکه میگوئیم السلام علیک یا صراط مستقیم السلام علیک یا میزان الاعمال . حالا صهیونیست برای ما کف بزند ....
شما که را بازی میدهید ؟ایا علی ع اینگونه عملکرده است؟
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
0
31
بابا تو خوبی ،بیخیال !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
1
43
پس ما نتیجه میگیریم که هرکس با نظرات آقای شریعتمداری موافق باشد یک فرد انقلابی و ادامه دهنده راه شهید مطهری و هرکس با نظر اقای شریعتمدای مخالف باشد یک فرد ضد انقلابی و مخالف اندیشه های شهید مطهری می باشد..فقط جناب شریعتمداری شما تا حالا چند کتاب شهید مطهری را خوانده اید که اکنون مدعی و دلسوز اندیشه های شهید مطهری شده اید!!.اتفاق بی باکی و شجاعت در ارائه نظرات از صفات نیک شهید مطهری بود
اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
0
45
خود گویی, خود خندی, به به چه هنرمندی .
ع م
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
0
40
شریعت مداری رو ببرند انگلیس داستان های دکتر هو رو بنویسه!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
1
40
اقا یعنی من کشته مرده اون "صدها سند " و جورج سورس گفتنتما...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
1
46
هر جا دردسر است نام حسین آقای شریعتمداری میدرخشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
0
28
قاتلان شهید مطهری نامشان فرقان بود. یعنی جدا کنندگان حق از باطل
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
2
24
چناب شریعتمداری !!! شما خوبین...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
1
30
تمام حرف همین است که رفتار باید قانونی باشد و هر کس از طرف خودش نگوید فلانی مستحق اعدام است...دادگاه صالحه و علنی برگزار شود تمام مدارک و مستدلات رسیدگی شود آنوقت مردم حرف درست را قبول می کنند اگر دست شما و امثال شما بود که 80 درصد مردم را مستحق اعدام می دانستید....
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
69
2
سلام
شریعتمداری حق گقته
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
0
23
با در نظر گرفتن سن و سال آقایان مطهری و شریعتمداری نتیجه حاصل میگردد که هر دوی این افراد نمیتوانند در مورد مسائل به استاد شهید مطهری رجوع نمایند .
با در نظر گرفتن این مطلب هیچ کس در دنیا نمیتواند به پیامبر ، ائمه اطهار ، امام خمینی رجوع نماید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
74
1
پذیرش حقیقت سخته وگرنه حرف شریعتمداری درسته
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
اندكي تفكر بهتر از صدها سال عبادته اگر شما هم اندكي فقط اندكي بدون غرض تفكر كني ان شاالله حقيقت رو بهتر درك ميكني
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
1
22
من که متوجه نشدم شما چطور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
1
31
درود بر مطهرى
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
0
29
تو رو خدا دست از سر ما بردار............
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
0
30
سکوت کن...
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
0
28
استحقاق را دادگاه معلوم میکنه نه شما
محمدی مشگینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
0
31
متاسفانه این آقا چاره ای جز اثبات سخنانش از نام مبارک ابا عبدالله حسین (ع)نداشته اینقدر مسایل را به مقدسات و ائمه و اطهار ربط دادین مردم خللی در دینشان وارد شد جوانان بی دین نیستند بعضی برای اثبات حرفاهایشان باید از مظلوم کربلا سوء استفاده کنندو بی دینی را رواج می دهند و بعد قلم را به سمت دشمن می گیرند که کار دشمن بود حسین بن علی امروز مظلوم تر از روز عاشوراست خواهشاًً برای پیشبرد منافع شخصی و سیاسی خودتان از اعتقادات مردم خرج نکنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
0
28
اگه خود شهید مطهری هم زنده بودند و خلاف طرز فکر شماها حرف میزدن باز هم اونو محکوم میکردین

امیدوارم خداوند همه رو به راه راست هدایت کنه
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
0
23
یعنی ۱۸ سال تلمذ از محضر استاد و تربیت اسلامی زیر نظر شهیدمطهری ارزش نداره و باید حتما تفسیر کتابهایش را نزد آدمهای خاص بخوانند تا بشن پیرو خط استاد و پدر خویش!!!!!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
0
43
یک دوست مثل آقای شریعتمداری برا جمهوری اسلامی از میلیونها دشمن بیشتر صدمه می زند همانطور که خوارج به اسلام
خوددار
|
United Arab Emirates
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
0
21
بلااستثنا تمام منبریهای ما در طول تاریخ نظرات و گفته های دشمنان امام حسین(ع) را ذکرکرده و بعد فرمایشات آن بزرگوران را بیان می کنند مطابق آنچه در تاریخ آمده ،مثل حضور اسرا در مجلس عبیدالله و یزید.ضمنا" اینگونه استدلال ها همان استدلال های آنچنانی را بیاد می آورد.
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
0
27
آقای شریعتمداری ، سفسطه بازی بس است . مقایسه حوادث سال 88 با وقایع عاشورا باعث پائین آوردن شان و تقدس عاشورا بین مخاطبین میگردد. پس بهتر است این خائنان!! در حصر را هرجه زودتر محاکمه و تعیین تکلیف کنند تا شما مجبور نباشی در طبل تفرقه بکوبی و برای اثبات ادعاهای خود آسمان و ریسمان را بهم بدوزی.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
1
21
این چرا خودشو هم قواره تحلیل گرا میدونه که میاد خاندان مطهری تحلیل کنه مطهری نه خودش و نه پدرش در ذهن کوته فکران نمی گنجد.
انازستان
|
United Arab Emirates
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
72
5
درود بر تو سردار قلم
مرگ بر سه فتنه گر
مرگ بر حرمتن شکن عاشورا
مردم خواهان اعدام میر حسین و کزوبی هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
مردم لابد تویی !!!!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
0
33
وای به حال شما اگر نتوانید نسبت هایی مانند گرفتن پول از عربستان و رابطه با نتانیاهو و ... رو اثبات کنید" وای بر شما که بی پروا تهمت میزنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
1
26
هر چه باشد یقینا" شناخت فرزند از پدر از شناخت شریعتمداری بیشتر است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
1
26
من فقط عاشق اینم ...
مطالب شریعتمداری رو بدون خوندن رد کنم
پاسخ ها
هيچ
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
ههههههه

منم فقط دارم نظر كاربراي عزيز رو ميخونم .....

چون هيچ حرف بزرگ و جديدي نداره جز مرگ و نفرين و اعدام .... اه .. حالم داره به هم ميخوره از اين زندگي ...
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
1
23
جناب شریعتمداری شما ودوستانتان که عادت کرده اید و مرامنامه حزبی وفکریتان نیز از ابتدا همین بوده که در خصوص همه مسائل مملکت اظهار نظر کنید وهر اتهامی هم که دلتان بخواهد به افراد وشخیصتها ورقیب خودتان نیز میزنید ورقیب سیاسی اتان نیز از چنان نجابتی برخودارند که تاکنون همه ناسزا های امثال
شما را به جان خریدند واگر اعتراضی هم داشتند با مدنیت پاسخ داده اند حال چه شده که نماینده ای با توجه به اصول قانون اساسی که حق دارند در خصوص همه مسائل اظهار نظر کنند دوستان شما در مجلس طاق وتوانائیشان از کف رفته وشان مجلس ومجلسیان را با ان اقدام زشت خدشه دار کرده اند جناب شریعتی چگونه است که شما ودوستانتان درمجلس حق دارید با هر عنوان وتهمت وناسزا در مجلس در مورد افراد حرف بزنید چرا شما ودوستانتان درمجلس درخصوص پدیده فساد ورانت خواری تاکنون موضعی نگرفته واز هدر رفتن میلیارد ها دلار بیت المال برنیاشفته وخطا ونشان نمیکشید چرا شما ودوستانتان به اصل تفکیک قوا احترام نگذاشته وهر روز حکم اعدام برای این وان صادر کرده ومرتب هم به تعدا د انها میافزائید میشود عنوان کنید مسئولیت شما در قوه قضائیه چیست
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
1
11
من که نفهمیدم چه نوشتی.
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
2
24
مطهری تنها نماینده مردمی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
0
27
بعید نیست چن روز دیگه بگن این مطهری فرزند اون مطهری نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
1
21
جناب آقای شریتمداری ما هم معتقدیم حکمشان اعدام است ولی بشرط برگزاری دادگاه و دادن حکم نه با منطق شما که هر کس با شما نیست اعدام شود دادگاهی کنید جرم شان ثابت شد 10 بار اعدام کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
1
24
مطهری و شزیعتمداری در یک انتخاب عادلابه به رای مردم گذاشته شوند تا معلوم شود مردم با کدامند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
1
21
خواهش می کنم از فردی چون جناب سروش محلاتی بخواهید تا پاسخ این فرد را بدهد. فارغ از ماجرای علی مطهری، آقای شریعتمداری دین را بازیچه رسیدن به اهداف خود کرده اند و از دین مایه و مثال می آورند!
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
0
23
با این تفاسیر پس حتی مختار ثقفی که برای ظالمان کربلا تشکیل دادگاه داد کار بیهوده و بی اساسی کرد و باید بدون محاکمه همه را اعدام میکرد!
ما بیست میلیارد میدیم سریال به این قشنگی میسازیم تا الگو سازی کنیم بعد خودمون هم الگومون رو زیر سوال می بریم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
0
21
عجب! من که در برابر این منطق کوبنده ،دارم سر می گذارم به بیابان!
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
0
15
خدایا برادریها کجا رفت محبتها کجا رفت ؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
1
21
و شما جناب آقای شریعتمداری چرا با تمایل صهیونیستها برای ایجاد اختلاف و تفرقه در کشور و نیز برای به نتیجه نرسیدن مذاکرات هسته ای همسو هستید؟
علی
|
United Arab Emirates
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
0
28
ای کاش از میزان محبوبیت اقای مطهری و خودت در بین مردم باخبر می شدی ای کاش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
43
2
از حاج حسين بجهت كلام مستند و مستدلشان متشكرم

كاش جناب فقيهي انتخاب ، نقدي منصفانه و منطقي و مستند و مستدل درباره اظهارات شريعتمداري منتشر نمايد ...

البته اگر نقدي داشته باشد!!!!!
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
0
19
آقای شریعت مداری از این استدلالهات (مغالطاتت) لذت بردیم. چرا باید همه بر خط شما حرف بزنند.
سپهر
|
Singapore
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
0
21
اخرمانفهمیدم این جرج سوروس کیه که همیشه شده ورد زبان شریعتمداری عزیز!!.انقدبگوجوش نزن ازپا میفتی حیف تویه مابیشرازاینابتواحتیاج داریم!!!!!
محمد
|
Germany
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
0
17
سلام جناب آقای شریعتمدازی . شما که در مقام حمایت از اجرای قانون سخن میگوئید ، پس چگونه است که خودسرانه و بدون تشریفات قانونی رأی به اعدام چند باره سران فتنه میدهید ؟ جایگاه قانونی شما در این رأی کجاست ؟ آیا این رأی قانونی است ؟ آیا افراد جامعه بایستی بر اساس علایق و تعلقات خود اقدام به صدور آرا نمایند ؟ پس نقش قوه قضائیه در این داستان چیست ؟ و ... آنچه آقای دکتر مطهری در مجلس فرمودند ، دغدغه ایشان در مقام نمایندگی مردم جهت اجرای صحیح قانون است که شما هم اذعان میدارید به آن پایبندید . پس چرا به جای حمایت از ایشان ، بر علیه ایشان قلم میزنید ؟
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
0
21
از نظر شریعتمداری همه یا غربزده اند ، یا صهیونیست اند ، یا منافق اند ،یا تروریست اند، یا فتنه گرند و یا... مگر اینکه خلاف آن ثابت شود که خیلی سخت است بتوان ثابت کرد.
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
0
22
حاج حسین از طرف مردم صحبت نکن، روز 16 آذر تو دانشگاه، هیچ پیامی دریافت نکردی؟!
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
1
15
کلا" با استدلالات و نتیجه گیری های آقای شریعتمداری مخالفم
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
1
15
فقط تاسف
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
0
33
اقای شریعت !مداری
از دست مطهری عصبانی باش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
0
33
سن مطهری به بهره گیری از محضر استاد مطهری قد نمی دهد
متاسفانه شاید با وجود اینکه سن شما قد می دهد نیز بهره ای نبرده اید
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
0
34
100 سال دیگه نه مطهری هست نه شریعتمداری.تاریخ درباره همه قضاوت خواهد کرد.حواسمون باشه ما رو در کنار حر میذاره یا شمر
مردم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
1
35
درود بر مطهری مدرس زمان ما!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
0
29
حتما شما محضر استادو درک کردی با این ادبیاتتون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
0
31
ایشان عجب سفسطه می نمایند.. و از نظر ایشان گویا بهشت و جهنمی نیست
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
0
31
اگر حاج حسین شریعتمداری جز این میگفت جای تعجب داشت!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
0
33
درود بر مطهری
امیر تبریز اوغلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
68
3
الحق که سردار قلمی. منتظر نامه زیبا کلام باش. مرگبر فتنه گر.
پاسخ ها
اکبر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
تو مطمینی تبریزلی هستی؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
0
35
به خاطر خدا یک نفر نیست که این آقا را از ظلالت نجات بده آخه به چه استنادی به چه جراتی ایشون خودشون رو وطیف همفکراشون رو به امام حسین وحضرت علی ودیگر معصومان تشبیه میکنند؟چه وجه شبهی دارند؟نعوذبالله عصمت ؟آیا آقای شریعتمداری اصولا اعتقاد به این مساله دارند که روزی نه چندان دور در دادگاه عدل الهی باید پاسخگوی گفتار وکردارشون باشند؟آیا ایشون حاضرند در حضور امام زمان روبروی ایشون بایستند وادعاشونو تکرار کنند که مثل ما مثل جدتون ویارانشونه و مخالفان ما هم همان شمر و خولی و...
دانشجو
|
United Arab Emirates
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
0
33
آیا شما فکر نمی کنی باید حرف نزنی و سنگین تر باشی؟؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
1
29
م منتظر پاسخ آقای مطهری میمانیم.
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
2
44
آقای شریعتمداری جنس کاغذ روزنامتون فرق کرده خوب شیشه مارو پاک نمیکنه!
مسئولین فکری در این زمینه کنند،نزدیک عید من باچی شیشه پاک کنم.
از مشهد
|
Slovenia
|
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
2
35
متاسفام براي آقاي شريعتمداري كه در راستاي اهداف دشمن نظام و انقلاب حركت مي كند
مختار
|
Germany
|
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
2
33
آقای شریعتمداری خود شما از محضر کدام استاد بهره جسته اید؟؟؟
بي ابي
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
1
35
درود بر همه ي مردان آزاده ومرگ بر تحجر و تند روي و افراطي گري
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
3
43
کسی نیست شریعتمداری رو خاموش کنه؟!
کارمند کوچولو
|
United States of America
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
1
44
آقای شریعتمداری عزیز افرادی مثل شما مگه حرمت کسانی مثل آیت الله رفسنجانی رو نگه داشتین که حالا از شما توقع داشته باشیم حرمت خانواده مطهری یا شهید همت یا خانواده دیگر شهدای انقلاب رو داشته باشین افرادی مثل شما برای مطرح کردن خودتون دست به هر کاری میزنین یک خانواده با اعتقادات پدر خانواده شکل میگیره اونهم خانوادهای مثل خانواده شهید مطهری عزیز که خودشون به نوعی تئورسین انقلاب بودن .
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
3
65
جناب شریعت ندار؛کسی تورا قبول نداره که اظهار نظر میکنی.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
1
15
برادر حسین چرا بی ربط میگی؟ علی مطهری متولد 1336 است. شهید مطهری در سال 58 به شهادت رسیدند. زمان شهادت شهید مطهری، علی 22 سال سن داشتند. بنابر این 22 سال ایشان در محضر شهید مطهری حضور داشتند.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
1
16
و شما هم جناب شریعتمداری باید چندین بار به جرم اتهامات ناروایی که به افراد بیگناه و انسانهای شریف زده اید حد بخورید. ولی افسوس...
یاسین حکمت علوی
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
39
2
شریعتمداری عمار انقلاب
123
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
0
14
قبل از هر چیزی قانون اساسی باید در این مملکت حرف اول را بزند .شعار ونقل قول و سلیقه های شخصی نباید تاثیر گذار باشد .منظور آقای مطهری نیز رعایت قانون اساسی توسط همه ایرانیان بدون هیزچ اغماضی میباشد.خط تلفن منزل پدرم بخاطر 4100تومان بدهی بر اساس قانون قطع شد .ای کاش قانون اساسی برای همه افراد در کشور یطور مساوی یکسان اجراشود
123
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
0
16
از اینکه هیچکس جواب شریعتندار ی را نمیدهد نشان دهنده وزن سیاسی بسیار اندک ایشان میباشد .پس بهتر است نامبرده از خداوند متعال طلب استغفار وبخشش کند .
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
1
12
درودبرمطهری
ایرانی معتدل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
1
13
خدا خیرت بده سایت محترم و وزین "انتخاب" !!!
من باور نمیکردم که نظراتی که انطور به آقای شریعتمداری ابراز بشه را منتشر کنی .
راستش فکر میکردم بعد از فیلتر شدن سایت انتخاب ماستتون را کیسه کرده باشید .
ولی دست مریزاد اینا حرف دل اکثریت مردم ایرانه که از زبان خوانندگان سایت منتشر میشه .
راستش با هرکس در مورد آقای شریعتمداری صحبت میکنم با لبخندی میگه این آقا این طرز برخوردش با مسائل سیاسی یه راه نان خوردن خودش و کادر روزنامه کیهانه ، انتظار نداشته باشید که روشش را عوض کنه !!!
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
1
14
شما را به خدا اگه شريعتمداري را از كيهان و صدا و سيما جدا كنند از ايشان چه ميماند!
سعید
|
United States of America
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
1
15
چه خبر اقای شریعت مدار از دانشگاه چرا نداشتن صحبت کنی دانشجو بیداره شما فکر میکنی حرفهات خریدارا داره می خوای امتحان کن یه هفته روزنامتو تعطیل کن ببین کسی اصلا متوجه شد وقتی از جلو دکه های روزنامه رد میشم اکثر روزنامه ها فروش رفتن روزنامه شما انگار ظهر آوردن تازه ماشالله کلی مانده البته عید نوروز نزدیکه روزنامه شما خریدار زیاد پیدا میکنه برای تمیز کردن شیشه خوبه
امیر
|
United States of America
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
2
14
فکر میکنم نظرات خوانندگان و مثبت و منفی ها خود حکایت کافی دارد از اعتبار استدلال متقن شما جناب شریعتمداری! بهتر است تجدیدنظری در افکار، رفتار و بیان خود بدهید.
مطهری حداقل آزاده است.
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
2
19
ازروکه نمی ره؟کیهان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
3
30
دروووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووود بر مطهری ورحمت برپدرش
بهزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
3
13
سلام-آقای شریعتمداری-خداشما وامثال شمارا به راه راست کنه برگردی به آغوش مردم-بیایید حقیقتا طرفدار ولایت فقیه باشید نه بخاطر منافع -ما همانطور که مقام معظم رهبری رابعنوان رهبر وولی قبول داریم ومورد احترام مااست چون مدیر ومدبر هست قاطعانه از مطهری حمایت می کنیم
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
2
20
مگه در مملکت ما یه روزنامه دار چقدر قدرت داره که بخودش اجازه هر نطقی رو میده
امير
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
2
19
اوووووووووووه چقدر حرف زده،من كه حال ندارم بخونم!!!!!
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
29
0
واقعا بی نظیری ؛ آی شریعتمداری ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
2
27
بابا خفمون کرد با این جورج سورس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
2
24
جواب تو رو دانشجوها در روز دانشجو خوب دادن ... شعارهاشون یادت مونده؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
2
13
يا قادر يا صابر، استغفر الله کفاره کفاره.
اشكذري
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
2
18
اينجا همه چيز جالب است. توهين مي كنيم كه چرا توهين كردي. فحش مي دهيم كه چرا فحش دادي. تحليل مي كنيم كه چرا تحليل كردي. آزادي را فرياد مي كشيم و مي گوئيم كه تو چرا آزاد هستي.و... قبول هم نمي كنيم. مي توانيد اين كامنت را بگذاري ببيني چقدر مخالف دارد. و به نظرات دقت كنيد و بيينيد حق با كيست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
2
26
مواضع شریعتمداری دقیقا در راستای خواست اسرائیل و آمریکا است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
1
23
آقای مطهری بهتر ازآقایان افکار پدر شهیدش را میشناسد ومی داند این اندیشه هم اکنون نادیده گرفته شده وعده
ای به نام امام خمینی(ره) وشهدا تیشه به ریشه اندیشه های ناب اانقلاب میزنند شهید مطهری می فرمود ما حاضریم به کمونیستها هم کرسی بدهیم چه شده است عده ای حرف فرزند آزاده اش راقبول ندارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
3
30
فكر مي كنم خيلي زشت باشه كه براي به اثبات رساندن حقانيتت!!! بخواهي از ائمه اطهار (ع) مايه بگيري. سر و ته نوشته ها هيچ ربطي به اصل قضيه نداشت.
در فيلم ولايت عشق زماني كه محكومي را خواستند اعدام كند امام رضا(ع) فرمودند: بگذاريد متهم سخنانش را بگويد. فكر كنم منظورم را درك كني....
مهز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
1
11
آقای شریعتمداری تا کی میخواهی مردم را نفهم فرض کنی؟!
نظرات بینندگان